quote:
Lapohuntenquote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En als ik bij mijn ouders ben; ga ik dus altijd chocolade liggen kanen; want dat ligt dan zo op tafel
Omnomnom.
Is dan ook het enige wat ik 'als ontbijt' naar binnen gooi
*edit gij vuile ongeduldige lapo'erd*![]()
Kusjekroel
Hij een nieuwe laptop, jij een 3DS en een palettequote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef Incantrix het volgende:
SQ, we wonen er eind december een jaar, maar we hebben een goede verstandhouding met de mensen die er woonden en ze hebben ons met een aantal dingen flink gmatst, dus ik vind het niet erg de post even langs te brengen als ik bij ze in de buurt ben. De vorige bewoner is een griek met een eigen restaurant en hij is wel bezig met de adreswijzigingen, maar de fiscus is nogal hardleers geloof ik![]()
En Lindy, daar zeg je zoiets!Hoewel ik denk dat we een deel gaan gebruiken om de eethoek waar we toch al voor aan het sparen waren te kopen, en een nieuwe laptop voor mijn liefje, en de rest dan op de bank (alhoewel ik hoop dat mijn liefste dan de hand nog over zijn hart strijkt voor de 3DS
), maar hmmm, ik ga 'm nog wel even in de groep gooien, whehe
quote:Op maandag 28 november 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
En nu heb ik honger... En geen brood mee.....![]()
Doenu ze dat??quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
En bellen naar Den Haag en apart laten leggen
quote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]er op!
En nu krijg je extra honger, omdat je weet dat je niks te eten hebt
Werk-ze chick!quote:Op maandag 28 november 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga me nog wat op mijn werk storten
Als je belooft dat je m bijvoorbeeld binnen 1 of twee dagen op komt halen... denk het wel?quote:Op maandag 28 november 2011 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doenu ze dat??
Nooit bedacht! Grazie
Ga het gewoon proberen, ben er morgenin elk geval in de buurt.quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je belooft dat je m bijvoorbeeld binnen 1 of twee dagen op komt halen... denk het wel?
Gewoon proberen iddquote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ga het gewoon proberen, ben er morgenin elk geval in de buurt.
Turbo-skilderquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
heilige crap, hij heeft al een vitrinekast in de grondverfik skrik er van!!
Gotta love Duoquote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef Diconnected het volgende:
Wie niet waagt die niet wint
En ugh ik haat de IB groep. Dan bel je dat je wat wilt veranderen, neeeee gaat weer niet, moet allemaal online mevrouw.
Gaat ie jou ook nog verven?quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
heilige crap, hij heeft al een vitrinekast in de grondverfik skrik er van!!
Buh, kwasten wassenquote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk morgen kwasten met mijn nieuwen pallet!
Oh ja, ik ben toch ziek, kan mijn kwasten wel eens gaan wassen!
Helemaal na 11 uur 's avondsquote:
Ik moet de andere helft nog doen.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet de andere helft nog doen.
Na de groters had ik geen zin meer.
Whehe, neem je op op de wc?quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
zit je net op de plee, belt de arbodienst
galm galm kletter
quote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef Incantrix het volgende:
Woo-ha! De laatste wordt voor me apart gelegdomdat mijn manneke ziekjes is en ik 'm vandaag niet kan komen halen kon ze 'm wel apart leggen voor morgen, normaal moet je 'm dezelfde dag ophalen. Lief meiske sprak ik
Yay!quote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef Incantrix het volgende:
Woo-ha! De laatste wordt voor me apart gelegdomdat mijn manneke ziekjes is en ik 'm vandaag niet kan komen halen kon ze 'm wel apart leggen voor morgen, normaal moet je 'm dezelfde dag ophalen. Lief meiske sprak ik
Horen ze in elk geval dat je ziek bentquote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
galm galm kletter
"momentje meneer, heel even!"quote:Op maandag 28 november 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
galm galm kletter
Ja maar ja maar ja maar.quote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]Sukkel!!! Dan ben je tķch bezig!
krijg jij doorbetaald?quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Diconnected het volgende:
Ik kreeg pas vorige week bericht van de Arbo. Toen zat ik al 4 weken thuis!
Van alles een beetjequote:Op maandag 28 november 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik ze wassen met perfecte krul, glans en care of care en repair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |