quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens kan PSV goed omgaan met een heksenketelZie gisteren in Polen. Daar was het 10x erger.
Zou het? Zat vorig jaar in Engeland, dus weet niet wat de sfeer daar toen was.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat wordt NIETS in vergelijking met wat jullie in De Kuip gaan meemaken. Vorig jaar wordt een klein zandkorreltje in vergelijking met de heksenketel die bovenop jullie muil gegooid zal worden.
Ah, iemand die gisteren niet gekeken heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dat wordt NIETS in vergelijking met wat jullie in De Kuip gaan meemaken. Vorig jaar wordt een klein zandkorreltje in vergelijking met de heksenketel die bovenop jullie muil gegooid zal worden.
Weldegelijk gekeken en mên, als je denkt dat dát vijandig is? De polen zongen alleen 90 minuten lang hun eigen team toe (respect daarvoor trouwens), maar vijandigheid naar jullie toe? lolquote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, iemand die gisteren niet gekeken heeft
Dat zeg ik toch helemaal niet. Waarom moeten mensen altijd een onderwerp aanpassen om gelijk te krijgen?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weldegelijk gekeken en mên, als je denkt dat dát vijandig is? De polen zongen alleen 90 minuten lang hun eigen team toe (respect daarvoor trouwens), maar vijandigheid naar jullie toe? lol
Ah, okquote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
Er komt een collectie aanstekers het veld op waarmee Gini zijn verzameling in een keer mee volmaakt en er gaat gekafferd worden op jullie spelers op een manier die nog nooit voorgekomen is.
Een 'heksenketel' is één ding, maar wat je in De Kuip te zien krijgt gaat alles te boven wat je gister meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Waarom moeten mensen altijd een onderwerp aanpassen om gelijk te krijgen?
Dat heb je al tíén keer gezegd en ik heb al tien keer gezegd: als ik thuis ben uit De Kuip kom ik je via PM nog even leuk uitlachen.quote:Ah, okWe spreken elkaar zondag 14:30?
Ah ok, hopelijk houd je hier aanquote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb je al tíén keer gezegd en ik heb al tien keer gezegd: als ik thuis ben uit De Kuip kom ik je via PM nog even leuk uitlachen.
Vraag 't maar aan Ajacied422 en Ajacied4life na de wedstrijd tegen hen, of die groninkse mafkees die altijd de live-topics verziekt.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah ok, hopelijk houd je hier aan
De Kuip kolkte toen niet, De Kuip was toen een ingezakt pleuriszooitje supporters en een stel slappe zakken op het veld.quote:Overigens wel raar dat ADO en NEC in jullie kolkende Kuip
NEC had sowieso met ik geloof 32 schoten op doel compleet anders hóren te lopen, de NEC supporters konden allemaal niet geloven dat ze de 3 punten meenamen uit De Kuip. Lees hun topic er maar op na.quote:kunnen winnen
AZ - Feijenoord 2 - 1 (0 - 1 tot er een schandalige rode kaart voor de beste man van het veld (Leerdam) getrokken werd)quote:maar PSV is 100% kansloos volgens jou.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee met jou en je huilie-huiliano ronaldo heb ik niets te maken.
Feit.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
Davy en zijn PSV-vriendjes zorgen wel weer voor een kolkend Fok! die middag, dat moet je ook niet onderschatten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
Davy en zijn PSV-vriendjes zorgen wel weer voor een kolkend Fok! die middag, dat moet je ook niet onderschatten.
Ik denk niet dat iemand die boertjes kan haten... maar dat De Kuip gaat kolken dankzij vriend Wijnaldem, onze overlijdende medesupportert (quote:
Ik weet vrij zeker dat dit het scenario wordt, heb daar ook op ingezet op Unibet. Ben dit jaar naar 1900 euro gegaan, begonnen met 50 euro, dus ik heb er wel iets verstand van blijkbaar.quote:Twente verliest uit bij Utrecht dus dalijk heb je:
1. AZ bovenaan
2. PSV met 31 punten
3. Ajax, Twente, Feijenoord met 27 punten
screens or it didn't happen!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat iemand die boertjes kan haten... maar dat De Kuip gaat kolken dankzij vriend Wijnaldem, onze overlijdende medesupportert () en de 'noodzaak' om deze wedstrijd te winnen om dicht bij de top te blijven zal De Kuip doen schudden op zijn grondvesten
[..]
Ik weet vrij zeker dat dit het scenario wordt, heb daar ook op ingezet op Unibet. Ben dit jaar naar 1900 euro gegaan, begonnen met 50 euro, dus ik heb er wel iets verstand van blijkbaar.
Of strontmazzel, ik prefereer de eerste gedachte
De laatste 11 of 12 jaar is de ploeg die het meeste scoorde, geen kampioen geworden.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb er ook zin in. Hopelijk kunnen we werken aan ons mooie doelsaldo.
Eens moet dat gestopt wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
De laatste 11 of 12 jaar is de ploeg die het meeste scoorde, geen kampioen geworden.
Iedereen vraagt daar steeds om, ik screenshot het wel vanavond als ik niet op mijn ipwn zit.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
screens or it didn't happen!
Ik heb er wel echt zin in. Zal weinig moeite hebben om zondag rond 0800 mijn bed uit te springen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Helpmefok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |