Zoiets ja, er zijn toch voordelen aan een huwelijk? of is dat alleen wanneer je samen gaat wonen?quote:Op maandag 28 november 2011 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ken mensen die op deze wijze met urgentie een huis hebben gekregen omdat ze 'weggepest' werden uit hun studentenhuis.
?????quote:Op maandag 28 november 2011 09:48 schreef Roellie80 het volgende:
beide man, bijde hetero ---> een echte relatie krijgen/met elkaar trouwen
Dat je eens lekker in zijn hol kan gaan raggen als de vriendin geen zin heeft?quote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
de vraag was dus, wat zouden de voordelen van zoiets zijn..
En dat je mischien een neger kindje kan adopteren uit Kenia?quote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ow, en taalpolitie... Hoofdletter D, want je begint een zin altijd met een hoofdletterquote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het voordeel van zoiets is dat je legaal en altijd seks met elkaar kan hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En wat zouden de nadelen volgens jou zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Doodloper het volgende:
Ja misschien zijn er wat voordelen, maar het is handig je ook te focussen op de nadelen.
Oftewel: doe het niet en trouw gewoon met iemand waar je echt van houdt.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef zovty het volgende:
De voordelen zijn er wel ja, als jullie kinderen krijgen zijn ze gelijk meeverzekerd en als een van jullie overleiijd krijgt de partner z'n huis, kinderen en schulden.
Ik zeg: doen!
quote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat je er dood aan gaat
Zolang dat een bewuste keuze is dan is dat prima lijkt me toch?quote:Op maandag 28 november 2011 14:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu al weten dat je de rest van je 'forever alone' bent; da's pas trieste zelfkennis!
[ afbeelding ]
Ja, logisch, dat snap ik, maar zo zitten er toch ook voordelen aan? financieel dan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef Leandra het volgende:
Mogelijk wel nadelen: als je gehuwd bent dan ben je elkaars fiscaal partner, als een van beiden zorgtoeslag krijgt dan zou het kunnen zijn dat die minder wordt of zelfs helemaal vervalt.
Doe eens een nuttige link geven danquote:Tegenwoordig bestaat er Internet! Een super handig iets waar je dit soort dingen snel en gemakkelijk kunt vinden. (is nog in de maak, volgende week live op tv bij: de slechte ideeen van nederland)
Echt werkelijk geen voordelen ook waarom zou je uberhaupt nog trouwen?quote:Voordelen trouwen
Je hebt gelijke rechten en plichten.
De kinderen worden erkend bij de geboorte.
Je trouwdag!
http://www.google.nl/imgr(...)5&ved=1t:429,r:0,s:0quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Doe eens een nuttige link geven dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |