ik 2 en ben in slaap gevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef -moppie- het volgende:
Zo he, gisteren 3 wijntjes gehad en ik heb er nu last van.....![]()
![]()
neej, daar val ik niet van in slaap.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:49 schreef -moppie- het volgende:
2 toellies bedoel je? Ja, dan zou ik ook in slaap vallen!
Wist niet dat je cava dronkquote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
neej, daar val ik niet van in slaap.
ik heb het echt over een cava
nee ik ook niet. moest m proeven van de Frauquote:
je had ook op de fiets kunnen gaan!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, weer op kantoor!
mijn conditie laat me helaas wel wat in de steek
En het smaakte goed zodat je ook glaasje 2 hebt gepakt?!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee ik ook niet. moest m proeven van de Frau
?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
je had ook op de fiets kunnen gaan!
eerst geproefd, toen een glas een kwartier laten staan en geproefd (weg bubbels trouwens)quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het smaakte goed zodat je ook glaasje 2 hebt gepakt?!
je conditieklacht, je bent te voet gegaan?quote:
nee met de fiets. Ik werd zelfs ingehaald door puberkinderen met beugelsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
je conditieklacht, je bent te voet gegaan?
Het is te merken dat jij nooit 's morgens door kuddes pubers fietst... ze kunnen misschien wel hard, ze doen het alleen nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
zelfs... kinderen hebben een keigoede conditie, die doen dat allemaal zonder moeite.
het zijn net Storm Troopers... allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 12:08 schreef FUFR het volgende:
en dan ook nog het marokkanensletje uithangen op de fiets.
Sam zegt: ik vind dit mooie oorbellen (doorsnee minimaal 10 cm) maar jij vindt dat kampachtig he papquote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn net Storm Troopers... allemaal hetzelfde
Uggs, skinny jeans, zwart glimmend bomberjasje met bontkraag, grote oorringen en genoeg mascara om een klein afrikaans land mee te voeden...
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam zegt: ik vind dit mooie oorbellen (doorsnee minimaal 10 cm) maar jij vindt dat kampachtig he pap
doe mij die zilveren dan maar..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |