SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vuile nationalist
Waarom ben je trots op een land waarover jou geen enkele zeggenschap toebedeeld is geweest in je prenatale bestaan? Haal die vieze vlag weg, man.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vuile nationalist
Waarom ben je trots op een land waarover jou geen enkele zeggenschap toebedeeld is geweest in je prenatale bestaan? Haal die vieze vlag weg, man.
Neder-turken worden in Turkije met de nek aangekeken, en toch kruip je voor je zogenaamde moederland, terwijl je hier vast geboren bent.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vuile nationalist
Neder-turken worden in Turkije met de nek aangekeken, en toch kruip je voor je zogenaamde moederland, terwijl je hier vast geboren bent.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef zarGon het volgende:
Als ik mod was, had ik er 'Galatasaray' van gemaakt.
.
.
TURKIJE ALTIJD NUMARA 1 LANquote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vuile nationalist
Schuld van Sint.quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Waarom zijn Nederturken zo begaan met het land van hun voorouders?
Als je Turkije dan zo vereert en de hemel in prijst, dan is het toch een kleine stap om daar dan voorgoed naar te verhuizen en voor altijd gelukkig te zijn in het paradijselijke luilekkerland van vadertje Ataturk?
Vele jaren wilden de Turken bij de EU behoren, maar nu hen economisch gezien op zijn zachtst gezegd geen windeieren gelegd worden, en hun aartsvijand Griekenland op zijn rug ligt, zijn ze ineens niet zo happig meer op toenadering. Opportunistisch landje, dat hele turkije. Vandaar dat ze hun eigen land verraden hebben en toenadering zochten in Nederland 40-30 jaar geleden
Er is maar 1 nummer 1 in turkije: Mercedes #1quote:Op maandag 28 november 2011 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkij is altijd nummer 1 lan, daarom
Er was toch geen genocide?quote:Op maandag 28 november 2011 01:19 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[ afbeelding ]
altijd het zonnetje in huis.
is het trouwens mogelijk dat we het voor onze eerwraak even kunnen hebben over de Armeense holocaust?
quote:Op maandag 28 november 2011 01:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
TURKIJE ALTIJD NUMARA 1 LAN
NE MUTLU TURKUM DIYENE SEHITLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ
cCc
[ afbeelding ]
lolwut?quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Ayca het volgende:
Altijd weer die Iraniërs...
Ach, je kan het ze ook niet kwalijk nemen.
Die vrouw van Wilfred Genee is wel fatoe spang trouwensquote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Ayca het volgende:
Altijd weer die Iraniërs...
Ach, je kan het ze ook niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 28 november 2011 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die vrouw van Wilfred Genee is wel fatoe spang trouwens![]()
Sommige mensen zijn zo Straat dat zij zelfs de taal van de straat verkrachten, dat zijn de bazen ala King Koopa, een gecertificeerde eind_baasquote:
als de verjaardag van Ataturk en Pasen op dezelfde dag vallenquote:Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Doler12 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe Kurtlar Vadisi film eigenlijk uit?
Turkije is communistische?quote:Op maandag 28 november 2011 02:57 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Turkije is altijd al een zorgenkindje/vraagstuk van Eurazië geweest.
hoort het nu bij Europa of bij Azie.
Ideologisch gezien hoort het bij China, cuba, Noord-Korea en Myanmar.
Edoch, het moet gezegd: waar het betreft "kopvodden" is Turkije significant strenger
dan het moederland: Nederland.
Met de komst van ene Geert Wilders gaat dit alles zeer spoedig tot het verleden behoren en zal de monotheistische islamitische overheersing de kop ingedrukt worden.
Ik ben niet zo zeer nationalistisch ingesteld, maar wel fel gekant tegen alle uitwassen van het mierige gedrag van geloofsfanaten dat totaal vloekt met de algemeen seculier aanvaarde wetten van
Darwin.
Geen enkel dogma kan een menselijk gevoelsleven in zijn driften temmen. Het zou afbreuk doen aan Allah's wil.
Neen, mijn beste.quote:
You're a loony!quote:Op maandag 28 november 2011 04:07 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
Neen, mijn beste.
Turkije is niet communistisch maar verdeeld in seculier en geloofsfanatieke honden.
Allah bestaat niet, dat weet iedereen die een greintje verstand heeft van het leven.
God bestaat ook niet. We zullen het moeten doen met elkander: Darwinistische uitwerpselen.
wehehhehee, Ü = Grappığ..quote:Op maandag 28 november 2011 04:07 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
Neen, mijn beste.
Turkije is niet communistisch maar verdeeld in seculier en geloofsfanatieke honden.
Allah bestaat niet, dat weet iedereen die een greintje verstand heeft van het leven.
God bestaat ook niet. We zullen het moeten doen met elkander: Darwinistische uitwerpselen.
Klopt welquote:Allah bestaat niet, dat weet iedereen die een greintje verstand heeft van het leven.
God bestaat ook niet. We zullen het moeten doen met elkander
ja man wat een drama daaro, maar ik ben ook nog niet geweest voor askerlik, maar als ik 5000 euro wil besparen moet dat dan toch wel snel gebeuren denk ik, krijg van een vriend zojuist de formulieren in de mail wat ik allemaal moet regelen en invullen, maar daar zakt weer de moed in de schoenen om het "ff" te regelenquote:Op maandag 28 november 2011 14:36 schreef Doler12 het volgende:
Zijn jullie vandaag al langs geweest bij het gebouw van de birheid?
20.000 neuroquote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef Turquaz52 het volgende:
amaaan 5000 eypo of 10000eypo.. tot me 38ste toch geen zorgen of omkıjk na, ık zıe wel wat er tot dıe tıjd gebeurd..
Vatan Sağolsunquote:
Je moet je 'schuld' aan je 'moederland' betalen enzo. Het is een 'eer' kwestie in een schaamtecultuur als je geen soldaat bent geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Doler12 het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie geen dienstplicht nemen. Wel de rechten eisen maar niet de plichten volgen lol. En waarom heeft Turkije nog zo belachelijke grote dienstplicht leger?
Tijdens de Franse bezetting kon je dienstplicht verkopen aan een arme sloeber! Dat was uiteraard erg handig!quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is jezelf ibne verklaren niet gewoon een gratis manier om onder die dienstplicht uit te komen?
Zo deden mensen het in Nederland vroeger ook weleens.
Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is jezelf ibne verklaren niet gewoon een gratis manier om onder die dienstplicht uit te komen?
Dat was ik vergeten! Dan ben je natuurlijk geen man in Turkije als je niet in het bir leger gediend hebt!quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet je 'schuld' aan je 'moederland' betalen enzo. Het is een 'eer' kwestie in een schaamtecultuur als je geen soldaat bent geweest.
jup, zag een keer een reportage met een turkse ibne, maar die zegt het leger bewijs wil dat je ibne bentquote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus gewoon even op de knieën gaan in een vochtige kamer terwijl er een jury zit welke beoordeelt of je in aanmerking komt voor de homoseksuele geaardheid?quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup, zag een keer een reportage met een turkse ibne, maar die zegt het leger bewijs wil dat je ibne bent
quote:Op maandag 28 november 2011 17:32 schreef xminator het volgende:
Hmm twijfel of ik nu dienstPlicht wil vervullen...dan moet ik morgen in de fokking rij gaan staan.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup, zag een keer een reportage met een turkse ibne, maar die zegt het leger bewijs wil dat je ibne bent
Op het platteland komt dat daar wel zo vaak voor, volgens de verhalen, dat je zo weinig recruiten over gaat houden, vraag is of die kerels dat willen laten vastleggen in een dossierquote:Op maandag 28 november 2011 19:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]dan moet je van achteren worden genomen..
Preciesquote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef Turquaz52 het volgende:
amaaan 5000 eypo of 10000eypo.. tot me 38ste toch geen zorgen of omkıjk na, ık zıe wel wat er tot dıe tıjd gebeurd..
Als je 10k betaalt hoef je helemaal niet te gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 17:32 schreef xminator het volgende:
Hmm twijfel of ik nu dienstPlicht wil vervullen...dan moet ik morgen in de fokking rij gaan staan.
Done.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kardessen en Bebeks.
Voor school moeten wij voor ons bedrijf een marktonderzoek opstellen waar een enquete bij hoort. Hebben jullie misschien 2 minuten tijd om deze in te vullen.
Bij voorbaat dank en moge jullie nog veel baklava kunnen eten.
https://docs.google.com/s(...)VWZMSE1TQnc6MQ#gid=0
Eerder een lachende/vrolijke foto inleveren terwijl je genomen wordtquote:Op maandag 28 november 2011 19:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus gewoon even op de knieën gaan in een vochtige kamer terwijl er een jury zit welke beoordeelt of je in aanmerking komt voor de homoseksuele geaardheid?
quote:
Wat regel je voor 2-3k ? Hotel overnachting in 5 sterren hotel ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je 10k betaalt hoef je helemaal niet te gaan.
Als je voor 5,5k gaat komt er sowieso nog 2-3k voor alles regelen enzo. Win-win situatie
quote:
Wat versta je onder 'hinder'?quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kardessen en Bebeks.
Voor school moeten wij voor ons bedrijf een marktonderzoek opstellen waar een enquete bij hoort. Hebben jullie misschien 2 minuten tijd om deze in te vullen.
Bij voorbaat dank en moge jullie nog veel baklava kunnen eten.
https://docs.google.com/s(...)VWZMSE1TQnc6MQ#gid=0
ja? Duz? wat zit je..?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
[..].
Bizim devlet çektirmeyi seviyor. Gümrükte çektirdikleri yetmiyormuş gibi, şimdi de konsoloslukta çektiriyorlar.
Çileeeeeeeeeeeee, ...
Wat voor studie doe jijquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef Julis het volgende:
Ik heb net een interessant verhaaltje gehoord tijdens het college. Een patiënt van Ramachandran bleek betere orgasmes te krijgen nadat zijn benen eraf waren. Blijkbaar groeide de gevoeligheid van de genitals door op het gebied van de benen (voeten), omdat hij ze toch niet meer had. Dus.. wie heftigere orgasmes wil..
[ afbeelding ]
Door de inflatie is 10k over 3 jaar niks swaquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:54 schreef xminator het volgende:
Bedankt voor de info..
Situatie:
Nu in de rij staan 10 uur bezig zijn en 5k betalen.
Of over 10 jaar in de rij staan 3 uur bezig zijn en 10k betalen.
Wat is slimmer :p
Straks gaan ze werken met prijsindexcijfers a sahbi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Door de inflatie is 10k over 3 jaar niks swa
Leuk om te weten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef Julis het volgende:
Ik heb net een interessant verhaaltje gehoord tijdens het college. Een patiënt van Ramachandran bleek betere orgasmes te krijgen nadat zijn benen eraf waren. Blijkbaar groeide de gevoeligheid van de genitals door op het gebied van de benen (voeten), omdat hij ze toch niet meer had. Dus.. wie heftigere orgasmes wil..
[ afbeelding ]
Uıtstellen la, ga jıj nıet na het leger..??quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Dienstplichtdillema ook hier:
Ben 23 jaar, wat moet ik doen? wachten totdat ze ooit die regel veranderen of alvast 1e termijn betalen?
Komende 10 jaar: 500 euro per jaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:36 schreef zarGon het volgende:
Komende 10 jaar 500 euro per jaar extra opzij zetten. Done.
Je mist een 'niet'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
MIjn God kan ık gewoon het laatste gebed bıdden? Ik heb het eıgenlıjk erg druk vandaar, Dankjewel God, goedendag verder..
Let op het woordje 'extra'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Komende 10 jaar: 500 euro per jaar
of
Komende 10 jaar: 1000 euro per jaar.
Iemand is gegaan, nam mijn ID mee. Heb nu een plek op de lijst. Wanneer ik aan de beurt ben loop ik naar binnen overhandig mijn documenten en klaar is kees.
Als je over 5 jaar de aanbetaling voor 10000 euro moet doen, doe je precies het zelfde. Alleen dan dien je in de ochtend vroeg te gaan, te wachten en nummer trekken en dan precies hetzelfde te doen..
Dus.
Het punt is, je betaald alleen EXTRA.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let op het woordje 'extra'.
Ik heb deze discussie ook thuis gehad. Om eerlijk te zijn heb ik nu geen zin in gedoe, geen zin om een vrije dag te nemen en geen zin om in de rij te gaan staan.
Ik zie het wel. Die 5000 euro extra overleef ik wel.
kom net terug uit rotterdam, nummertje 4101quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef xminator het volgende:
Heb nummer 1300.. Vanochtend gekregen.
Nu zitten ze al op de 4000
Psychologie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat voor studie doe jij
Da's waar. Het topic trekt opeens gebruikers zoals JoepdeFarizeeer aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce in de TT plaatsen maakt het topique populair!!1!
Zamcikquote:
Vergeet het maar..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom net terug uit rotterdam, nummertje 4101
Excuses, youre rıght.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mist een 'niet'.
God, is het goed als ik het laatste deel* van het gebed niet uitvoer? Ik heb het druk vandaar, ... Hartstikke bedankt, God! Goedendag verder...
* Het gebed (namaz) wordt vijfmaal daags verricht en bestaat uit meerdere 'rekat'. Een 'rekat' is een serie van handelingen die je uitvoert.
Het gaat niet zozeer om de tekst die daar staat maar waar de pijltjes staan. Daar staat iets van Allah bestaat nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Er is een klein relletje gaande, jullie vast niet ontgaan.
Kan iemand van jullie onderstaand vertalen? waarvoor dank.
[ afbeelding ]
De tekst: “Tanrım acaba ben son rekatı kılmasam olur mu? İşim var da.. Çok teşekkür ederim tanrım! İyi günler…”
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef Slayage het volgende:
kom net terug uit rotterdam, nummertje 4101
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef xminator het volgende:
Vergeet het maar..iemand die ik ken is nummertje 200 circa en die is pas donderdag aan de beurt... Ze doen e maar 275 per dag :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo voel ik me momenteel, uitleg komt later wel![]()
Ah, ik begreep niet waarom dat ene zinnetje een rel zou ontketenen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de tekst die daar staat maar waar de pijltjes staan. Daar staat iets van Allah bestaat niet
-edit-
Hierzo beter te zien
[ afbeelding ]
"Allah yok, din yalan" (Allah bestaat niet, geloof is een leugen)
Check eens dat verlıchtıngquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de tekst die daar staat maar waar de pijltjes staan. Daar staat iets van Allah bestaat niet
-edit-
Hierzo beter te zien
[ afbeelding ]
"Allah yok, din yalan" (Allah bestaat niet, geloof is een leugen)
Is al uitgesteld maar als je nu 1e termijn betaald(1300 euro ofzo) dan val je nog onder de oude regeling. Je kan dan later ook gaan. Binnen een jaar of 2 ofzo dacht ik wanneer je de termijnen hebt afgelost.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Uıtstellen la, ga jıj nıet na het leger..??
Met 5.000 euro waren we eigenlijk ook melkkoeien, maar dat bedrag viel mee. Een stijging naar 10.000 euro waarbij de oude regeling valt is gewoon buiten proporties. Het zou perfect zijn als de 5K- en de 10K-regeling naast elkaar blijven bestaan.quote:Knevelarij
Waarom vragen de duizenden Turks-Nederlandse mannen die van plan zijn de komende dagen braaf in de rij te staan voor het Turkse consulaat niet als protest een blauwe kaart aan? Het zal een sterk signaal richting Ankara zijn dat we deze knevelarij niet pikken en het tijdperk van de kritiekloze diaspora voorbij is. Dit zal ons niet minder Turks maken of minder vaderlandslievend. Bovendien blijven we vrijwel dezelfde rechten houden als voorheen, en zijn we niet ook nog eens 10.000 euro armer.
Tegelijkertijd beseffen wij dat deze oproep bij veel Turkse Nederlanders het mentale domein van Orwelliaanse taboes bereikt. We hebben immers van jongs af aan de conservatieve of ultranationalistische waarden van 'onze gemeenschap' geïnternaliseerd.
Dienstplicht is een van de dingen die spreekwoordelijk heiliger zijn dan de paus. Maar als het hek van de dam is, staat de weg van onafhankelijk denken wagenwijd open. Niet als knieval voor het door Wilders en de zijnen gepropageerde paspoortfundamentalisme, maar omdat de waarde van kritisch burgerschap niet in geld valt uit te drukken.
Krijg je een brief van de consultaat dat je strafbaar bent en bij het betreden van de Turkse grens wordt je gearresteerd en meegenomen. Dan moet je in ieder geval 15 maanden de dienst in. Ik weet alleen niet hoelang de gevangenisstraf of verlenging van de dienstplicht is.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef NDAsilenced het volgende:
Wat als je gewoon niet betaald, niks van je laat horen etc? wat gebeurt er dan?
Je kan ook gewoon 18 maanden gaan. Zie je wat meer actiequote:Op woensdag 30 november 2011 09:59 schreef zarGon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)landse-melkkoe.dhtml. Hmhmm.
Goede titel.
Eens met dat laatste stuk (met de rest ook, hoor)
[..]
Met 5.000 euro waren we eigenlijk ook melkkoeien, maar dat bedrag viel mee. Een stijging naar 10.000 euro waarbij de oude regeling valt is gewoon buiten proporties. Het zou perfect zijn als de 5K- en de 10K-regeling naast elkaar blijven bestaan.
'We' protesteren wel tegen de PKK/Koerden waar we helemaal niet mee in aanraking komen, maar protesteren tegen een regeling waar 'wij' zelf middenin zitten doen we niet..
Iets met een rots en daaronder slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 18 maanden gaan. Zie je wat meer actie
Dat soort zinnetjes boeien mij niets meer. De generalen sturen hun eigen kinderen/familie ook niet de leger in omdat ze hun willen besparen. Als zij er al geen vertrouwen hebben dan ik ook niet. Tegenwoordig is de leger een politiek spelletje. Soldaten die overlijden zijn meestal gewone burgers. Ze hebben gewoon schijt aan je.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar maar maar ıs het nıet zo ıets van Her Türk Asker Doğar..? Waarom moet ık dan de leger ın? Ik ben toch al een soldaat..?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat soort zinnetjes boeien mij niets meer. De generalen sturen hun eigen kinderen/familie ook niet de leger in omdat ze hun willen besparen. Als zij er al geen vertrouwen hebben dan ik ook niet. Tegenwoordig is de leger een politiek spelletje. Soldaten die overlijden zijn meestal gewone burgers. Ze hebben gewoon schijt aan je.
Vroeger was dat zo dat je je eigen land ging verdedigen. Dat je daar trots op kon zijn.Toen werd je een echte sehit doordat je je land ging verdedigen(denk aan Canakkale) Nu heb ik dat totaal niet. Op bevel van USA worden Turkse soldaten ingezet. Deze gaan dood, waarom? juist, kont van USA likken. Olan garibanlara oluyor zaten.
Als ik je posts zo lees heeft je vader je eerder met die rots op je hoofd geslagen toen je klein wasquote:Op woensdag 30 november 2011 12:44 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Iets met een rots en daaronder slapen
Ik denk dat jij beter helemaal niets moet lezen want begrijpend lezen is blijkbaar te moeilijkquote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Als ik je posts zo lees heeft je vader je eerder met die rots op je hoofd geslagen toen je klein was
Daarom vraag ik mij ook af hoelang deze regel zal gelden. Niemand zou 10k willen betalen voor gebakken lucht.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch wel een enorm bedrag om zomaar lucht op te zien gaan, daar moeten de meeste Turken in Nederland alleen al zeker een half jaar voor werken, netto.
tot 31-12, maar door de stormloop is het maar de vraag of je wel aan de beurt komt, als je nu een nummer zou trekkenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef Mercan het volgende:
Iemand enig idee tot wanneer je nog de aanvraag kunt indienen voor de dienstplicht "oude" stijl???
31/12?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
tot 31-12, maar door de stormloop is het maar de vraag of je wel aan de beurt komt, als je nu een nummer zou trekken
Maar jij bent toch zelf de examinator?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef xminator het volgende:
Omg.. krijg net een brief van de exa commissie :
Een cijfer is verkeerd ingevoerd ipv. 10 hoort het een 1 te zijn. Dus hebben ze er een 1 van gemaakt.
Ik controleer het en ik weet zelf dat het sowieso 100% een 10 is (heb ook nog een email van docent met cijfers van de gehele klas: bijna iedereen had 9.5 etc. en ik had een 10) . Ik sta gemiddeld wel voldoende.
Maar dit is een principe kwestie en dit pik ik niet. Kut school![]()
Huh? Ik student heb tentamen gemaakt 2 jaar geleden en een 10 behaald..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent toch zelf de examinator?
Waar is die datum op gebaseerd ?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Slayage het volgende:
tot 31-12, maar door de stormloop is het maar de vraag of je wel aan de beurt komt, als je nu een nummer zou trekken
Hihihquote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef Ayca het volgende:
Xminator... examinator
En 2 jaar geleden? Wtf en daar komen ze nu mee?
BMW en een Kangal in 1 shot; hoe bir kan een foto zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
I kheb een kangal ama hıj ıs te lıef voor zo ıets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hıer was hıj 3,5-4 maandjes oud..
Geen probleem schatquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
woeps sorry weiss, ik was competitie aan ut spelen :p
Met andere woorden; vleesgeworden birheidquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Lıgt er aan hoe je dat dıer opvoed en hoe hıj/zıj leeft..
Kıjk ık geef mıjn hond altıjd elke dag een grote zak vol met vlees, letterlıjk een plastıce tas met rauw vlees.
Maar hıj ıs zo lıef als the motherfcker..Echt hıj besprıngt je, zoekt lıefde, lıgt op de grond als je hem boos naar hem kıjkt of als je hem wılt trakteren (teken van overgave), hıj zıt wanneer je hem dat zegt, noem maar op..
Maar ık weet wel 1 dıng zeker, ALS ıe een ınbreker bıjt en hıj proeft het bloed van de dıef waar hıj zıjn tanden ın gezet heeft dat hıj hem ook op eet als ıe daar de kans voor krıjgt, hıj ıs nou gewend aan bloed wat ıe lekker vınd, ze zeggen toch wel; Elını veren kopturur kolunu? Nou dıt ıs dan ook letterlıjk zo..
Maar nogmaals, hıj doet dıt nıet zomaar, er moet een aanleıdıng voor zıjn en ın dıt geval als echte kangal functıe: Waakzaamheıd, waak functıe.
hahahhaa, ık heb er ook eentje van samen met mıjn ex-Benz en BMW samen met de kangal..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
BMW en een Kangal in 1 shot; hoe bir kan een foto zijn
[..]
Met andere woorden; vleesgeworden birheid
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef dvdfreak het volgende:
morgen ochtend naar de consulaat![]()
gebouw der birheid
Wat een patronquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Lıgt er aan hoe je dat dıer opvoed en hoe hıj/zıj leeft..
Kıjk ık geef mıjn hond altıjd elke dag een grote zak vol met vlees, letterlıjk een plastıce tas met rauw vlees.
Maar hıj ıs zo lıef als the motherfcker..Echt hıj besprıngt je, zoekt lıefde, lıgt op de grond als je hem boos naar hem kıjkt of als je hem wılt trakteren (teken van overgave), hıj zıt wanneer je hem dat zegt, noem maar op..
Maar ık weet wel 1 dıng zeker, ALS ıe een ınbreker bıjt en hıj proeft het bloed van de dıef waar hıj zıjn tanden ın gezet heeft dat hıj hem ook op eet als ıe daar de kans voor krıjgt, hıj ıs nou gewend aan bloed wat ıe lekker vınd, ze zeggen toch wel; Elını veren kopturur kolunu? Nou dıt ıs dan ook letterlıjk zo..
Maar nogmaals, hıj doet dıt nıet zomaar, er moet een aanleıdıng voor zıjn en ın dıt geval als echte kangal functıe: Waakzaamheıd, waak functıe.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Ayca het volgende:
Als je in het Turks gaat posten doe het dan goed.
O_Oquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
I kheb een kangal ama hıj ıs te lıef voor zo ıets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hıer was hıj 3,5-4 maandjes oud..
Die zou ik Tarkan noemenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef Ayca het volgende:
Whehe.
We (oké opa en oma) hadden in Turkije deze zomer 2 nieuwe half kangals.Zal als ik thuis ben kijken of ik nog foto's heb.
Eentje had blauwe ogen.
Voor zover ik weet is het een eis dat je minimaal 3 jaar heb gewerkt om bedelli te doen. Dan pas heb je er recht op.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Gokhan03 het volgende:
Over de turkse consultaat he, ik hoorde van een vriend dat de studenten/scholieren geweigerd werden zodat de mininaal 3 jaar werkenden voorrang krijgen.
In hoeverre is dit zo?
11uur vind ik niet early meer hoor.. ik mag blij zijn als ik de komende 18 jaar de kans krijg om ooit tot die tijd uit te slapen :pquote:
Hij heet Thomas, geen idee waarom die honden steeds westerse namen krijgen.quote:
http://www.z24.nl/onderne(...)se_yoghurt_werd.htmlquote:Hoe Turkse migrant koning van Griekse yoghurt werd
Zes jaar geleden begon een Turkse immigrant een yoghurtfabriekje in Amerika. Dit jaar zet hij naar schatting 700 miljoen dollar om.
Hamdi Ulukaya is nu 40. Zeventien jaar geleden kwam hij uit Oost-Turkije naar Amerika om Engels te leren. Zijn studie werd geen succes, maar toen zijn vader hem jaren later op kwam zoeken, kreeg hij van hem de tip om fetakaas te maken.
Zo begon Ulukaya's loopbaan in de zuivelindustrie. Als zoon van een familie die schapen hield en hun eigen kaas en yoghurt maakte, wist hij een klein beetje van de hoed en de rand. Dat was in 2002. Drie jaar later kon hij een voormalig yoghurtfabriekje van multinational Kraft kopen. Dat zag er geen brood meer in.
Ulukaya nam vijf van de 55 voormalige werknemers over, huurde een yoghurtspecialist in en lanceerde na anderhalf jaar experimenteren, in 2007, zijn eigen yoghurt: Chobani, het Turkse woord voor herder. De rest is geschiedenis, zo schrijft het Amerikaanse tijdschrift Fortune.
Chobani is nu het derde yoghurtmerk van de VS, na reuzen als Yoplait en Danone. Ulukaya bouwt voor 100 miljoen dollar een nieuwe fabriek en heeft straks 1.700 werknemers in dienst. Hij heeft net een zuivelfabriek in Australië overgenomen.
Directe feedback klant
Ulukaya gelooft niet in marktonderzoek. Hij gaat liever af op directe reacties die hij krijgt van klanten. Alle feedback van de website loopt rechtstreeks z'n Blackberry in. Eén van de klanten die ooit reageerde is nu het hoofd van zijn marketingafdeling.
Ook zijn instinct laat hij spreken. Zo lanceerde hij yoghurt met granaatappel, simpelweg omdat het een smaak was die hij kende uit zijn Turkse jeugd. Het is nu een van de grote successen.
Hij gelooft in smaakvolle yoghurt, met echt fruit, zonder toevoegingen. Betaalbaar voor iedereen.
Platte organisatie
Ulukaya begon met oude spullen en probeert zijn organisatie zo plat mogelijk te houden, zonder al te veel hiërarchie. Zijn voormalige telefonist is nu hoofd inkoop.
Ulukaya is als Turk marktleider in Griekse yoghurt. Dat is minder gek dan het lijkt volgens hem. Want Griekse yoghurt is een soortnaam geworden voor een yoghurtvorm die elders rond de Middellandse Zee ook bekend is.
quote:Tugce
Emre heeft gelijk! Het woordje "Yoghurt" is oorspronkelijk een turks woord. Ik vond het ook raar dat er grieks yoghurt staat, hoezo grieks??? Zo als altijd wordt het turkse ingepikt door anderen!
Like Beantwoorden
quote:
quote:But I think I learned from my father the unspoken business language or instincts that go back thousands of years. We call it Anatolian business practice -- your reputation is your asset.
Mn neef heeft ook een kangal en die heet ook zo. Veelvoorkomende naam?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Betet dan 'kont', de mijne heet zoals gewoonlijk Karabas en zujn moeder Seker
naar de AH?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb ik trek in yogurt, maar heb alleen maar een staaf banket liggen
Het vrouwtje gaat straks maar naar de AH
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef zarGon het volgende:
Die slang in de boom!.
Zo op afstand lijkt-ie heel lief. Hij kijkt alsof-ie terugdenkt aan het verleden, toen jij nog klein was en hij je heeft zien opgroeien. De uren en dagen die jij op zijn rug hebt doorgebracht, zijn melk dronk en jullie samen hebben gezwommen. Hij kijkt droevig zonder het te willen laten merken, hij weet namelijk dat-ie je weer vertrekt en hij je na een tijdje weer pas ziet. Hij zou z'n leven voor je opofferen, hij houdt onvoorwaardelijk van je, immer ende immers. De held.
Alleen als het een hond der bir ıs.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 18:15:33 ]
Uyy, zo'n hondje is ook leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef Levolution het volgende:
Kangal's ownen, maar zo'n hond moet echt de ruimte hebben om zijn energie kwijt te kunnen.
Mijn eerst hond zal een schoothondje zijn, denk ik zo. Een Maltezer ofzo, gaygrappen voor je houden alstublieft dankuwel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit was niet hetzelfde zonder jou bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
er zit een blok op je hoofdquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik klein was, dus rond de 14 jaar geleden denk ik.. Ekte grote hond, Gewoon number one lan! BIR!
[ afbeelding ]
Recente foto van andere hondje
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
er zit een blok op je hoofd
Tja, niet iedereen is even birquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Levolution het volgende:
Shit was niet hetzelfde zonder jou bro.
Wil je je turkse uitdrukkingen voortaan thuislaten en vooral niet op het interwebz laten slingeren.quote:
Dıe kangal ıs een zware bir beest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik klein was, dus rond de 14 jaar geleden denk ik.. Ekte grote hond, Gewoon number one lan! BIR!
[ afbeelding ]
Recente foto van andere hondje
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
er zit een blok op je hoofd
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Betreft: herinnering plichtsvervulling aan bir
Geachte xminator,
Namens de birheid wil ik u verzoeken uw op Turkse wijze gegenereerde inkomsten te verdelen onder de leden van de bir. Dit kan door 80% van het bedrag te doneren aan bir. In de bijlage vindt u een verrekening waarin het verschuldigde bedrag staat. Donaties ten behoeve van bir zullen altijd ten goede komen van de gemeenschap. Indien u weigert te betalen, zal de birheid u sancties opleggen. De consequenties hiervan zijn niet mild: levenslange uitsluiting van bir is niet uitgesloten. De wijze van betaling geschiedt op de gebruikelijke wijze. Binnenkort kunt u één van onze werknemers aan uw adres verwachten die het geld komt innen. Indien u niet thuis bent, verleent de bir zich het recht om uw huis binnen te komen en één van uw eigendommen van gelijke waarde mee te nemen.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben,
Bir
Totaal te voldoen: ¤40,00
Andere hond eet jou kleine kangal levend op vriend !quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dıe kangal ıs een zware bir beest.
dıe andere hond daarentegen.. neın.
wehehheheehe U=Grappıgquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Was in dollars![]()
Btw. maak er 120 dollar van... Gekke amerikanen.
[..]
Andere hond eet jou kleine kangal levend op vriend !
50lik efes fici Oke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als galatasaray wint krijg ik een bira van je.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Nergenss het volgende:
Nee niet we, jij mag in je dorpie blijven;)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh yeah The Weiss is back oh yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terug naar het land waar ze puntjes op de i zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Hadıı mensen om 6 uur vlıeg ık aan, ık ga nou alvast naar samsun vlıegveld vanuıt Ordu..
Tot ın Nederland!
xxxx
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Oh yeah The Weiss is back oh yeah
Ulan zG.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:35 schreef zarGon het volgende:
Niets. Volgens mij spreekt Dr. Pepper Turkse smaakpapillen niet eens aan.
En weer terug met de punt op de iiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Terug naar het land waar ze puntjes op de i zetten.
dat lijkt me sterk in een Frans ketenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Levolution het volgende:
Is gewoon Turkse handelsgeest. Als het moeilijk te verkrijgen is, ziet de Turk een gat in de markt.
Oh, ik las niet goed, ik dacht een Turks winkeltje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:53 schreef Prego het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk in een Frans keten
"Problem degil"quote:
quote:
Je drinkt geen Turkse thee?quote:
Niet alleen slagharenquote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef Levolution het volgende:
Misschien zijn ze uit Slagharen gezet?
quote:Op maandag 5 december 2011 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen slagharen
http://pastebin.com/M2KtXXZn
Die allemaal blijkbaar
quote:
Storneren? Volgens mij heb jij echt geen flauw benul van wat voor onzin je allemaal neerzet.quote:Op maandag 5 december 2011 02:18 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Allochkanen, met name Turken, horen niet op ons roomblanke FOK-forum thuis. Tenzij je ¤ 10.000,-
op Fok's bankrekening storneert zal ik hier een stokkie voor gaan steken. Al die bijstandsuitkeringen met terugwerkende kracht terugvorderen op hun kansarme jeugd, op die dienstweigeraars en gewetensbezwaarden. Geschikt plan. Wel met die halve maan lopen zwaaien - stelletje nationalisten - maar niet in dienst?
Zelfs mijn marokkaanse vrienden zeggen dat ik geen enkele bloedturk kan vertrouwen: ze zijn simpelweg te trots om hun ongelijk in te slikken.
Storneren, beste buitenlander in onvrijwillig hollandsche ballingschap, is het terugstorten van het geld dat jij en cum suis verduisterd hebben sinds jullie hier aangesteld werden als gastarbeiders.quote:Op maandag 5 december 2011 02:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Storneren? Volgens mij heb jij echt geen flauw benul van wat voor onzin je allemaal neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |