wie?quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Dus zweetteef, wanneer ga je weer klagen over Oerbeer? Des te eerder zijn we weer van je af.
Dit dus. Scherp opgemerkt collega.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Dus zweetteef, wanneer ga je weer klagen over Oerbeer? Des te eerder zijn we weer van je af.
Uit de opquote:achter wegen anders gaat de desbetreffende mod weer huilie huilie doen.
foto van desbetreffende mod:
[ afbeelding ]
laat ook maarquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zou er men smoel over houden, jij begint weer__!
[..]
En ik begon er niet overTS zei het ik zei alleen dat het een gevatte opmerking was, dat jij postte en die ander hier ook binnen no-time was zoalsaltijd
wat gewoon een foto heeft hij zelf gepost!! gewoon omdat ik zijn naam niet meer zeg!!quote:
lolwhutquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dit dus. Scherp opgemerkt collega.
hou OOK veel van jou?quote:
Nee, hou ontzettend veel van jouquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
hou OOK veel van jou?
OOK? HMMMM?
Wie zei dat dit wederzijds is? Heee? Zeg dan?
Oh zoquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, hou ontzettend veel van jou![]()
jwt @:@
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Lolwhut? U trippin ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef Zweetteef het volgende:
ik ben blij dat jullie blij zijn dat ik er weer ben![]()
doe maar niet, en laat maar zitten zoquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb nog een pm/dm ban zie ik net waar moet ik dat topic openen om dat ff aan te vechten??
gewoon een aantal topics openen in elk bedenkbaar forumquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb nog een pm/dm ban zie ik net waar moet ik dat topic openen om dat ff aan te vechten??
4 mesnen die niet blij zijn dikke vette /CAREquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lolwhut? U trippin ?
[ afbeelding ]
nergensquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
doe maar niet, en laat maar zitten zo
quote:
net of ik jou iets stuurquote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |