je kent jezelf toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan de eerste 4 vragen invullen ofzode rest is idd al voorgedrukt en ik ken niemand
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die lijstjes worden niet meegenomen in de telling![]()
dus ik heb nu niet alleen een nominatie voor domste user maar ook een stem?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?
Maar wat een gekkenhuis is het in dit topic!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik heb nu niet alleen een nominatie voor domste user maar ook een stem?
weet ik veel, joipoipoipoipo ofzo? ik maakte een foutje tijdens het nomineren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:20 schreef Reilain het volgende:
Wie heeft jou daarvoor genomineerd dan!?
Ha, zie je, ik wist dat het een goed idee was haar te nominerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?
Maar wat een gekkenhuis is het in dit topic!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Cantare het volgende:
• Grote geduld award Kolonia (was bianca en michael, maar die heb ik nu kunnen nomineren voor de Zwangerschap*-award!)
• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap bianca en michael (Was MissJones, maar die heb ik ook voor een andere nominatie, dus hopelijk vindt ze 't niet erg)
Toevallig al tijd voor gehad TM? Ik heb vanavond en dit weekend redelijk wat tijd (zover Minke meewerkt uiteraard)... Dus kan prima effe aan de knutsel!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
F_ck... we moeten de awards nog maken Lijnloos. Das ook wel wat, verlengen ze de handel met een paar weken, vergeet ik alsnog die plaatjes. Ik ga er morgen mee aan de slag, dan heb je ze hopelijk morgen ook allemaal LL.
* twentemeisje kruipt weer in haar nieuwjaarsdagcoconnetje
Ja zeg, ik zit me al maanden te verkneukelen op die milf-award.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het laten voor wat het is.... maar ja. Ik heb dan ook niet meegedaan.
Heb je al geteld Bar? En LL, kun je met de plaatjes uit de voeten? * twentemeisje is benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef _Bar_ het volgende:
Hahaha Geeft niet hoor Twentemeisje en Lijnloos, hier moet ik ook nog beginnen met de laatste stemmen tellen
Is een klusje voor morgenmiddag/avond, geef maar een gil als jullie ze klaar hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |