Dan maakt de enige niet-oldbie in dit topic maar weer een nieuw deel aan zo op de maandagochtend.quote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef Jarno het volgende:
Whihi, die stond al een tijdje op scherp, het vorige topic.
Goed bezig b-d!
Als je dat moet vragen, zul je het nooit worden. Dus ksssst.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, zul je het nooit worden. Dus ksssst.
Goede vraag dit , mis ik overigens een paar delen bij mij stopt het bij vol 17quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Jarno het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de opnames van "Prague MILFS Vol 23", Swets?
Lang volgehouden dan.quote:Op maandag 28 november 2011 19:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede vraag dit , mis ik overigens een paar delen bij mij stopt het bij vol 17![]()
Ik zit op Rotterdam airport met m'n iPhone 4s in de hand die HD video kan opnemen, dus ik zou zeggen van wel?quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Jarno het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de opnames van "Prague MILFS Vol 23", Swets?
Het is dan ook een briljante serie.quote:
Niet teveel inzoomen, de pukkels en de kuilen hoef ik niet te zien swets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit op Rotterdam airport met m'n iPhone 4s in de hand die HD video kan opnemen, dus ik zou zeggen van wel?
Nou zoveel tijd kost het maken van een pic van 2 punten niet T.quote:
De gesprekken zijn hier goed B-D dat moet je toegeven !!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Het mooiste aan dit topic vind ik de diepgaande discussies en gesprekken.
Ik heb mn handen vol J. Die camera kan daar niet bij!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zoveel tijd kost het maken van een pic van 2 punten niet T.
Zelfontspanstand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb mn handen vol J. Die camera kan daar niet bij!
Dan zit er vaak een baby voor of hangt er aan.quote:
Zijn het zulke knoeperts geworden ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb mn handen vol J. Die camera kan daar niet bij!
Nou ja ik heb nog altijd kleinere dan mijn zusje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn het zulke knoeperts geworden ?
Pics van de jesters van je zusjequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nog altijd kleinere dan mijn zusje.
Zijn ze lelijk ?quote:
Nee ?quote:
Je bedoelt mijn mooie oogappeltje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had je niet ook nog zo een nichtje met grote jesters, Talie?
Oh, da's ook goed hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Je bedoelt mijn mooie oogappeltje?
Die heeft geen grote jesters. Die heeft een maatje wat mooi bij haar lichaampje past.
Veel te minderjarig en mijn nichtje dus nee!quote:
Sorry J. ik heb net nieuws gehad waarvan ik nog even moet bijkomenquote:
Ontslagen ? Wie is er zwanger ? Wat gebeurt er ?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Sorry J. ik heb net nieuws gehad waarvan ik nog even moet bijkomen
Waarover ?quote:
Het is koud buiten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |