Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdminquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
ik heb nog een pm/dm ban zie ik net waar moet ik dat topic openen om dat ff aan te vechten??
Eindelijkquote:
leuk woordgrapjequote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdmindan is het zo gefixed.
OK.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stuur eens een dm/pm naar Admin of ForumAdmindan is het zo gefixed.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef utopie het volgende:
[..]
je wilt een admin een dm/pm sturen om te vragen of ze je kunnen unbannen op pm/dm?
jullie doen beiden MBO?quote:
sansoufi kan er ook wat vanquote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Zweetteef is een vd trollen die het tenminste goed uitvoert.
Ja, soms iets te irritant, maar wel waar. Vandaar ook permaban was onterecht, maar op zijn minst een dagje of 2 /3 (als het om crewbash ging dan toch)quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Zweetteef is een vd trollen die het tenminste goed uitvoert.
Wat dacht je zelfquote:
Nee, die is gewoon ram irritant met overal haar kuttopics en hetzelfde plaatje/foto gezeik overalquote:
Het zou mij nieteens verbazenquote:
Variabel? Het enige wat ze doet is janken over school en vroeg opstaan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon ram irritant met overal haar kuttopics en hetzelfde plaatje/foto gezeik overalZT is nog variabel
!
Zij is geen troll, zij is realiteit. Het kan niet anders.quote:
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topicquote:Op zondag 27 november 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeman, ik zit nog op de basisschool
pr dit, pr datquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topic
ik zou het andes inderdaad niet begrijpenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke ga nu maar weer met aidsgezwel (utopie andes zou jij het niet begrijpen) naar je eigen topic
ik andes ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou het andes inderdaad niet begrijpen
ik ben liefquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Zij is geen troll, zij is realiteit. Het kan niet anders.
Ja lieve stevenmac, er bestaan echt zulke mensen
Uiteraard, anders zou ik geen woorden met je uitwisselenquote:
Nee, dat nou ook weer niet, laat me het zo zeggen, ze zijn irritanter te vindenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Variabel? Het enige wat ze doet is janken over school en vroeg opstaan.
Ben je toevallig familie van TS? Zal me niks verbazen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, laat me het zo zeggen, ze zijn irritanter te vinden
ffuuuquote:Op zondag 27 november 2011 23:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet, laat me het zo zeggen, ze zijn irritanter te vinden
Mongooltjes zijn echt schattig ja, ik wil er ook eentje hebben, weet je toevallig een fokker in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik vind d'r skattig omdat ze vaak zo mongoloïde uit de hoek komt
De familie Troll:quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben je toevallig familie van TS? Zal me niks verbazen.
neem zweefteef?quote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn echt schattig ja, ik wil er ook eentje hebben, weet je toevallig een fokker in de buurt?
de hont mist nogquote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
De familie Troll:
Vader = Computerprobleem
Moeder = Sanasoufi
Dochter = Zweetteef
Zoon = Prof_Hoax
waarom mogen we niet zeggen wat we vindenquote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Wat een irritante mensen zijn er toch op FOK!
jij bent er 1 vanquote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ben jij helemaal geweldig.quote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef timmmmm het volgende:
cobanquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helemaal geweldig.
Gequote voor de waarheidquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helemaal geweldig.
Zoon van de familie Troll schijnt net zoals zijn vader zeer geestelijk gehandicapt te zijnquote:Op maandag 28 november 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
De familie Troll:
Vader = Computerprobleem
Moeder = Sanasoufi
Dochter = Zweetteef
Zoon = Prof_Hoax
Hond = Hont
dat is de bitchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |