Werkt in de koning toch?quote:
Hij ging daarnaast toch als een taxichauffeur aan de slag omdat Charlie en hij in de schulden zaten door de fraudeur Goedhart? Ik heb een stuk gemist, weet niet of hij er inmiddels mee is gestopt.quote:
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijkquote:
Precies, dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Ja ik weet dat :p, maar volgens mij is hij daar alllaaang mee gestopt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij werkt in de Koning, maar om schulden af te betalen ging hij ernaast werken als taxichauffeur, ik vraag me af of ie dat nog steeds doet eigenlijk
Avond, donker, een flatgebouw van een verdieping of 5, Bing die van het balkon valt en z'n beide benen breekt terwijl in de verte de felgele koplampen opdoemen van de goederentrein. Bing kijkt omhoog naar het balkon waar Sjors en Nick samen naar hem kijken, een raam verder Rikki, Sjoerd en Bram. Bing kijkt de andere kant op, ogen als schoteltjes terwijl het beeld langzaam uitfade in geel licht.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudio
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer zijn Jef of Laura voor het laatst in beeld geweest eigenlijk?
Ja vrijdag nogquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Laatst nog in de koning, met Lorena en Hugo enzo.
Ja, eelt op z'n lippen van hetquote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ze moeten edwin er snel uitschrijven. Er is ook totaal geen verbetering in zijn acteerwerk![]()
En hij heeft vieze lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |