Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdminquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb nog een pm/dm ban zie ik net waar moet ik dat topic openen om dat ff aan te vechten??
Eindelijkquote:
leuk woordgrapjequote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdmindan is het zo gefixed.
OK.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdmindan is het zo gefixed.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef utopie het volgende:
[..]
je wilt een admin een dm/pm sturen om te vragen of ze je kunnen unbannen op pm/dm?
jullie doen beiden MBO?quote:
sansoufi kan er ook wat vanquote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Zweetteef is een vd trollen die het tenminste goed uitvoert.
Ja, soms iets te irritant, maar wel waar. Vandaar ook permaban was onterecht, maar op zijn minst een dagje of 2 /3 (als het om crewbash ging dan toch)quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Zweetteef is een vd trollen die het tenminste goed uitvoert.
Wat dacht je zelfquote:
Nee, die is gewoon ram irritant met overal haar kuttopics en hetzelfde plaatje/foto gezeik overalquote:
Het zou mij nieteens verbazenquote:
Variabel? Het enige wat ze doet is janken over school en vroeg opstaan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon ram irritant met overal haar kuttopics en hetzelfde plaatje/foto gezeik overalZT is nog variabel
!
Zij is geen troll, zij is realiteit. Het kan niet anders.quote:
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topicquote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeman, ik zit nog op de basisschool
pr dit, pr datquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topic
ik zou het andes inderdaad niet begrijpenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topic
ik andes ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou het andes inderdaad niet begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |