Neequote:
En dan betaalt hij zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
NeeNouja hij neemt me wel eens mee uit eten, verder geen bijzondere dingen. We sporten ook veel samen en verder gebruik ik hem gewoon om films te kijken en gezellig bij elkaar te liggen lezen/muziek luisteren en (leuke) discussies voeren. In dat opzicht past hij perfect bij me, maar daarom wil ik misschien juist ook vrienden zijn.
Huh? En je vindt hem knap blablabla.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
NeeNouja hij neemt me wel eens mee uit eten, verder geen bijzondere dingen. We sporten ook veel samen en verder gebruik ik hem gewoon om films te kijken en gezellig bij elkaar te liggen lezen/muziek luisteren en (leuke) discussies voeren. In dat opzicht past hij perfect bij me, maar daarom wil ik misschien juist ook vrienden zijn.
50/50 hè, ene keer betaal ik andere keer hij. Ook al stelt hij het nog wel altijd voor hoor, om te betalen.quote:
Oh nee oké goed zoquote:Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
50/50 hè, ene keer betaal ik andere keer hij. Ook al stelt hij het nog wel altijd voor hoor, om te betalen.
Nou ja, hij doet het zelf.quote:
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijnquote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Huh? En je vindt hem knap blablabla.
Hoe zou je het eigenlijk vinden als hij een vaste vriendin krijgt en niet meer beschikbaar voor je is?
Nee hoor, ik heb vanaf het begin dat hij begon over die gevoelens duidelijk gemaakt hoe het voor mij zat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet het zelf.
Maar als TS werkelijk pretendeert om hem te geven dan zou ze niet mee gaan in zijn masochistische gedrag en tenminste een gepaste afstand creëren om niet voortdurend valse hoop te geven.
Je zal wel eens raar staan te kijken als hij dat wel doet ondanks dat je hem nu nog lekker kunt laten bungelen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijnOnze logeerpartijtjes zullen dan misschien over zijn maar dat is dan maar zo helaas. Waar ik wel moeite mee zou hebben is als hij een vriendin zou hebben die wantrouwig was of zou willen dat hij mij helemaal niet meer ziet. Maar ik denk niet dat hij überhaupt voor zoiemand zou gaan.
Jah.quote:
Je gedrag strookt niet met wat je zegt. Hij ziet en hoort waarschijnlijk alleen wat hij wil zien en horen. Dus je geeft hem wél voortdurend valse hoop.quote:Op maandag 28 november 2011 02:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vanaf het begin dat hij begon over die gevoelens duidelijk gemaakt hoe het voor mij zat.
Hoe geef ik hem valse hoop? Ik doe niet anders tegen hem dan tegen mijn vrouwelijke vriendinnen..quote:Op maandag 28 november 2011 02:46 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je gedrag strookt niet met wat je zegt. Hij ziet en hoort waarschijnlijk alleen wat hij wil zien en horen. Dus je geeft hem wél voortdurend valse hoop.
Hij is toch geen vrouw. En je vriendinnen zijn niet lesbisch en stiekem verliefd op je, neem ik aan.quote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Hoe geef ik hem valse hoop? Ik doe niet anders tegen hem dan tegen mijn vrouwelijke vriendinnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |