Of ram hem in zijn kontquote:Op maandag 28 november 2011 09:57 schreef rumiii het volgende:
Hak je vriend zn lul eraf en plak hem andersom terug
Ze hadden veel gemeen, verliefdheid, blablaquote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef LompeHork het volgende:
Kut voor je TS, ben je al achter de reden gekomen of laten ze dat achterwege?
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij niet moet proberen me onder ogen te komen en dat ik uiteindelijk als laatste ga lachenquote:
Wtfquote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze hadden veel gemeen, verliefdheid, blabla
[..]
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij niet moet proberen me onder ogen te komen en dat ik uiteindelijk als laatste ga lachen
Jezus wat een kutreden. Ja, natuurlijk hebben ze allebei armen, benen en een kutkarakter, maar dat is toch geen degelijke uitleg?quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze hadden veel gemeen, verliefdheid, blabla
quote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef Postalz het volgende:
vertel hem dat je herpes hebt, en met een beetje geluk, hij nu ook.
Ohja, het speet hem ook echt. Toen voelde ik me wel wat beterquote:
Mooi maar ik zou hem nooit vergeven.quote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja, het speet hem ook echt. Toen voelde ik me wel wat beter
Gewoon hem helemaal in elkaar slaan, dan zeg je daarna dat het jou ook heel erg spijtquote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja, het speet hem ook echt. Toen voelde ik me wel wat beter
Jij snapt het!quote:
Ik hoop echt voor hem dat ik hem niet meer tegenkom de komende tijdquote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon hem helemaal in elkaar slaan, dan zeg je daarna dat het jou ook heel erg spijt
Sommige mensen huren zich graag in.quote:Op maandag 28 november 2011 10:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij snapt het!
[..]
Ik hoop echt voor hem dat ik hem niet meer tegenkom de komende tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |