Jammer van die double-quote man.quote:Op maandag 28 november 2011 01:26 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
[..]
Bron Telegraaf: Ezel stoot zich toch 2 keer aan niersteen.
of erger nog, dan de dokter.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker
Kunnen ze weer het lichtknopje niet vinden ?quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de dokter
Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet?quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
en een wikipedia-uitdraai presenteren inclusief advies voor handoplegging of andere kwakzalverij die ze vergoed willen zien van de verzekeraar.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Patiënten die hun hele diagnose al gesteld hebben met behulp van google
Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bentquote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
Een TE dichtbijstaand familielid doet dit de hele tijd, hinderlijk hoe vaak deze persoon er wel niet super van overtuigd is dat hij/zij kanker heeft op allemaal verschillende plekken.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Dit. Ja ik heb bultjes in mijn keel en hoest veel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet?
Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vraag een second opinion aan bij een andere arts.quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.quote:Op maandag 28 november 2011 01:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn dokter vind mijn mening oninteressant en zodra ik iets noem zegt hij dat ik verbanden leg die er niet zijn. Hij zegt dat ik doe alsof er een verband is tussen een auto-ongeluk in Maastricht en iemand die struikelt in Leeuwarden.
De kerel probeert alleen de symptomen te bestrijden en niet naar de oorzaak te zoeken. De symptomen bestrijden lukt hem ook nog maar matig.
Mijn dokter probeert te doen alsof ik dom ben, omdat meneer zelf een autist is.
Klacht:
-Doktoren die niet luisteren en me niet serieus nemen
-Doktoren die slechte sociale vaardigheden hebben en niet goed met patiënte kunnen communiceren.
Ah... en waarvoor wil jij een MRI-scan dan? Iets in je rectum geduwd dat er niet meer uit wil?quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.
Dat zegt hij alleen maar om je in de waan te laten dat hij doet wat je vraagt, ondertussen, na je gesprek met hem, zit hij het te bescheuren in de koffiekamer samen met de verpleegkundigen en andere artsen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...
Al gedaan, maar dat was voor, mijn laatste nieuwe extra diagnose waar ze dus geen verband mee zien. En dus had de dokter niet genoeg redenen om door te zoeken. Mijn zorgverzekeraar haat mij.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |