Ja zij moeten zich persé bewijzen tegenover hun vriendjes dat ze sterk zijn. Wij normale Nederlanders hoeven dat niet. Hoe erg kan je in niveau dalen door een 32-jarige vrouw in elkaar te slaan? Hoe een grote lafaard ben je dan? Zo iemand noem je nou kansloos.quote:Op maandag 28 november 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Marokkanen falen. Slappe kindjes die stoer doen met z'n 5en___!!!!
Gewoon hard aanpakken man, kom je ze tegen? Pak je slot en sla ze helemaal KO.
HET IS DE SCHULDVAN DIE HOLLANDERS!!11quote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef TripleS het volgende:
Wat ik erger vind is dat Nederlanders ongelooflijke schijterds zijn want hoevaak lees je zulke berichten en hoevaak laten omstanders dit toe? Er is 1 iemand die ingegrepen heeft , heel fijn van die man maar dat moet toch anders kunnen.
Stond erbij en ik keek er naar...
Waar is de tijd gebleven dat men elkaar helpt?
PAK DIE MAROKKAAN!quote:Op maandag 28 november 2011 17:55 schreef Hathor het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is hoe die twee gasten zo makkelijk weg hebben kunnen komen. Ik woon daar vlakbij, en kom er wel eens op zaterdag, en het is daar vaak zo druk dat je een slalomkampioen moet zijn om je door de menigte heen te bewegen. ook lopen er op die drukke dagen overal securityguards rond die onmiddelijk in je nek hijgen als je het lef hebt om binnen dat winkelcentrum een cigaret opsteken, maar blijkbaar niet thuis geven op het moment dat ze echt nodig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop