Wat is de reden?quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
Zelfs mijn pa dreigt af te kicken van gtst.Na 20 jaar.
Ja, die drie moeten gewoon een vette trio doen en stoppen met zeiken.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh God ... weer dat gezeik van Edwin.
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.quote:
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen vanwege Edwin, Lucas en Ron stoppen met kijken zou echt onzin zijn.
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoed het gezeik rond Ed, Lucas, Ron en zo waren er wel meer slechte verhaallijnen de afgelopen 2 jaar ongeveer.
Ja, zoiets. Het interesseert hem minder, dat terwijl mijn vader (en moeder) hele trouwe kijkers zijn. Altijd opnemen als ze het niet kunnen zien op dat moment enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, kijk naar zo een scene tussen Sjors en Bing nu of net tussen Edwin en Anton. Saai en irritant. Er zitten nog wel spannende dingen tussen, maar teveel langdradigheid in vergelijking tot ervoor.
Inderdaad, het zou wat zijn als de reden om te stoppen voor iedereen het zelfde moest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
dit.quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Nutteloze opmerking.quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hoeft toch ook niet te stoppen met kijken of wel?
Misschien moeten we een petitie maken en opsturen naar Scriptstudioquote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef James1988 het volgende:
Mag Bing dood? En dan niet een snelle pijnloze dood, maar een val van een flatgebouw pal bovenop een spoorlijn waar nét een goederentrein met een wagon of 40 aan komt gedenderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |