Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordtquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk ook zoEn dat je niet gek moet gaan zitten om goed op het scherm te kijken
Naja ik vind het gewoon wat raar dat je met een netbook niet mee kan werken; maar wel met een tablet
@Kip: Hoef je aan mij niet te vragenIk ben zo blij dat ik naar NL ben gekomen
Het is hatelijk; zorgt voor ruzies en frustraties
Maar ja... Belgen... En zo was ik ook want zo werd je opgevoedtNet zoals praten over seks en geld taboe is
Geef mij maar de NL'se openheid
Lulzquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ow spees !!! En dat op een asus netbook![]()
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullenquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordt)
Je bent ook af en toe een bot wijf gijquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Al goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Waar betaal je dat allemaal van dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lulz![]()
Ik begin niet meer over mijn anus faaltop.
Ik ga sparen voor een mbp en een aaifoon, dan heb ik alles compleet![]()
Enige nadeel: faalprogramma itunes, maar ach
Neuh maar stufiquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar betaal je dat allemaal van dan?
Je had toch geen bijbaantje enzo? Of was dat weer iemand anders en haal ik mensen door elkaar
Dan kun je de ipad 15 kopenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar stufi. Niet dat dat een dikke vetpot is maar ach. Ik heb het nog niet bij elkaar he, dat is een 10-jaren plan denk ik zo
De mensen van mentos tv geezquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog 15min lullen voor ze de winnares gaan bekend maken![]()
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
eentje die mijn man echt al heel lang kent, was niet op zijn vrijgezellenfeest, echt met een lulsmoes.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullen
Ik heb mijn emoties chemisch uitgeschakeldquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikIk ook
Ben nooit zo sentimenteel.
Ooit kon je dat aanvinken geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Ik heb al een jaar ofzo mijn aaipod niet geupdate.. maar als je hem aan aaitunes peurt, gaat ie synchroniseren toch?
Maar al mijn muziek stond op mijn vorige laptop...
Als ik nu weer aaitunes installeer op dezen netbook, en ik pleur mijn aaipod er aan, zuigt ie dan al mijn muziek weg??
Ligt volgens mij aan de instellingen. Of je hem op automatisch synchroniseren hebt staan ja of te neenquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Ik heb al een jaar ofzo mijn aaipod niet geupdate.. maar als je hem aan aaitunes peurt, gaat ie synchroniseren toch?
Als ik nu weer aaitunes installeer op dezen netbook, en ik pleur mijn aaipod er aan, zuigt ie dan al mijn muziek weg??
Als je pech hebt ja, als je geluk hebt nee. Ik heb beide eens meegemaakt dus het is afwachten gok ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, over aaitunes:
Stufi maar geen uitgaven ofzo?quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar stufi. Niet dat dat een dikke vetpot is maar ach. Ik heb het nog niet bij elkaar he, dat is een 10-jaren plan denk ik zo
VICTORIE VOOR DE BELGJESquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn emoties chemisch uitgeschakeld
He kut, ik was voor anna. Maar nina is ook goed.
Hey, trek het je niet aan!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik las "zwets ik teveel zieken" en dacht huh?quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik betaal heel mijn studie zelf. Verder 80% van mijn kleding/schoenen bladiebla ook. Krijg wel eens wat van mams maar die heeft ook niet een echte vetpot dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stufi maar geen uitgaven ofzo?
Woon jij ook nog bij je ouders zeker?
Okee, nu was het gewoon sarcasmequote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, trek het je niet aan!!
Misschien reageerde ik wel overdreven...
To bed, you haz to go.quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las "zwets ik teveel zieken" en dacht huh?![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eentje die mijn man echt al heel lang kent, was niet op zijn vrijgezellenfeest, echt met een lulsmoes.
Hij heeft nog steeds niet uitgelegd waarom dan niet. Komt alleen met "ik had een andere daginvulling" enzo.... of nog vager, argggg
Ik had hem allang een sms of mail gestuurd dat hij kan optyften. Zeg gewoon waarom je niet wilde of kon komen. Mijn man heeft hem nog gebeld met die vraag, of hij niet iets anders wilde doen ofzo, daarna nog persoonlijk gesproken maar geen normale reactie terug.
En dan tijdens ons trouwen (van mij had hij niet eens meer hoeven komen) ineens heel amicaal doen. DAAAAAAAAAAAAAAG
Als je 18 bent geeft het ook niks. Als je werkt en geld verdient en 25 bent welquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen altijd zeiken over bij je ouders wonen. Ik zie het nut niet van 1000x extra geld uitgeven terwijl ik met mijn mama alleen ben
Oeh, goeden aankondiging!quote:
Aha.quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik betaal heel mijn studie zelf. Verder 80% van mijn kleding/schoenen bladiebla ook. Krijg wel eens wat van mams maar die heeft ook niet een echte vetpot dus.
Ja, er wonen nog zoveel mensen gewoon bij de ouders thuis. Ik ook weer na twee jaarquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen altijd zeiken over bij je ouders wonen. Ik zie het nut niet van 1000x extra geld uitgeven terwijl ik met mijn mama alleen ben
Yep, was iets te vroeg vanochtendquote:
Lekker laten lullen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oeh, die vink ga ik zoeken!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit kon je dat aanvinken geloof ik.
omdat het goed is voor je ontwikkeling en zulks. Los komen van je ouders/moeder/vader en zelf je hachje kunnen redden. Da's goed voor later enzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 18 bent geeft het ook niks. Als je werkt en geld verdient en 25 bent wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |