abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107511339
ik ben benieuwd wanneer ICS gelanceerd wordt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:49:32 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107511365
Q1 zeiden ze, dus uiterlijk eind april. Voor zover dat iets zegt.

CM9 (ICS mod) is al vrij goed werkend. Camera, bluetooth, MTP en battery usage werken nog niet, dus dat is hoopgevend. Loopt als een trein zonder ICS sources. Dus de orginele ICS rom wordt kkbaas
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107710479
4.0 komt volgende maand voor de de note lees ik net
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:14:50 #184
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107710621
vind het niet zo erg. huidige SW draait lekker en ICS is nog niet helemaal af natuurlijk. Ga liever van een goede GB naar een goede ICS release ipv een buggy ICS release. De note draait m.i. prima namelijk.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107719488
Wat een telefoon _O_
pi_107789148
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een telefoon _O_
Niks mis mee hè
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:38:36 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107789170
En ICS straks!
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107824554
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef Catch22- het volgende:
En ICS straks!
Zou ics nou echt zoveel beter zijn?
pi_107825980
ICS op een Note *O* *O* *O*

Nu nog ICS op mijn galaxy S, maar ik weet zeker wat ik binnenkort ga halen. s
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:59:09 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107826106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

O god yes.

De Note heeft een hele goede GPU en die gaat straks de interface draaien. Daarbij gaat ICS ook veel beter om meer dualcore cpu's.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107826258
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Hardware versnelling+GPU versnelling.

De interface van Android draaide altijd op CPU-kracht en liep daarom niet altijd uberfijn. Apple heeft vanaf het begin de GPU gebruikt voor zijn interface waardoor hun interface wat vloeiender draaide.

De interface heeft daarnaast een lay-out gekregen die zwaar baas is
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:07:24 #192
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107826411
check maar eens op youtube, de CM9 Galaxy Note filmpjes, loopt zo mooi allemaal
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107826859
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Catch22- het volgende:
check maar eens op youtube, de CM9 Galaxy Note filmpjes, loopt zo mooi allemaal

Die zit er erg lekker uit. Ik ben erg benieuwd naar ICS, ik hoop wel dat er een optie komt voor de UI van ICS maar ik vrees dat Samsung weer zijn TW er overheen gooit en dat alleen mogelijk wordt met rooten e.d.
pi_107850952
Ik zit ook te kijken om voor t eerst een smartphone te kopen en voor deze te gaan.
Heb nu echt zon old skool ding... alleen smse, bellen.
Zat eerst te kijken naar iphone en galaxy S2 maar de iphone viel meteen al af door de specs en grootte enz.
Deze is wel nicer dan S2 maar ik zat vooral met het formaat, heb nu papiertje uitgeknipt om te kijken of ie in mn broekzak past want zon duur ding wil je niet ergens in je tas laten rondzwerven.
Hij paste in al mn broeken easy, eentje stak ie beetje uit maar de rest valt er mooi diep in dus eigenlijk valt het enige nadeel weg.
Behalve de prijs dan maar ik ben er van plan om er toch wel minimaal 2jaartjes mee te doen en dan ga je er toch spijt van krijgen om de galaxy S2 te kiezen denk ik...
Heb trouwens ook grote handen dus is het formaat daardoor niet echt een probleem, het is ook het formaat dat ie zo mooi maakt voor surfen op internet en filmpjes kijken.

Alleen ff kijken of ik abo doe of simlockvrij... bij de S2 kwam ik simlockvrij goedkoper uit wanneer ik het totaal bedrag uitreken... dus waarschijnlijk wordt dat m.
Ook omdat ik niet echt veel sms/bel wanneer je andere mogelijkheden hebt om te communiceren.
Wat voor internetbundel hebben jullie? is 500mb beetje genoeg?
Ben wel van plan om zo nu en dan eens filmpjes te kijken op internet.
Je kan toch ook op dit toestel msnen? dit kost dan ook weer internetgebruik?
Las dat uurtje youtube ongeveer 100mb kost... een uur doe je natuurlijk niet achter elkaar :P
pi_107863662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zit ook te kijken om voor t eerst een smartphone te kopen en voor deze te gaan.
Heb nu echt zon old skool ding... alleen smse, bellen.
Zat eerst te kijken naar iphone en galaxy S2 maar de iphone viel meteen al af door de specs en grootte enz.
Deze is wel nicer dan S2 maar ik zat vooral met het formaat, heb nu papiertje uitgeknipt om te kijken of ie in mn broekzak past want zon duur ding wil je niet ergens in je tas laten rondzwerven.
Hij paste in al mn broeken easy, eentje stak ie beetje uit maar de rest valt er mooi diep in dus eigenlijk valt het enige nadeel weg.
Behalve de prijs dan maar ik ben er van plan om er toch wel minimaal 2jaartjes mee te doen en dan ga je er toch spijt van krijgen om de galaxy S2 te kiezen denk ik...
Heb trouwens ook grote handen dus is het formaat daardoor niet echt een probleem, het is ook het formaat dat ie zo mooi maakt voor surfen op internet en filmpjes kijken.

Alleen ff kijken of ik abo doe of simlockvrij... bij de S2 kwam ik simlockvrij goedkoper uit wanneer ik het totaal bedrag uitreken... dus waarschijnlijk wordt dat m.
Ook omdat ik niet echt veel sms/bel wanneer je andere mogelijkheden hebt om te communiceren.
Wat voor internetbundel hebben jullie? is 500mb beetje genoeg?
Ben wel van plan om zo nu en dan eens filmpjes te kijken op internet.
Je kan toch ook op dit toestel msnen? dit kost dan ook weer internetgebruik?
Las dat uurtje youtube ongeveer 100mb kost... een uur doe je natuurlijk niet achter elkaar :P
Denk dat je eerder zo rond de 800mb kwijt ben als ik het zo hoor, maar hangt ervan af waar je ben natuurlijk als je regelmatig wifi kan gebruiken valt het wel mee
pi_107882958
Weet iemand nog en goede gratis App om video's te downloaden? Net zoals real player bij windows
pi_107915577
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:45 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Denk dat je eerder zo rond de 800mb kwijt ben als ik het zo hoor, maar hangt ervan af waar je ben natuurlijk als je regelmatig wifi kan gebruiken valt het wel mee
kan je dat trouwens ook nog zien hoeveel je gebruikt ? is daar een app voor?
Ik ga deze week ff in de winkel kijken en de S2 en note met elkaar vergelijken.
Twijfel nog steeds of t niet te groot is wanneer je bijv. gaat zitten.

Mensen ervaring in je broek met het dagelijks gebruik?
pi_107923379
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

kan je dat trouwens ook nog zien hoeveel je gebruikt ? is daar een app voor?
Ik ga deze week ff in de winkel kijken en de S2 en note met elkaar vergelijken.
Twijfel nog steeds of t niet te groot is wanneer je bijv. gaat zitten.

Mensen ervaring in je broek met het dagelijks gebruik?
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.
Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
pi_107923384
erg aan het twijfelen over deze telefoon, afgelopen weekend mijn 2 maand oude Sensation XE kwijtgeraakt tijdens het stappen. Nu in dubio om de HTC weer te halen of deze te kopen. Zier er wel verdomd gelikt uit
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_107923429
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Catch22- het volgende:
welke samsungzooi wordt je opgedrongen? Er staan een paar apps op, maar die doen verder niets als jij er niets mee doet. TouchWiz is wel prima imo, maar daar kan je wel makkelijk omheen door een andere launcher te installeren (LauncherPro, ADW Launcher etc)
Samsungzooi kan je verwijderen

Note = baas
  maandag 13 februari 2012 @ 11:11:27 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107923482
quote:
8s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Samsungzooi kan je verwijderen

Note = baas
Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107923551
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.

[..]

Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.
Ik heb er ook geen problemen mee als ik op de fiets zit ofzo.
Ik kan gewoon alles doen zonder dat het mij stoort.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:25:56 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107923906
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom wil je hem standaard houden?
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.

En de periode van "If it aint broke, fix 'till it is" heb ik wel gehad
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107924069
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.

En de periode van "If it aint broke, fix 'till it is" heb ik wel gehad
Zolang je probleem niet softwarematig is (dus verkeerde software oid geinstalleerd) is er geen probleem
pi_107928583
Weet iemand trouwens of Gmail met push notifications werkt op de Note?
  maandag 13 februari 2012 @ 13:58:49 #207
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107928634
hij pushed wel volgens mij (IMAP) want mailtjes komen vaak eerder op mijn telefoon dan dat ze in mijn GMail webmail heb.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107933366
quote:
8s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik heb m vandaag ook ff gechecked in het echt, damn wat mooi :7
Kon m ook bij een winkel ff in mijn broekzak steken om te testen, ging verder prima... had ruimte zat.
Misschien bij het fietsen dat ik m dan in mn tas doe maar verder is ie prima mee te nemen.
Het mooie is dat er ook een beschermhoesje bij zit zodat het niet beschadigd wanneer je m bijv. in de tas doet.
pi_107935125
Deze kwam ik tegen op Fb, ik dacht ik deel hem ff ^O^

pi_107935212
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Deze kwam ik tegen op Fb, ik dacht ik deel hem ff ^O^

[ afbeelding ]
Oh.. dat wist ik nog niet.
Wel handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: