Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordtquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk ook zoEn dat je niet gek moet gaan zitten om goed op het scherm te kijken
Naja ik vind het gewoon wat raar dat je met een netbook niet mee kan werken; maar wel met een tablet
@Kip: Hoef je aan mij niet te vragenIk ben zo blij dat ik naar NL ben gekomen
Het is hatelijk; zorgt voor ruzies en frustraties
Maar ja... Belgen... En zo was ik ook want zo werd je opgevoedtNet zoals praten over seks en geld taboe is
Geef mij maar de NL'se openheid
Lulzquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ow spees !!! En dat op een asus netbook![]()
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullenquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met een paar Chinese vrienden van mijn man. Ik vind het zķ fucking irritant. Ze geven echt nooit antwoord op je vraag, ook niet als je herhaalt of even simplificeert (lees: nog directer wordt)
Je bent ook af en toe een bot wijf gijquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Al goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik vroeg het me even af omdat er zoveel mensen op reageerden, niet omdat jij het postte. En sorry als dat bot over kwam.
Waar betaal je dat allemaal van dan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lulz![]()
Ik begin niet meer over mijn anus faaltop.
Ik ga sparen voor een mbp en een aaifoon, dan heb ik alles compleet![]()
Enige nadeel: faalprogramma itunes, maar ach
Neuh maar stufiquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar betaal je dat allemaal van dan?
Je had toch geen bijbaantje enzo? Of was dat weer iemand anders en haal ik mensen door elkaar
Dan kun je de ipad 15 kopenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh maar stufi. Niet dat dat een dikke vetpot is maar ach. Ik heb het nog niet bij elkaar he, dat is een 10-jaren plan denk ik zo
De mensen van mentos tv geezquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog 15min lullen voor ze de winnares gaan bekend maken![]()
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Verder haak ik weer af anders kwetsch ik teveel zielen en het gaat me toch te sneltot morgen schattekes!
eentje die mijn man echt al heel lang kent, was niet op zijn vrijgezellenfeest, echt met een lulsmoes.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooope. Integendeel.. Dan gaan ze er nog meer omlullen
Ik heb mijn emoties chemisch uitgeschakeldquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te nuchter voor zulke dingen denk ikIk ook
Ben nooit zo sentimenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |