Neequote:
En dan betaalt hij zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
NeeNouja hij neemt me wel eens mee uit eten, verder geen bijzondere dingen. We sporten ook veel samen en verder gebruik ik hem gewoon om films te kijken en gezellig bij elkaar te liggen lezen/muziek luisteren en (leuke) discussies voeren. In dat opzicht past hij perfect bij me, maar daarom wil ik misschien juist ook vrienden zijn.
Huh? En je vindt hem knap blablabla.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
NeeNouja hij neemt me wel eens mee uit eten, verder geen bijzondere dingen. We sporten ook veel samen en verder gebruik ik hem gewoon om films te kijken en gezellig bij elkaar te liggen lezen/muziek luisteren en (leuke) discussies voeren. In dat opzicht past hij perfect bij me, maar daarom wil ik misschien juist ook vrienden zijn.
50/50 hè, ene keer betaal ik andere keer hij. Ook al stelt hij het nog wel altijd voor hoor, om te betalen.quote:
Oh nee oké goed zoquote:Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
50/50 hè, ene keer betaal ik andere keer hij. Ook al stelt hij het nog wel altijd voor hoor, om te betalen.
Nou ja, hij doet het zelf.quote:
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijnquote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Huh? En je vindt hem knap blablabla.
Hoe zou je het eigenlijk vinden als hij een vaste vriendin krijgt en niet meer beschikbaar voor je is?
Nee hoor, ik heb vanaf het begin dat hij begon over die gevoelens duidelijk gemaakt hoe het voor mij zat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het zelf.
Maar als TS werkelijk pretendeert om hem te geven dan zou ze niet mee gaan in zijn masochistische gedrag en tenminste een gepaste afstand creëren om niet voortdurend valse hoop te geven.
Je zal wel eens raar staan te kijken als hij dat wel doet ondanks dat je hem nu nog lekker kunt laten bungelen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijnOnze logeerpartijtjes zullen dan misschien over zijn maar dat is dan maar zo helaas. Waar ik wel moeite mee zou hebben is als hij een vriendin zou hebben die wantrouwig was of zou willen dat hij mij helemaal niet meer ziet. Maar ik denk niet dat hij überhaupt voor zoiemand zou gaan.
Jah.quote:
Je gedrag strookt niet met wat je zegt. Hij ziet en hoort waarschijnlijk alleen wat hij wil zien en horen. Dus je geeft hem wél voortdurend valse hoop.quote:Op maandag 28 november 2011 02:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vanaf het begin dat hij begon over die gevoelens duidelijk gemaakt hoe het voor mij zat.
Hoe geef ik hem valse hoop? Ik doe niet anders tegen hem dan tegen mijn vrouwelijke vriendinnen..quote:Op maandag 28 november 2011 02:46 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je gedrag strookt niet met wat je zegt. Hij ziet en hoort waarschijnlijk alleen wat hij wil zien en horen. Dus je geeft hem wél voortdurend valse hoop.
Hij is toch geen vrouw. En je vriendinnen zijn niet lesbisch en stiekem verliefd op je, neem ik aan.quote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Hoe geef ik hem valse hoop? Ik doe niet anders tegen hem dan tegen mijn vrouwelijke vriendinnen..
Je weet maar nooitquote:Op maandag 28 november 2011 02:49 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Hij is toch geen vrouw. En je vriendinnen zijn niet lesbisch en stiekem verliefd op je, neem ik aan.
Ja, daar kun je je eindeloos achter verschuilen natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Hoe geef ik hem valse hoop? Ik doe niet anders tegen hem dan tegen mijn vrouwelijke vriendinnen..
quote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Oké als we bijvoorbeeld niet meer bij elkaar slapen, wat moet ik daarnaast nog doen volgens jou?quote:Op maandag 28 november 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem afstand. Serieus. Als je om hem geeft. En wees hard tegen hem.
Doe geen dingen die hij niet met een mannelijke vriend zou doen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:54 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Oké als we bijvoorbeeld niet meer bij elkaar slapen, wat moet ik daarnaast nog doen volgens jou?
Ik zou zeggen zo min mogelijk contact, maar dat zie je vast niet zitten. Hij moet gewoon loskomen van jou en dat gaat hem niet lukken als-ie bij je slaapt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:54 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Oké als we bijvoorbeeld niet meer bij elkaar slapen, wat moet ik daarnaast nog doen volgens jou?
banken berovenquote:Op maandag 28 november 2011 02:54 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ja, dat is dus alleen niet bij elkaar slapen.. of dat zijn gevoel voor mij compleet weghaalt..quote:Op maandag 28 november 2011 02:55 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Doe geen dingen die hij niet met een mannelijke vriend zou doen.
Dus jij zou je beste vriend in een oogwenk kunnen laten vallen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:58 schreef Staal het volgende:
Aandachtshoer-alert.
Wat moet ik nu toch? Oh jeemig, wat een toestand.
Als er werkelijk sprake is van vriendschap en geef je om die jongen dan laat je hem gewoon los.
Niet moeilijk hoor.
Dat is dus geen laten vallen. Ik zou gepaste afstand nemen in jouw geval.quote:Op maandag 28 november 2011 02:59 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Dus jij zou je beste vriend in een oogwenk kunnen laten vallen?
tja praat met emquote:Op maandag 28 november 2011 02:59 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Meer dan alles wil ik dat we gewoon vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 03:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is dus geen laten vallen. Ik zou gepaste afstand nemen in jouw geval.
Maar jij lijkt het allemaal wel best te vinden al die vleierij.
Hij wil in je kutje, jij weet dat hij het niet zal krijgen. Wat wil je nou? Dat-ie nog jaren klaarspuit met jou in gedachten of dat-ie daadwerkelijk een ander kutje neukt en hell, zelfs een relatie ermee krijgt?quote:Op maandag 28 november 2011 02:59 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen?quote:Op maandag 28 november 2011 03:01 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Meer dan alles wil ik dat we gewoon vrienden kunnen zijn.
Ik denk (hoop) dat hij me wel als meer ziet dan alleen.. datquote:Op maandag 28 november 2011 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij wil in je kutje, jij weet dat hij het niet zal krijgen. Wat wil je nou? Dat-ie nog jaren klaarspuit met jou in gedachten of dat-ie daadwerkelijk een ander kutje neukt en hell, zelfs een relatie ermee krijgt?
Praat met hem erover. Zeg dat dit volgens jou beter is. Toont-ie er begrip voor: mooi (wel standvastig blijven). Protesteert hij? Standvastig blijven.
Ik vind dat deze man gelijk heeft. Ik sliep ook vaak genoeg bij vrienden maar ben altijd glashelder geweest over het feit dat ik niets met ze wilde. Scheelt een hoop drama.quote:Op maandag 28 november 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem afstand. Serieus. Als je om hem geeft. En wees hard tegen hem.
Moet ik het nou echt romantiseren voor je? Ja, hij wil je beminnen. Hij wil je.quote:Op maandag 28 november 2011 03:04 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij me wel als meer ziet dan alleen.. dat
Maar daarbuiten ben je ook gewoon vrienden..quote:Op maandag 28 november 2011 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik het nou echt romantiseren voor je? Ja, hij wil je beminnen. Hij wil je.
Het komt erop neer dat hij je geestelijk en seksueel aantrekkelijk vindt. Kriebels, vlinders, blijheid, liefde, dit, dat.
Hè, wat gek, je beschrijft mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 03:08 schreef AliceD.. het volgende:
maar blijkbaar vinden ze de aandacht en gezelschap heerlijk want anders waren ze er allang mee gekapt.
Je bent het totaalpakket. 'Daarbuiten' bestaat niet. 'Gewoon vrienden zijn' met iemand die verliefd op je is, ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 03:09 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Maar daarbuiten ben je ook gewoon vrienden..
Ja, het is óók zijn fout. Dat hij achter je blijft aanhollen. Maar zeg nou eens eerlijk, geef je hem niet hoop door hem bij je te laten slapen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Als hij wat heeft gedronken belt hij me soms wel op en zegt dat hij niemand anders wil, alleen mij.
Nee, dat doet ze niet.quote:Op maandag 28 november 2011 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het is óók zijn fout. Dat hij achter je blijft aanhollen. Maar zeg nou eens eerlijk, geef je hem niet hoop door hem bij je te laten slapen?
een volgende stap mogen proberen..?quote:Op maandag 28 november 2011 03:25 schreef AlexanderC het volgende:
hij hoopt op meer en jij bent bang om hem te verliezen... wat een kutsituatie
als je echt om hem geeft zou je een volgende stap mogen proberen.
ja, een wat intiemere vriendschap.quote:Op maandag 28 november 2011 03:26 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
een volgende stap mogen proberen..?
Wat is er nou zo lastig aan?quote:Op maandag 28 november 2011 03:25 schreef AlexanderC het volgende:
hij hoopt op meer en jij bent bang om hem te verliezen... wat een kutsituatie
als je echt om hem geeft zou je een volgende stap mogen proberen.
quote:Op maandag 28 november 2011 03:31 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ja, een wat intiemere vriendschap.
Nee dat zeg ik, ik kan er best voor zorgen dat het slapen stopt.. maar of dat echt veel aan zijn gevoel zal veranderen? Ja misschien wel hoor.. maar het lijkt me dat dat niet enkel in het slapen bij zit.quote:Op maandag 28 november 2011 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo lastig aan?
Als ts ook maar een beetje compassie heeft stopt ze met dat hele slaapgedoe. Maar ik vermoed dat ze de aandacht té belangrijk vindt.
Niet luisteren naar die kul.quote:Op maandag 28 november 2011 03:34 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, ik kan er best voor zorgen dat het slapen stopt.. maar of dat echt veel aan zijn gevoel zal veranderen? Ja misschien wel hoor.. maar het lijkt me dat dat niet enkel in het slapen bij zit.
Bekijk het eens andersom. Stel jij dribbelt als een loops teefje achter hem aan. Hij vindt dat wel prima. Zijn ego rijst de pan uit.quote:Op maandag 28 november 2011 03:34 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, ik kan er best voor zorgen dat het slapen stopt.. maar of dat echt veel aan zijn gevoel zal veranderen? Ja misschien wel hoor.. maar het lijkt me dat dat niet enkel in het slapen bij zit.
Ik snap sowieso dat onderscheid niet zo goed bij vrouwen. Een vent erg leuk vinden, heel veel tijd met hem willen doorbrengen, gezellig er mee willen knuffelen, tegen elkaar aan kroelen, maar dan niet meer dan dat... Een man vindt een vrouw écht leuk of niet. Maar niet half of platonisch leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo lastig aan?
Als ts ook maar een beetje compassie heeft stopt ze met dat hele slaapgedoe. Maar ik vermoed dat ze de aandacht té belangrijk vindt.
quote:Op maandag 28 november 2011 03:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Bekijk het eens andersom. Stel jij dribbelt als een loops teefje achter hem aan. Hij vindt dat wel prima. Zijn ego rijst de pan uit.
Hoe zou jij je dan voelen?
aandachtsgeil he..quote:Op maandag 28 november 2011 03:39 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat onderscheid niet zo goed bij vrouwen. Een vent erg leuk vinden, heel veel tijd met hem willen doorbrengen, gezellig er mee willen knuffelen, tegen elkaar aan kroelen, maar dan niet meer dan dat... Een man vindt een vrouw écht leuk of niet. Maar niet half of platonisch leuk.
Heeft volgens mij toch te maken met veel behoefte aan aandacht, bevestiging zoeken, onzekerheid.quote:Op maandag 28 november 2011 03:39 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat onderscheid niet zo goed bij vrouwen. Een vent erg leuk vinden, heel veel tijd met hem willen doorbrengen, gezellig er mee willen knuffelen, tegen elkaar aan kroelen, maar dan niet meer dan dat... Een man vindt een vrouw écht leuk of niet. Maar niet half of platonisch leuk.
nee dan is het niet 'gewoon' klaar. 90% van de kerels krijgt er vertrouwen door als je vaak bij 'een' vriendin kan blijven slapen.quote:Op maandag 28 november 2011 03:39 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]Dus mijn ego rijst uit de pan?! Haha
Nee kijk, als ik een beetje aan het lijntje gehouden zou worden tot daar aan toe. Maar als het zo was geweest dat hij echt over duidelijk had gemaakt dat er niets meer dan vriendschap in zit.. Dan is dat toch gewoon klaar.
Maar elke keer dat je bij hem in bed mag kruipen krijg je stiekem weer een beetje hoop.quote:Op maandag 28 november 2011 03:39 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nee kijk, als ik een beetje aan het lijntje gehouden zou worden tot daar aan toe. Maar als het zo was geweest dat hij echt over duidelijk had gemaakt dat er niets meer dan vriendschap in zit.. Dan is dat toch gewoon klaar.
Ja, verliefdheid heeft een aan-/uitknop.quote:Op maandag 28 november 2011 03:39 schreef BrigitteFontaine het volgende:
jawel, maar als je vaak bij elkaar blijft slapen niet.quote:Op maandag 28 november 2011 03:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Dus niemand hier denkt dat een man en vrouw normale vrienden kunnen zijn (en dan bedoel ik vooral van de mannenkant) ?
Jawel, maar niet zo klef.quote:Op maandag 28 november 2011 03:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Dus niemand hier denkt dat een man en vrouw normale vrienden kunnen zijn (en dan bedoel ik vooral van de mannenkant) ?
Natuurlijk wel, maar daar is hier dus geen sprake vanquote:Op maandag 28 november 2011 03:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Klef?! Ik ben kleffer (?) met mijn vriendinnen dan met hem. Bij wijze van spreke dan..quote:
zucht, begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen?quote:Op maandag 28 november 2011 03:46 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Klef?! Ik ben kleffer (?) met mijn vriendinnen dan met hem. Bij wijze van spreke dan..
Daar is het in dit geval al te laat voor.quote:Op maandag 28 november 2011 03:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Ah, je wil het contact met hem niet verbreken. Vertel eens waarom niet.quote:Op maandag 28 november 2011 03:49 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nouja begrijp het wel ja, maar als ik het bij elkaar slapen wegdenk veranderd er bar weinig aan onze relatie. Dus als daar volgens jullie de sleutel der geluk ligt.. dat snap ik dan minder
niet wegdenken, gewoon niet meer doen? Ga af en toe gezellig wat drinken en onderneem samen iets.quote:Op maandag 28 november 2011 03:49 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nouja begrijp het wel ja, maar als ik het bij elkaar slapen wegdenk veranderd er bar weinig aan onze relatie. Dus als daar volgens jullie de sleutel der geluk ligt.. dat snap ik dan minder
Omdat hij mijn beste vriend is, waar ik van hou, waar ik om geef, waar ik al zoveel heb meegemaakt, die er altijd voor me was hoe dan ook, omdat ik overal met hem over kan lachen, omdat we elkaar zonder woorden begrijpen, omdat ik mijn leven niet zonder hem kan voorstellen. Daarom.quote:Op maandag 28 november 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je wil het contact met hem niet verbreken. Vertel eens waarom niet.
ik ben vrouw maar het moet gewoon kunnen. heb het zelf ook heel vaak (slapen dus, niet meer!) gedaan ondanks dat ik wist dat ze verliefd op me waren (ik zag het zelf eigenlijk meer als "erop willen" maar dat terzijde).quote:Op maandag 28 november 2011 03:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
nou dan is er wel wat meer dan vriendschap.quote:Op maandag 28 november 2011 03:52 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Omdat hij mijn beste vriend is, waar ik van hou, waar ik om geef, waar ik al zoveel heb meegemaakt, die er altijd voor me was hoe dan ook, omdat ik overal met hem over kan lachen, omdat we elkaar zonder woorden begrijpen, omdat ik mijn leven niet zonder hem kan voorstellen. Daarom.
Ik heb ook nog een beste vriendin waar ik zo ongeveer hetzelfde bij voel.. god alleen omdat het een man is moet en zal er wel iets meer zijn hè.quote:Op maandag 28 november 2011 03:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nou dan is er wel wat meer dan vriendschap.
Je hebt hem wel effectief ontmand.quote:Op maandag 28 november 2011 03:55 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een beste vriendin waar ik zo ongeveer hetzelfde bij voel.. god alleen omdat het een man is moet en zal er wel iets meer zijn hè.
Euhm maar die vriendin wil niet dolgraag meer dan vriendschap.quote:Op maandag 28 november 2011 03:55 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een beste vriendin waar ik zo ongeveer hetzelfde bij voel.. god alleen omdat het een man is moet en zal er wel iets meer zijn hè.
En nu eens vanuit zijn perspectief. Hij klinkt trouwens perfect, hmhmm?quote:Op maandag 28 november 2011 03:52 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Omdat hij mijn beste vriend is, waar ik van hou, waar ik om geef, waar ik al zoveel heb meegemaakt, die er altijd voor me was hoe dan ook, omdat ik overal met hem over kan lachen, omdat we elkaar zonder woorden begrijpen, omdat ik mijn leven niet zonder hem kan voorstellen. Daarom.
Nee natuurlijk is hij niet perfectquote:Op maandag 28 november 2011 03:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
En nu eens vanuit zijn perspectief. Hij klinkt trouwens perfect, hmhmm?
Maar goed. Hoe dan ook, beiden succes in jullie verdere leven.
Subtiel.. Nee ik heb het er morgenochtend wel even over met hem. Soms blijft hij ook een weekend bij me, dus heeft hij hier ook wat van zijn eigen kleren liggenquote:Op maandag 28 november 2011 04:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
stuur dit topic naar die vriend toe, dan is het vast duidelijk en zal hij niet meer komen slapen...
Uh waar baseer je dat ooit op!?quote:Op maandag 28 november 2011 04:08 schreef Saisai het volgende:
begrijp ik het nou helemaal verkeerd of heb je wel seks met hem?
TROLLquote:Op maandag 28 november 2011 04:08 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Subtiel.. Nee ik heb het er morgenochtend wel even over met hem. Soms blijft hij ook een weekend bij me, dus heeft hij hier ook wat van zijn eigen kleren liggenHoe meer ik er over na denk hoe logischer het klinkt om het slapen toch maar te stoppen.
Nee ik zeg al dat het niet meer bij elkaar slapen toch beter is.quote:Op maandag 28 november 2011 04:09 schreef mootie het volgende:
Maar goed, je wil alleen maar horen wat in je straatje past.
Succes ermee.
Ja ik dacht van niet na het lezen van de TT en de OP, maar ik vind sommige reacties zo overdreven.. daarom wilde ik het ff zeker wetenquote:Op maandag 28 november 2011 04:09 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Uh waar baseer je dat ooit op!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |