SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Thanks!quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef Onmisbaar het volgende:
De Thieves guild is een side-questline. Je kunt het compleet negeren als je wilt.
Ah, thanks!quote:Op maandag 28 november 2011 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je moet naar het Magic menu gaan, en dan onder shouts even bij de shouts op de unlock knop drukken.
Op de PC is dit R.
Je kunt, op PC tenminstequote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja met mijn vuurspuwende handen![]()
Zodra combat uitdagend wordt zou het handig zijn als de interface het zou toelaten om snel wards etc te casten. Nu wordt je elke keer uit de combat gerukt omdat je weer moet schakelen.
Jammer eigenlijk, vond het wel grappig.quote:Dragon corpses now clean up properly
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
Op master zijn ze redelijk pittig.quote:Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dagje gespeeld vandaag en het spel trekt me toch wel. Al vind ik gevechten met Draken wel verrassend makkelijk, maar misschien heb ik het niveau gewoon erg laag staan
Ik vind ze nu al pittig, en ben level 46 op Adept difficulty. Giants daarentegen kan ik makkelijk hebben, kwestie van timen en goed blocken.quote:
Giants is bergje op bergje af en die beesten maar rennen en dan ben ik geen eens archerquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind ze nu al pittig, en ben level 46 op Adept difficulty. Giants daarentegen kan ik makkelijk hebben, kwestie van timen en goed blocken.
Yup, kwam net met 61 gold ore weer naar buitenquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die heeft superveel Gold Ore toch? Daar heb ik ook flink zitten minen.
En weeral, genoeg geweest. Ik wacht nu wel tot de patch er is...quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Godver, dat die pc patch er maar snel is want ik begin die crashes nu echt wel kotsbeu te worden... Kan niet eens half uur meer spelen zonder crash...
Het is nogal random hier, soms uren niks, andere keren om het kwartier. En soms vergeet je in alle hectiek wel eens de save button te spammenquote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Jump het volgende:
Godver, dat die pc patch er maar snel is want ik begin die crashes nu echt wel kotsbeu te worden... Kan niet eens half uur meer spelen zonder crash...
Bij mij staat er ook dat ik nog 60 Stone of Barenziah meot verzamelen en dan een full member van de Thieves Guild worden. Maar ik zit al bij de Thieves Guild, en ik heb maar 13 van die Stones....quote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Mensen! Even een vraag, ben nu aan het spelen dus snel antwoord aub.
Ik ben bezig met een quest die zegt "become a full member of the thieves guild". Ik speel als, hoe zeg je dat, een eerlijk iemand... ik steel nooit wat en val nooit guards aan enzo. Is het verplicht om de thieves guild the joinen om verder te gaan met de main quest (of is dit een side quest?) of kan ik dat ook gewoon negeren?
Thnx
Patch * dramatische hap naar adem* waaaaaar ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vijf minuutjes gespeeld en dus eigenlijk wat vroeg om conclusies te trekken, maar voor mijn gevoel loopt de game na het downloaden van de patch veel soepeler. Het zijn de kleine dingen die opvallen: bij opslaan en laden (van een save file) springt-ie niet van 0 naar 36 naar 75 naar 100, maar meteen van 0 naar 99 naar 100. Als ik het character menu opende zat er altijd een soort van 'slow down' in, die lijkt nu ook verdwenen. Hetzelfde geldt voor om me heen kijken in de wildernis: waar het eerst stotterde daar gaat het nu heel soepel.
Het is natuurlijk de vraag of het na twee uur spelen ook allemaal nog zo lekker loopt, maar de eerste indruk is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
PS3.quote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Patch * dramatische hap naar adem* waaaaaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |