Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordtquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk ook zoEn dat je niet gek moet gaan zitten om goed op het scherm te kijken
Naja ik vind het gewoon wat raar dat je met een netbook niet mee kan werken; maar wel met een tablet
@Kip: Hoef je aan mij niet te vragenIk ben zo blij dat ik naar NL ben gekomen
Het is hatelijk; zorgt voor ruzies en frustraties
Maar ja... Belgen... En zo was ik ook want zo werd je opgevoedtNet zoals praten over seks en geld taboe is
Geef mij maar de NL'se openheid
Lulzquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ow spees !!! En dat op een asus netbook![]()
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullenquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordt)
Je bent ook af en toe een bot wijf gijquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Al goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Waar betaal je dat allemaal van dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lulz![]()
Ik begin niet meer over mijn anus faaltop.
Ik ga sparen voor een mbp en een aaifoon, dan heb ik alles compleet![]()
Enige nadeel: faalprogramma itunes, maar ach
Neuh maar stufiquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar betaal je dat allemaal van dan?
Je had toch geen bijbaantje enzo? Of was dat weer iemand anders en haal ik mensen door elkaar
Dan kun je de ipad 15 kopenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar stufi. Niet dat dat een dikke vetpot is maar ach. Ik heb het nog niet bij elkaar he, dat is een 10-jaren plan denk ik zo
De mensen van mentos tv geezquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog 15min lullen voor ze de winnares gaan bekend maken![]()
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
eentje die mijn man echt al heel lang kent, was niet op zijn vrijgezellenfeest, echt met een lulsmoes.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullen
Ik heb mijn emoties chemisch uitgeschakeldquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikIk ook
Ben nooit zo sentimenteel.
Ooit kon je dat aanvinken geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Ik heb al een jaar ofzo mijn aaipod niet geupdate.. maar als je hem aan aaitunes peurt, gaat ie synchroniseren toch?
Maar al mijn muziek stond op mijn vorige laptop...
Als ik nu weer aaitunes installeer op dezen netbook, en ik pleur mijn aaipod er aan, zuigt ie dan al mijn muziek weg??
Ligt volgens mij aan de instellingen. Of je hem op automatisch synchroniseren hebt staan ja of te neenquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Ik heb al een jaar ofzo mijn aaipod niet geupdate.. maar als je hem aan aaitunes peurt, gaat ie synchroniseren toch?
Als ik nu weer aaitunes installeer op dezen netbook, en ik pleur mijn aaipod er aan, zuigt ie dan al mijn muziek weg??
Als je pech hebt ja, als je geluk hebt nee. Ik heb beide eens meegemaakt dus het is afwachten gok ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Stufi maar geen uitgaven ofzo?quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar stufi. Niet dat dat een dikke vetpot is maar ach. Ik heb het nog niet bij elkaar he, dat is een 10-jaren plan denk ik zo
VICTORIE VOOR DE BELGJESquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn emoties chemisch uitgeschakeld
He kut, ik was voor anna. Maar nina is ook goed.
Hey, trek het je niet aan!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik las "zwets ik teveel zieken" en dacht huh?quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik betaal heel mijn studie zelf. Verder 80% van mijn kleding/schoenen bladiebla ook. Krijg wel eens wat van mams maar die heeft ook niet een echte vetpot dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stufi maar geen uitgaven ofzo?
Woon jij ook nog bij je ouders zeker?
Okee, nu was het gewoon sarcasmequote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, trek het je niet aan!!
Misschien reageerde ik wel overdreven...
To bed, you haz to go.quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las "zwets ik teveel zieken" en dacht huh?![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eentje die mijn man echt al heel lang kent, was niet op zijn vrijgezellenfeest, echt met een lulsmoes.
Hij heeft nog steeds niet uitgelegd waarom dan niet. Komt alleen met "ik had een andere daginvulling" enzo.... of nog vager, argggg
Ik had hem allang een sms of mail gestuurd dat hij kan optyften. Zeg gewoon waarom je niet wilde of kon komen. Mijn man heeft hem nog gebeld met die vraag, of hij niet iets anders wilde doen ofzo, daarna nog persoonlijk gesproken maar geen normale reactie terug.
En dan tijdens ons trouwen (van mij had hij niet eens meer hoeven komen) ineens heel amicaal doen. DAAAAAAAAAAAAAAG
Als je 18 bent geeft het ook niks. Als je werkt en geld verdient en 25 bent welquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen altijd zeiken over bij je ouders wonen. Ik zie het nut niet van 1000x extra geld uitgeven terwijl ik met mijn mama alleen ben
Oeh, goeden aankondiging!quote:
Aha.quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik betaal heel mijn studie zelf. Verder 80% van mijn kleding/schoenen bladiebla ook. Krijg wel eens wat van mams maar die heeft ook niet een echte vetpot dus.
Ja, er wonen nog zoveel mensen gewoon bij de ouders thuis. Ik ook weer na twee jaarquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen altijd zeiken over bij je ouders wonen. Ik zie het nut niet van 1000x extra geld uitgeven terwijl ik met mijn mama alleen ben
Yep, was iets te vroeg vanochtendquote:
Lekker laten lullen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oeh, die vink ga ik zoeken!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit kon je dat aanvinken geloof ik.
omdat het goed is voor je ontwikkeling en zulks. Los komen van je ouders/moeder/vader en zelf je hachje kunnen redden. Da's goed voor later enzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 18 bent geeft het ook niks. Als je werkt en geld verdient en 25 bent wel
Zeg.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 18 bent geeft het ook niks. Als je werkt en geld verdient en 25 bent wel
ik kan er heel erg slecht tegen, vandaar ook mijn reactie in dat trouwtopicquote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Errrrrrg irritant idd. En waar slaat het op... Zeg gewoon wat er was...
Ik negeer mijn moeder dan altijd als ze weer vaag doet.... En dan gaat ze tig keren vragen of het allemaal wel goed is of dat er niks scheelt. En dan ga ik nog korter antwoorden.....
Vaagheid
Ohja, ik zou heeeeel hard wegrennenquote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Ben eens op een date geweest met een vent die ik in de kroeg was tegengekomen. Bleek dat hij nog bij zijn ouders woonde. Hij was 29en allang afgestudeerd
en had een goede baan
en zijn moeder deed zijn was en kookte zijn eten
en hij was wel bezig met een koophuis, maar twijfelde nog of hij een 1- of een 2-persoonsbed zou nemen
![]()
![]()
![]()
Zelden zo hard afgeknapt
Heb lieve ouders hoor; maar somsquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan er heel erg slecht tegen, vandaar ook mijn reactie in dat trouwtopic
Daar hebben ze eeuwen kinderbijslag.quote:
Je diploma is ook maar de helft waardquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook maar 1/3 te betalen van het collegegeld van Nederland
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, ik zou heeeeel hard wegrennen
Volgens mij zeg ik net dat ik heel mijn studie zelf betaal en zorg e.d. kleding luxes ookquote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha.
Ik word oud merk ik![]()
ik was nog van het tijdperk "studiegeld wordt deels betaald, verder moet je het zelf zien te rooien"
Hehehehquote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
BOAHH!!!!! Die wond!!! In de aankondiging, met al dat geel![]()
Ik kwam nietsvermoedend terug wandelen van de wc
Hopelijk is mijn rooster komend semester een beetje gunstig, kan ik tenminste serieus werk gaan zoeken.quote:
Mijn mama smeert mijn brood, doet mijn was, kookt mijn eten en brengt me naar school halp ik blijf voor altijd thuisquote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat het goed is voor je ontwikkeling en zulks. Los komen van je ouders/moeder/vader en zelf je hachje kunnen redden. Da's goed voor later enzo
ik bedoel gewoon de rest, de basic dingen. Maar ik had het meer over voor jezelf kunenn en moeten zorgen in het algemeen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat ik heel mijn studie zelf betaal en zorg e.d. kleding luxes ook
Inderdaad. Bleiblei was 23 toen ik hem leerde kennen. Rijke ouders en alles, maar hij was op zijn 18e de deur uit getrapt en had gewoon een wasmachine. No way dat zijn moeder na zijn 18 nog maar iets deed van die aardquote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan.
O en ik heb hem geloof ik ook lichtelijk uitgelachen en gezegd dat hij eigenlijk dus nog een puber was
Truequote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook maar 1/3 te betalen van het collegegeld van Nederland
Nope. Maar zie bovenste quotequote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hebben ze eeuwen kinderbijslag.
Van België ? Net niet. Ik werd aangenomen omdat het allemaal zoveel strikter is in België qua studiequote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je diploma is ook maar de helft waard
Mwah, dat is niet iets waarvoor je op kot moet hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon de rest, de basic dingen. Maar ik had het meer over voor jezelf kunenn en moeten zorgen in het algemeen.
het helpt naar mijn mening ernstig mee of je op jezelf woont jaquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama smeert mijn brood, doet mijn was, kookt mijn eten en brengt me naar school halp ik blijf voor altijd thuis
Wtf, net alsof je niet voor jezelf kunt zorgen als je thuis woont.
Hmm, dan heeft mijn oud-klasgenootje me misleid.quote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
[..]
Nope. Maar zie bovenste quote
[..]
Van België ? Net niet. Ik werd aangenomen omdat het allemaal zoveel strikter is in België qua studie
Mijn ouders hadden het financieel ook echt niet zwaar en hebben me ook altijd geholpen als dat nodig was. Maar ik woonde vanaf mijn 19e op mezelf. Had ook niet anders gewildquote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad. Bleiblei was 23 toen ik hem leerde kennen. Rijke ouders en alles, maar hij was op zijn 18e de deur uit getrapt en had gewoon een wasmachine. No way dat zijn moeder na zijn 18 nog maar iets deed van die aard
gelukkig maarquote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok ik maak zelf geen spin dood maar voor de rest kan ik alles hoor. Ben geen mongol
ik vind die baard engerquote:
Naah vind ik niet als ik in mijn omgeving rondkijk.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het helpt naar mijn mening ernstig mee of je op jezelf woont ja
Da's prima, is mijn mening en jouw mening en die mogen anders zijnquote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah vind ik niet als ik in mijn omgeving rondkijk.
Derppiet!quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik breek ff in, deze wil ik jullie niet onthouden
3x raden
[ afbeelding ]
Is ook zoquote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's prima, is mijn mening en jouw mening en die mogen anders zijn
Ja, en dat strijken heeft ze je nog mee voor de gek gehouden ookquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb tot mijn 21ste echt nooit niks hoeven te doen thuis. Praktisch niks meehelpen in huishouden of wat dan ook... Ik besef ook 'nu' pas wat het echte leven is. Grappige is dat mijn broer dat nu ook zegt; hoe wij ongelooflijk verwend werden vroeger
Wij stonden er vroeger alleen niet zo bij stil.
En ah... Zo slecht ben ik er ook niet uit gekomen... Denk ik
(moeder heeft me nog moeten uitleggen hoe ik moest strijken of wassen)
Da's wel treurigquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook zois alleen zo dat ik juist best veel voorbeelden zie waar het juist fout gaat als ze opeens op kamers gaan. Niet kunnen omgaan met de vrijheid in samenwerking met de studie enzo
Of gewoon maximaal gaan lenen om iedere maand toch nieuwe kleding te kunnen kopen en je telefoonrekening kunnen te betalen
quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, en dat strijken heeft ze je nog mee voor de gek gehouden ook
Strijken![]()
Whehehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Datquote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nooit op mezelf gewoond
Van thuis naar
Wanne knapperd he?quote:
Ik heb ook nooit geleerd om zuinig te leven..quote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik op mezelf wonen ook echt een ervaring vond. Ik zie veel mensen die thuis wonen tijdens de studie en daarna direct gaan samenwonen. Die hebben het nooit helemaal in hun eentje moeten doen en over het algemeen nooit zuinig moeten leven om alles rond te krijgen. Heb ik wel gehad, ben mezelf wel vaker tegengekomen en heb er erg veel van geleerd.
O en uiteraard zijn er in alle groepen natuurlijk uitzonderingen, dit is slechts mijn visie
Ik neem het ook niet persoonlijk; maar ik geef je er ook gelijk inquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik op mezelf wonen ook echt een ervaring vond. Ik zie veel mensen die thuis wonen tijdens de studie en daarna direct gaan samenwonen. Die hebben het nooit helemaal in hun eentje moeten doen en over het algemeen nooit zuinig moeten leven om alles rond te krijgen. Heb ik wel gehad, ben mezelf wel vaker tegengekomen en heb er erg veel van geleerd.
O en uiteraard zijn er in alle groepen natuurlijk uitzonderingen, dit is slechts mijn visie.
edit: Lol, gelijk voorbeelden in het topic. Het is niet persoonlijk he meiden
![]()
ferrie atraktiefquote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wanne knapperd he?![]()
Die gobble onderkin ook
Datquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet persoonlijk; maar ik geef je er ook gelijk inIk heb ook echt geen idee wat het is om écht krap bij kas te zijn
9,5 jaar nuquote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar Lin, jij bent toch ook al met je liefie samen sinds een eeuwigheid?
Over een half jaar feest!quote:
Ik koop gewoon alles wat ik zie en wil hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geleerd om zuinig te leven..
Daar zal mijn koopdrang en hoarding wel vandaan komen, ik kan toch altijd alles kopen zo ongeveer
Ahaha ja xD Dat is een raar lastig probleemquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Je zal de hele dag maar klaarkomen.... dan kun je toch echt níks meer doen.... damn
Jaaaaa!!!!quote:
Trusten chick!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu ga ik echt naar bed !
Truste meiden.
Ik zou het uitmaken! EINZ!quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!!
Al zijn we vorig jaar 'onze dag' vergetenShame on us
Wij vergeten het vrijwel elk jaar, niets om je voor te schamenquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!!
Deze is wel cute vinnikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan met reden ff een beetje gezond etenIk zorg gewoon te goed voor 'm
![]()
En strijken en huishouden doen is overrated, zolang de boel een beetje schoon en aan kant is vind ik het goed. Ik heb wel wat beters te doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Bwhehehheheh, wij zijn dus niet de enige treurigenquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij vergeten het vrijwel elk jaar, niets om je voor te schamen![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze is wel cute vinnikAh, die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan met reden ff een beetje gezond etenIk zorg gewoon te goed voor 'm
![]()
En strijken en huishouden doen is overrated, zolang de boel een beetje schoon en aan kant is vind ik het goed. Ik heb wel wat beters te doenKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Had mijn tante met haar eerste trouwdagquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!!
Nou ja! Dat is toch iets voor mannen om te vergeten?!quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!!
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Deze is wel cute vinnikPetje is ook cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan met reden ff een beetje gezond etenIk zorg gewoon te goed voor 'm
![]()
En strijken en huishouden doen is overrated, zolang de boel een beetje schoon en aan kant is vind ik het goed. Ik heb wel wat beters te doen
Don't come closer, I might hurt you
"gefeliciteerd he, met vorige week"quote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehheheh, wij zijn dus niet de enige treurigen
quote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had mijn tante met haar eerste trouwdagTot ze 's avonds facebook opende en daar die melding zag staan
Ik vind dat zo erg...dat je daar aan moet denken dus he?quote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehheheh, wij zijn dus niet de enige treurigen
briljant!quote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had mijn tante met haar eerste trouwdagTot ze 's avonds facebook opende en daar die melding zag staan
En uiteraard postuum uit etenquote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"gefeliciteerd he, met vorige week"
"wat dan? ..... stilte...... ohhhhhhh, jij ook!"
Kus kus, smak smak, etc etc
waar?quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef BGTes het volgende:
Die meneer zijn beroep is buizen in iemands kont steken
Ja preciesquote:
Oh, van mijn ouders denk ik er ook niet aan hoor!quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zo erg...dat je daar aan moet denken dus he?
Owee als ik de trouwdag van mijn ouders vergeet...dan belt ze om 23.00: "Ben je niet iets vergeten?" En dan hoor je mijn hersenen gewoon kraken like FUUUUUUU wat is de datum van vandaag????
+1quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, en dat strijken heeft ze je nog mee voor de gek gehouden ook
Strijken![]()
Whehehehehe
En dan ik achter de laptop enquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies
Of niet, en dan thuis blijven hangen
Romatique
Oh, ik zat niet op te letten denk ik... heb ik even gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Op Genante lijven
Was een endoscopie
quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik zat niet op te letten denk ik... heb ik even gemist.
Maar ik werk tegenover de afdeling endoscopie.... je herkent mensen in de wachtkamer die daarvoor komen aan de blik in hun ogen.
"OMFG, ik krijg zo een ENORME slang in mijn reet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
hehehehehe
Leedvermaakquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik werk tegenover de afdeling endoscopie.... je herkent mensen in de wachtkamer die daarvoor komen aan de blik in hun ogen.
hehehehehe
Haha dat lijkt me ook wel grappigquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe
Ah, ik bedenk me net dat lading 5 er nog in moet......quote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik was de vaatwasser aan het uitruimen...
Ik dacht dat je er stiekem tussen uit gesneakt wasquote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik was de vaatwasser aan het uitruimen...
Ik moet ook altijd lachen om de rij voor de SOA-poliquote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leedvermaak
Volgens mij is een afdeling waar mannen een buisje in hun piemel krijgen nog grappiger
Tijdens mijn snuffelstage op Interne heb ik de kans genomen om zoveel mogelijk onderzoeken mee te makenquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe
Ze rennen er ook vaak nog 5 meter achteraan en dan zo van "hččččččč`........."quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me ook wel grappig
Mijn grote hobby is het kijken hoe mensen hun trein missen op het station. Die blik van teleurstelling als ze op het knopje rammen maar de deur gaat niet meer open
Ik heb een ex een keer soa-testen laten doen voordat ik het zonder rubber wilden doen (ik had ook dat stomme spiraal laten plaatsen, ik vond dat hij ook mocht lijdenquote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om de rij voor de SOA-poli
Ja preciesquote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze rennen er ook vaak nog 5 meter achteraan en dan zo van "hččččččč`........."
Oh, daar ben ik echt teveel voor afgestompt ben ik bangquote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tijdens mijn snuffelstage op Interne heb ik de kans genomen om zoveel mogelijk onderzoeken mee te makenVroeg de verpleegster bij de endoscopie of dit mijn eerste keer was dat ik het zou zien. Ik zo uhh ja? Ooh dan ga maar even zitten want gister viel een stagiaire flauw
Ja dat, teleurstellendquote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Soa poli? Bestaat zoiets? Ik heb mijn soa's altijd bij de huisarts laten checken
En wattenstaafje in piemol is een hoax, ze kunnen alles uit je pis halen behalve aids en chlamydia, dat doen ze via bloed
Maar dat hoeven ze niet te weten.quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Soa poli? Bestaat zoiets? Ik heb mijn soa's altijd bij de huisarts laten checken
En wattenstaafje in piemol is een hoax, ze kunnen alles uit je pis halen behalve aids en chlamydia, dat doen ze via bloed
True.quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat hoeven ze niet te weten.
Geen idee van dat laatste, gelukkig nooit mee hoeven maken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ze de tokkies lokken met een gratis behandeling en bierquote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik ben in een pretpark, welke attractie zou ik eens doen? Ik weet het al, ik ga een tvcamera in mijn anus laten kijken!"
Sowieso.
"dit is een genant probleem, daar durf ik niet mee naar de huisarts... Laat ik het dan maar voor de televisie doen!"
Ik lolde om "bier"quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de tokkies lokken met een gratis behandeling en bier
Oh, graties!quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee van dat laatste, gelukkig nooit mee hoeven maken.
Maar een SOA poli ja, hebben ze vanuit het ziekenhuis, volgens mij door de GG&GD opgezet.
Staat dan 's ochtends vlak voor het spreekuur (=gratis) vol met drugshoertjes, enge mannen, sletjes etc
quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ben er even weg van!
Misschien straks nog wel even terug, maar ik ga even wat dingen bijlezen, en dan houd ik het nier niet meer bij
Tot later of morgen
Mijn pa kreeg die toen wel, maar dat was voor een tumor in zijn blaasquote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je ziet toch ook helemaal niets? Wat is er eng aan de darmen van binnen zienquote:Op zondag 27 november 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik echt teveel voor afgestompt ben ik bang
Op de snijzaal ook lekker met zo'n stuk been van een lichaam in je handen (lijkt op draadjesvleesch, even voor your info) en dan strek en buig, strek en buig
Doei Linquote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ben er even weg van!
Misschien straks nog wel even terug, maar ik ga even wat dingen bijlezen, en dan houd ik het nier niet meer bij
Tot later of morgen
quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bed in, gezellig eens met meneer samen naar bed
Lekker schoon bedje want was is ook weer gedaan (en niet gevouwen of gestreken uiteraard)
Dat zal dan wel iets anders zijn geweest jaquote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn pa kreeg die toen wel, maar dat was voor een tumor in zijn blaasof was dat een buisje?
Er ging iig iets in
Ik denk meer de mensen die liggen te kermen, alle stront die eruit komt na het innemen van laxeermiddel en de naakte lichamen van sommige mensen ofzo???quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je ziet toch ook helemaal niets? Wat is er eng aan de darmen van binnen zien
Het is ook onlogisch om een wattenstaafje in de penis te doen om een monster van urine of sperma te nemenquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zal dan wel iets anders zijn geweest ja
Ja maar mannen laten lijdenquote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het is ook onlogisch om een wattenstaafje in de penis te doen om een monster van urine of sperma te nemenDat komt er toch gewoon uit?
En trusten vertrekkende dames!
Dat welquote:Op zondag 27 november 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar mannen laten lijden
Vrije maandagenquote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
Ik heb morgen voor de 2e keer sinds februari op de maandag vrij. Echt raarDe enige andere keer was toen ik vakantie had aangevraagd
Kerstfrettenquote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef megamandy het volgende:
Ik wil twee frettenEn dan noem ik ze Sherlock en Watson
[ afbeelding ]
Levi's broeken!quote:Op zondag 27 november 2011 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo, eindelijk bijgelezen. Kletskousjes
Ik was even met mijn moeder aan het bespreken wat ze allemaal ging zien en kopen in AmerikaThnx voor de tips! Ik heb ze opgeslagen
Neuh, maar ik blijf gewoon doorzeuren. Hij wil het pas als we samenwonenquote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kerstfrettenheb je je
al overgehaald?
Ah! Goeiequote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Levi's broeken!Hier ID-Curve's passen zodat je precies weet wat je wilt, daar voor veel minder mee laten nemen.
quote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef megamandy het volgende:
Hij is mij nu aan het testen op mijn frettenkennis, misschien is er hoop
oh relaxt, in je schoen vanmorgen?quote:Op maandag 28 november 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik even een WOOHOO ende een WOO YAY??meevallertje van diktweeduizend ekkies, come to mama!
Nee, in de doos met post die ik al 4 maanden niet open had gemaaktquote:Op maandag 28 november 2011 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh relaxt, in je schoen vanmorgen?
quote:Op maandag 28 november 2011 07:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, in de doos met post die ik al 4 maanden niet open had gemaaktwas tussen de reclamemeuk terecht gekomen
Dat is echt ZO fijn!quote:Op maandag 28 november 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik even een WOOHOO ende een WOO YAY??meevallertje van dik tweeduizend ekkies, come to mama!
3DS yayquote:Op maandag 28 november 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik even een WOOHOO ende een WOO YAY??meevallertje van dik tweeduizend ekkies, come to mama!
Oh fijn!!quote:Op maandag 28 november 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Dat komt dan indd mooi uit!quote:Op maandag 28 november 2011 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh fijn!!
Er lag vanochtend een enveloppe met 100 ekkies op mijn bureau. Van mijn baas...tegemoetkoming in de reiskosten.
Komt mooi uit want aaipet van speez gekauft
Die kreeg ik vorige week ookquote:Op maandag 28 november 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, net ook 56 gratis euro's ontvangen, compensatie eigen risico ftw!
quote:Op maandag 28 november 2011 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat mijn cc rekening deze maand ongeveer 600 euro gaat zijn
Wauw, dat is zeker verstandig!! Ik ben nooit zo verstandig.. Met geld omgaan, ik kan het nietquote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig komt woensdag m'n salaris en heb ik alle creditcarduitgaven op mijn spaarrekening apart gezet. Vrstandig kopen ftw!
Ja, dat die moddols opschieten!!!!quote:Op maandag 28 november 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
- moddols
- dikke mensen kleren
- kerstkado bb
dan ben je d'r wel
Ik heb m pas 1x in beeld gehad de afgelopen dagen... hoe kan dat?quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
en mag het eens afgelopen zijn met die stervende hoeren kankerbanners?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
en mag het eens afgelopen zijn met die stervende hoeren kankerbanners?
[ afbeelding ]
ik kan het ook pas sinds ik genoeg geld heb om dat te doenquote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat is zeker verstandig!! Ik ben nooit zo verstandig.. Met geld omgaan, ik kan het niet
Verstandigen SQquote:Op maandag 28 november 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het ook pas sinds ik genoeg geld heb om dat te doen
ik ben natuurlijk echt belachelijk veel meer gaan verdienen sinds juli en het enabled mij om niet meer uit te geven dan ik heb
verstandigen rijken SQquote:
Rijk zijn is fijnquote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verstandigen rijken SQ
*poch, poch*
Zo, nu houd ik weer op!
De skielder staat stevig te schuren hier.... zal blij zijn als ik mijn veertig borden in de kast kan zetten
Als je chronisch AD of andersoortige medicijnen nodig hebtquote:Op maandag 28 november 2011 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer krijg je dat eigen risico blabla geld terug? Als je niks hebt uitgegeven of wat?![]()
#noob
Oh dan krijg ik geen extragratis geldquote:Op maandag 28 november 2011 10:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je chronisch AD of andersoortige medicijnen nodig hebt
Als beloning?quote:Op maandag 28 november 2011 10:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je chronisch AD of andersoortige medicijnen nodig hebt
Nee, maar jij hoeft dan ook niet extragratis al je eigen risico op te makenquote:Op maandag 28 november 2011 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik geen extragratis geld
mijn eigen risico is in januari altijd al opquote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar jij hoeft dan ook niet extragratis al je eigen risico op te maken
Wel lievv dat je dan extragratis geld krijgt. Ookal betaal je 5x meer dan wat je terug krijgt waarschijnlijkquote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar jij hoeft dan ook niet extragratis al je eigen risico op te maken
quote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn eigen risico is in januari altijd al op
quote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha, ja, preciesquote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel lievv dat je dan extragratis geld krijgt. Ookal betaal je 5x meer dan wat je terug krijgt waarschijnlijk
alle beetjes helpen tochquote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, preciesMaar toch hendig, 56 ekkies.
mine tooquote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je hem niet verhogen loller.quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef BGTes het volgende:
Mijn verhoogd eigen risico is opMaar ik krijg niets terug..
Na 19 jaar kerngezond te zijn en nog nooit een ziekenhuis van binnen gezien te hebben ga je er doorgaans niet van uit dat je zo ziek wordtquote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je hem niet verhogen loller.
De zorgverzekeraar maakt winst op ons allemaal dus /carequote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak winst op mijn eigen risico teruggaveniet slaan!!!
Whut? Op die 56 ekkies? Hoe kan dat?quote:Op maandag 28 november 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak winst op mijn eigen risico teruggaveniet slaan!!!
quote:Op maandag 28 november 2011 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee lin. Ik ben erg goed verzekerd en heb nog nooit een rekening van de huisarts of tandarts gehad. Medicijnen kosten me 14 euro per half jaar aan eigen bijdrage. Ergo: winst
Dat heb ik nog maar niet gedaan vandaag...quote:
dat doet bb ook altijd... en dan lig ik zo van argh, ik sliep netquote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... ik weet dat ik vannacht tegen mijn vriend heb zitten lullen toen hij naar bed kwam... Ik weet nog dat het na 1u30 was en ik dus zei dat het wel erg laat was.... Ik weet alleen niet meer wat ik nog meer allemaal heb zitten zeggen; maar volgens mij heb ik een serieus en lang gesprek gevoerd
Extreem moe en duf zijn en dan een serieus gesprek voeren.. Timing. I haze none
Dat... Ik haat ze.quote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
weegschalen, ook al van die instrumenten van satan
Ik doe dan altijd net of ik heeeeeeeeel diep slaap en niet wakker wordquote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet bb ook altijd... en dan lig ik zo van argh, ik sliep net
Als ik er echt geen behoefte aan heb doe ik van tevoren oordoppen in
Ik weet het niet, mijn man betaalt altijd alles</fiftieshuishouden>quote:Op maandag 28 november 2011 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan krijgen jullie toch nog meer aan het eind van het jaar? Dat kreeg ik vorig jaar ook.
Heb ik ook wel eens gedaan, werkt ook bestquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd net of ik heeeeeeeeel diep slaap en niet wakker word
Hahahha, ja, iddquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, werkt ook best![]()
" bla bla klets klets bla![]()
"
"oh, je slaapt al"
quote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn man betaalt altijd alles</fiftieshuishouden>
Dat is echt een klotestreekquote:Op maandag 28 november 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu gedoe met teruggave voor chronisch zieken, ben dus al mega lang ziek, maar je moet 2 jaar ziek zijn wil je vergoeding krijgenmaar ze hebben dus pas sinds iets meer als half jaar geleden echt vastgesteld wat het is, dat je daarvoor al jaren in het ziekenhuis loopt telt nie mee
nope, de brief die ik vier maanden terug al open had moeten maken is er eentje met een formulier om je rekeningnummer op te geven voor de stortingquote:Op maandag 28 november 2011 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]en het stond nog niet op je rekening??
'gratis' geld
Vreemd bij mij is er nooit wat vastgesteld als ziekte en vorig jaar kreeg ik beide die ¤ 56 en dat extra bedrag van rond de ¤ 300.quote:Op maandag 28 november 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu gedoe met teruggave voor chronisch zieken, ben dus al mega lang ziek, maar je moet 2 jaar ziek zijn wil je vergoeding krijgenmaar ze hebben dus pas sinds iets meer als half jaar geleden echt vastgesteld wat het is, dat je daarvoor al jaren in het ziekenhuis loopt telt nie mee
Nu kun je heel veel Urban Decay Palettes kopenquote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
nope, de brief die ik vier maanden terug al open had moeten maken is er eentje met een formulier om je rekeningnummer op te geven voor de storting![]()
Toch eens leren mijn stapeltjes beter uit te zoeken voor ik ze in de kast flikkerik ging vandaag de post voor de oude bewoners van ons huis uitzoeken om weg te brengen en toen kwam ik dit tegen
loller, nouja alles wat extra is he ... ga het morgen toch maar weer eens goed uitzoekenquote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vreemd bij mij is er nooit wat vastgesteld als ziekte en vorig jaar kreeg ik beide die ¤ 56 en dat extra bedrag van rond de ¤ 300.
Dit jaar krijg ik niks
hoe lang wonen jullie er?quote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
nope, de brief die ik vier maanden terug al open had moeten maken is er eentje met een formulier om je rekeningnummer op te geven voor de storting![]()
Toch eens leren mijn stapeltjes beter uit te zoeken voor ik ze in de kast flikkerik ging vandaag de post voor de oude bewoners van ons huis uitzoeken om weg te brengen en toen kwam ik dit tegen
...!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het altijd omgekeerd. Mijn vriend gaat altijd laat naar bed en probeert zo stil mogelijk te zijn (om mij niet wakker te maken). Maar soms word ik... half wakker... En op 1 of andere manier ga ik dan dus altijd kletsen en hele verhalen vertellen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, werkt ook best![]()
" bla bla klets klets bla![]()
"
"oh, je slaapt al"
quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd omgekeerd. Mijn vriend gaat altijd laat naar bed en probeert zo stil mogelijk te zijn (om mij niet wakker te maken). Maar soms word ik... half wakker... En op 1 of andere manier ga ik dan dus altijd kletsen en hele verhalen vertellen.
Soms compleet onsamenhangend; maar soms (zoals afgelopen nacht) weet ik dat ik wel iets heb gezegd... Weet ik 'ongeveer' waar het over ging... Maar heb ik werkelijk waar geen idee wat ik nog meer heb gezegd en of mijn vriend wel geantwoord heeft of niet![]()
Ik heb het al eens meegemaakt dat vriendlief boos werd over iets wat ik 's nachts tegen hem had zitten lullen. Maar ik wist het niet meer !!!! Dus ik kwam heul vrolijk thuis 'ladieladiedaaaaa'; zie je daar een chagrijn zittenProbeer dan maar uit te leggen dat ik echt echt echt geen idee heb waar hij het over heeft
Royale hagel?quote:Op maandag 28 november 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
wtf vind ik nou dan op het aanrecht
[ afbeelding ]
ja man, zie je die korrels!quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Royale hagel?
Wat is dat? Extra dikke hagelslag ofzo?
da's iets frans, mijn franse ex-schoonfamilie deed dat ook!quote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Je kan net zo goed een hele reep chocolade op je brood gooien
ow wacht... Mijn moeder doet dat al![]()
Wait, whut??quote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Je kan net zo goed een hele reep chocolade op je brood gooien
ow wacht... Mijn moeder doet dat al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |