best hilarisch dat het andere mensen ook opvalt dat jij je teveel met anderen bemoeit.quote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Best hilarisch dat het andere mensen ook opvalt zeg maar
ruzie? felle discussie waar ??quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
Gelijk ruzie/felle discussie.Gaat lekker zo.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te laat, ze zit nu haar onzin alweer te spammen in UDOWU.
Wat ik bedoelde lieverdelieverdje, als je het niet snapt zal ik het uittekenen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 23:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had geen ban voor dagboekshit posten hoor!!!!
Ik krijg er 3 awards voor, en het boeit me geen kut. jij hebt een internet relatiequote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
best hilarisch dat het andere mensen ook opvalt dat jij je teveel met anderen bemoeit.
ik hate die mod al eerder heus niet door dat topic op slotquote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat ik bedoelde lieverdelieverdje, als je het niet snapt zal ik het uittekenen hoor
Doordat je van die dagboektopics opende, sloot oerbeer ze. (terecht)
Doordat hij je topcis sloot ging je hem haten (onterecht)
Doordat je hem ging haten en dat hardop zei kreeg je ban (denk toch dat je daar ban voor hebt gehad, wil het niet weten boeit me niet)
Actie ---> reactie..
Als je je dagboektopicshit allemaal in je eigen (met gedichtjes door mij verrijkte) dagboektopic had gehouden had oerbeer niets moeten sluiten ditdat geen gezeik
waarom toch zo pronken knul? En je zou daar je smoel over houdenquote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik krijg er 3 awards voor, en het boeit me geen kut. jij hebt een internet relatiewat is er meer hilarisch?
!
Laat maar. Geen zin in paint.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hate die mod al eerder heus niet door dat topic op slot
quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hate die mod al eerder heus niet door dat topic op slot
quote:
Ik zou er men smoel over houden, jij begint weerquote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom toch zo pronken knul? En je zou daar je smoel over houden
En ik begon er niet overquote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
best hilarisch dat het andere mensen ook opvalt dat jij je teveel met anderen bemoeit.
wie?quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Dus zweetteef, wanneer ga je weer klagen over Oerbeer? Des te eerder zijn we weer van je af.
Dit dus. Scherp opgemerkt collega.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Dus zweetteef, wanneer ga je weer klagen over Oerbeer? Des te eerder zijn we weer van je af.
Uit de opquote:achter wegen anders gaat de desbetreffende mod weer huilie huilie doen.
foto van desbetreffende mod:
[ afbeelding ]
laat ook maarquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zou er men smoel over houden, jij begint weer__!
[..]
En ik begon er niet overTS zei het ik zei alleen dat het een gevatte opmerking was, dat jij postte en die ander hier ook binnen no-time was zoalsaltijd
wat gewoon een foto heeft hij zelf gepost!! gewoon omdat ik zijn naam niet meer zeg!!quote:
lolwhutquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dit dus. Scherp opgemerkt collega.
hou OOK veel van jou?quote:
Nee, hou ontzettend veel van jouquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
hou OOK veel van jou?
OOK? HMMMM?
Wie zei dat dit wederzijds is? Heee? Zeg dan?
Oh zoquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, hou ontzettend veel van jou![]()
jwt @:@
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Lolwhut? U trippin ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef Zweetteef het volgende:
ik ben blij dat jullie blij zijn dat ik er weer ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |