abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105042936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens kan PSV goed omgaan met een heksenketel :s) Zie gisteren in Polen. Daar was het 10x erger.
_O- Dat wordt NIETS in vergelijking met wat jullie in De Kuip gaan meemaken. Vorig jaar wordt een klein zandkorreltje in vergelijking met de heksenketel die bovenop jullie muil gegooid zal worden.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:12:26 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105042948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- Dat wordt NIETS in vergelijking met wat jullie in De Kuip gaan meemaken. Vorig jaar wordt een klein zandkorreltje in vergelijking met de heksenketel die bovenop jullie muil gegooid zal worden.
Zou het? Zat vorig jaar in Engeland, dus weet niet wat de sfeer daar toen was.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105042966
quote:

[..]

Ah, iemand die gisteren niet gekeken heeft :)
pi_105043070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah, iemand die gisteren niet gekeken heeft :)
Weldegelijk gekeken en mên, als je denkt dat dát vijandig is? De polen zongen alleen 90 minuten lang hun eigen team toe (respect daarvoor trouwens), maar vijandigheid naar jullie toe? lol _O-

Er komt een collectie aanstekers het veld op waarmee Gini zijn verzameling in een keer mee volmaakt en er gaat gekafferd worden op jullie spelers op een manier die nog nooit voorgekomen is.

@Happel: vorig jaar was echt gékkenhuis. Ik stond met mijn PSV-broertje in De Kuip, hij stond naast me. Die wedstrijd verspeelde PSV het landskampioenschap maar mijn broertje stond 'voor zichzelf' tussen enorme euphorie en een enorme jankbui in.

Hij had zoiets nog nooit meegemaakt, en is sindsdien enorm fan van Feijenoord en haar supporters. Hij zal nooit van PSV 'afkomen' maar Feijenoord heeft sinds die wedstrijd echt een plekje in zijn hart. Dat fanatisme, die blinde haat van 50.000 man, de aggressie en het 'echte 12e man gevoel': hij heeft bij ons toen gezien wat bij PSV nooit mogelijk zal zijn.

En dat zijn letterlijk ZIJN woorden.

_O_ Feijenoord _O_
pi_105043143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Weldegelijk gekeken en mên, als je denkt dat dát vijandig is? De polen zongen alleen 90 minuten lang hun eigen team toe (respect daarvoor trouwens), maar vijandigheid naar jullie toe? lol _O-
Dat zeg ik toch helemaal niet. Waarom moeten mensen altijd een onderwerp aanpassen om gelijk te krijgen? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
Er komt een collectie aanstekers het veld op waarmee Gini zijn verzameling in een keer mee volmaakt en er gaat gekafferd worden op jullie spelers op een manier die nog nooit voorgekomen is.
Ah, ok :') We spreken elkaar zondag 14:30?
pi_105043177
Hopelijk gooit zo'n tjap een aansteker tegen de scheids ofzo, kunnen jullie weer een inzamelingsactie starten om de boete te kunnen betalen.
pi_105043195
Wow, gaaf verhaal, nog niet eerder gelezen
pi_105043228
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet. Waarom moeten mensen altijd een onderwerp aanpassen om gelijk te krijgen? :')
Een 'heksenketel' is één ding, maar wat je in De Kuip te zien krijgt gaat alles te boven wat je gister meegemaakt hebt.

De polen brachten een ode aan hun spelers: wij brengen haat, bloed, verderf, alles wat de spelers van jullie grondig door het ijs zal laten zakken.

quote:
Ah, ok :') We spreken elkaar zondag 14:30?
Dat heb je al tíén keer gezegd en ik heb al tien keer gezegd: als ik thuis ben uit De Kuip kom ik je via PM nog even leuk uitlachen.
pi_105043286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat heb je al tíén keer gezegd en ik heb al tien keer gezegd: als ik thuis ben uit De Kuip kom ik je via PM nog even leuk uitlachen.
Ah ok, hopelijk houd je hier aan :)

Overigens wel raar dat ADO en NEC in jullie kolkende Kuip kunnen winnen maar PSV is 100% kansloos volgens jou.
pi_105043401
Waarom zie ik al elf pagina's lang steeds dezelfde berichten. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105043450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah ok, hopelijk houd je hier aan :)
Vraag 't maar aan Ajacied422 en Ajacied4life na de wedstrijd tegen hen, of die groninkse mafkees die altijd de live-topics verziekt.

En ik houd me er inderdaad aan je nog even uit te lachen. ;) Fijn dat we het daar over eens zijn O+
quote:
Overigens wel raar dat ADO en NEC in jullie kolkende Kuip
De Kuip kolkte toen niet, De Kuip was toen een ingezakt pleuriszooitje supporters en een stel slappe zakken op het veld.
quote:
kunnen winnen
NEC had sowieso met ik geloof 32 schoten op doel compleet anders hóren te lopen, de NEC supporters konden allemaal niet geloven dat ze de 3 punten meenamen uit De Kuip. Lees hun topic er maar op na.

ADO was trouwens wel dik kansloos _O-

quote:
maar PSV is 100% kansloos volgens jou.
AZ - Feijenoord 2 - 1 (0 - 1 tot er een schandalige rode kaart voor de beste man van het veld (Leerdam) getrokken werd)
Ajax - Feijenoord 1-1
Vitesse - Feijenoord - 0 - 4

Blijkbaar kunnen we ons tegen de top aardig wapenen in uitwedstrijden. Als dalijk 50.000 man achter onze spelers staan met een blinde woede - dezelfde houding die jullie vorig jaar het landskampioenschap kostte - dan weet je eigenlijk 90% zeker dat Guidetti er minimaal één in zal leggen en Clasie / Leerdam / Ahmadi het middenveld compleet vast zullen zetten.

Ik heb enorm ontzag voor het team en de club PSV (door mijn broertjes liefde ben je toch stiekem ook een beetje fan :@ zeker omdat hij een 'ekte ekte' is), maar jullie elftal zal instorten onder de druk van De Kuip, die onze spelers tegelijkertijd naar ongekende hoogtes zal doen excellereren.
pi_105043521
Mag ik ook een pm :)
pi_105043622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik ook een pm :)
Nee met jou en je huilie-huiliano ronaldo heb ik niets te maken.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:35:27 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105043632
Davy en zijn PSV-vriendjes zorgen wel weer voor een kolkend Fok! die middag, dat moet je ook niet onderschatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105043651
Ik haat ze.

Not.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105043752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee met jou en je huilie-huiliano ronaldo heb ik niets te maken.
;(
  donderdag 1 december 2011 @ 10:39:58 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105043768
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
Davy en zijn PSV-vriendjes zorgen wel weer voor een kolkend Fok! die middag, dat moet je ook niet onderschatten.
Feit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105043818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef Muto het volgende:
Ik haat ze.

Not.
Ik denk niet dat iemand die boertjes kan haten... maar dat De Kuip gaat kolken dankzij vriend Wijnaldem, onze overlijdende medesupportert ( ;( ) en de 'noodzaak' om deze wedstrijd te winnen om dicht bij de top te blijven zal De Kuip doen schudden op zijn grondvesten _O_

quote:
Twente verliest uit bij Utrecht dus dalijk heb je:

1. AZ bovenaan
2. PSV met 31 punten
3. Ajax, Twente, Feijenoord met 27 punten _O_
Ik weet vrij zeker dat dit het scenario wordt, heb daar ook op ingezet op Unibet. Ben dit jaar naar 1900 euro gegaan, begonnen met 50 euro, dus ik heb er wel iets verstand van blijkbaar.

Of strontmazzel, ik prefereer de eerste gedachte
pi_105043955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik denk niet dat iemand die boertjes kan haten... maar dat De Kuip gaat kolken dankzij vriend Wijnaldem, onze overlijdende medesupportert ( ;( ) en de 'noodzaak' om deze wedstrijd te winnen om dicht bij de top te blijven zal De Kuip doen schudden op zijn grondvesten _O_

[..]

Ik weet vrij zeker dat dit het scenario wordt, heb daar ook op ingezet op Unibet. Ben dit jaar naar 1900 euro gegaan, begonnen met 50 euro, dus ik heb er wel iets verstand van blijkbaar.
Of strontmazzel, ik prefereer de eerste gedachte
screens or it didn't happen!

Ik heb er wel echt zin in. Zal weinig moeite hebben om zondag rond 0800 mijn bed uit te springen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_105044015
Heb er ook zin in. Hopelijk kunnen we werken aan ons mooie doelsaldo.
pi_105044067
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb er ook zin in. Hopelijk kunnen we werken aan ons mooie doelsaldo.
De laatste 11 of 12 jaar is de ploeg die het meeste scoorde, geen kampioen geworden.
pi_105044083
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:51 schreef Muto het volgende:

[..]

De laatste 11 of 12 jaar is de ploeg die het meeste scoorde, geen kampioen geworden.
Eens moet dat gestopt worden B-)
pi_105044118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:46 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

screens or it didn't happen!

Ik heb er wel echt zin in. Zal weinig moeite hebben om zondag rond 0800 mijn bed uit te springen.
Iedereen vraagt daar steeds om, ik screenshot het wel vanavond als ik niet op mijn ipwn zit.
pi_105045210
quote:

[..]

:Y
pi_105045268
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:Y
Denk dat de PSV spelers al dagen wakker liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')