Dat bot is ook geen pretje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Baszh het volgende:
Niet wegkijken!! lekker kijken hoe hij door die pees heen moet
Klopt, maar die breekt ie gewoon!quote:
Ga je een patholoog-anatoom worden?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ach, 127 hours vond ik meevallen, maar ik ben er ook al eens van beschuldigd een zieke geest te hebben.
Dus als mensen je hadden wijsgemaakt dat Saw een waargebeurd verhaal was, had je hem niet durven af te kijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
Toch weggekeken.
Maakt het erger dat het echt is gebeurd. Ik vind Saw al geen pretje, maar daar kan ik me beter vanaf zetten.
Mja, misschien wel, anders forensisch geneeskundigequote:
En dat is in het echt lang niet zo spannend als bij CSI.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Baszh het volgende:
Mja, misschien wel, anders forensisch geneeskundige
Ik weet het, maar ik heb genoeg foto's gezien van m'n vader (forensisch arts nu in Amsterdam) en die zijn genoeg om een zieke geest te bevredigenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is in het echt lang niet zo spannend als bij CSI.
Ah leuk!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Baszh het volgende:
Ik weet het, maar ik heb genoeg foto's gezien van m'n vader (forensisch arts nu in Amsterdam) en die zijn genoeg om een zieke geest te bevredigen
Dan had ik het naarder gevonden om te zien, ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dus als mensen je hadden wijsgemaakt dat Saw een waargebeurd verhaal was, had je hem niet durven af te kijken?
Hehe ik hoor het best vaak van mensen, maar elke keer begrijp ik het gewoon nietquote:Op donderdag 1 december 2011 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan had ik het naarder gevonden om te zien, ja.
Tja, ik kan ook slecht tegen operaties.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hehe ik hoor het best vaak van mensen, maar elke keer begrijp ik het gewoon niet
Ik ook, tenzij ze in films zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook slecht tegen operaties.
Idemquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind die nieuwe nummering maar niks.
Inderdaad, snap niet wat er mis is met gewone cijfers.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Robby87 het volgende:
Waarom zou je Romeinse cijfers willen, dit is toch veel makkelijker zo.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
Staat mooier en volgens mij zijn beide manieren net zo makkelijk
Echt veel heb je inderdaad niet gemist aan Drive Angryquote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef picodealion het volgende:
Meh, de films waarvan ik verwacht dat ze in de rubbish/mental hoek staan kijk ik niet zo gauw voor m'n plezier.
Tsss Nicolas Cagequote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Echt veel heb je inderdaad niet gemist aan Drive Angry
Die zijn vast wel geïnteresseerd in veel van Pico's werkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is een leuke film voor jongens van 11-13?
Ik wil mijn neefjes namelijk een kerstcadeau geven maar weet niet echt wat
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die zijn vast wel geïnteresseerd in veel van Pico's werk
Stardust vond ik stiekem ook leuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja Stardust is ook leuk inderdaad. Anders doe ik Narnia voor de één en Stardust voor de ander
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die zijn vast wel geïnteresseerd in veel van Pico's werk
Wie? Ik onthoud vrijwel nooit karakter namenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef wyccie het volgende:
Die vind ik zelf ook leuk, hoewel ik toch liever iemand anders als Yvaine had gezien.
Was meer een open vraag voor Picoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |