Je snapt toch wel wat ze zegt? Het is haar eigen schuld, maar jij triggerde iets, kun je wel doorvragen wat jij mis deed, maar dat is dus niks.quote:Op maandag 28 november 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak zat. Alleen nu niet en ik ben het niet eens met de sammmsss beschuldiging.
Linkjequote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Kut! Ik had nog zo beloofd dat ik m aan Baby op zou dragen....
Maar ik heb dat gedaan tijdens je afwezigheid Babs!
Ik vroeg al niet meer door. En ik probeerde het gewoon zo goed mogelijk te snappen zodat ik eventueel mijn gedrag kan aanpassen als ik iemand onnodig kwets.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze zegt? Het is haar eigen schuld, maar jij triggerde iets, kun je wel doorvragen wat jij mis deed, maar dat is dus niks.
Dat moet je nooit doenquote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vroeg al niet meer door. En ik probeerde het gewoon zo goed mogelijk te snappen zodat ik eventueel mijn gedrag kan aanpassen als ik iemand onnodig kwets.
Hmm, men is het niet helemaal eens met dat dat over mij gaat...quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
[Singles] Baby, baby, most sexy Fokker!
Als het onnodig is wel he. Minste wat ik kan doen als ik er toch geen last van heb,quote:
omg MNR zei kutquote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Ja, daar kan ik niets aan doen!quote:Op maandag 28 november 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, men is het niet helemaal eens met dat dat over mij gaat...
nu heb ik weer justin bieber in m'n hoofd.quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
[Singles] Baby, baby, most sexy Fokker!
Ik moet wel heeeeel ver linken wil ik die link leggen (ik moest zelfs nadenken over wat je bedoelde).quote:Op maandag 28 november 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu heb ik weer justin bieber in m'n hoofd.
Daar vind ik t nu te koud voorquote:Op maandag 28 november 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Dat zou ik niet kunnen. Geen pyama. Naaktslapen
Ik ben een kachel. Hele jaar naakt onder een zomerdekbed. Behalve in de zomer als het echt warm is, dan alleen onder een hoes.quote:
Misschien is "kaas" ook wel een ode aan Stbaby?quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Eerder aan die spaanse junkquote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is "kaas" ook wel een ode aan Stbaby?
??quote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Maar die TT is wel een waarheid als een koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |