Volgens mij gaat die 1.4TSI nog best redelijk vooruit. Heb hem meerdere keren in een Golf gehad en dat gaat redelijk hard hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Riddah het volgende:
[..]
Die Passat is 'ook maar een 1.4'. Mij hoor je overigens niet klagen
[..]
Ik wil ook graag in de OP! Ik ben hiker regio Apeldoorn.
Bij overig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had trouwens laatst vertraging omdat ik achter een goederentrein zat, waar moet ik die afstrepen in de bingo?
Belooft wat. Ik mag er morgen ook een mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Panthera. het volgende:
Ik mag defecte bovenleiding afstrepen. Gisteren defect materieel en aanrijding met persoon, maar die waren niet voor m'n werk.
Overigens weer een nieuwe graad van irritantheid ontdekt. Had een Ford Transit die als ik onder een bepaalde hoek met de wind reed een huilgeluid maakte boven de 100. Halve rit last van gehad.
Nee, dat was het gekke. Nog even gekeken waar het door zou komen, maar kon niks ontdekken. Ach, we hebben het weer overleefd.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef Hojdhopper het volgende:
dery en invine, ik heb jullie toegevoegd aan de OP. Nu is het aan Joppie om hem even te updaten (als dat nog kan).
Alleen van invine heb ik de regio niet?
Is dat die locatie waar ze momenteel met de weg aan het werk zijn? Want dacht dat die snelweg pas later, meer richting de verkeerslichten een 70 weg werd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:54 schreef joppie_saus het volgende:
Voor als iemand nog de A7 op moet vandaag richting Groningen. Massale lasercontrole bij afrit Westpoort, let op, vmax = 70 km/h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |