O god yes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Zou ics nou echt zoveel beter zijn?
Hardware versnelling+GPU versnelling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Zou ics nou echt zoveel beter zijn?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Catch22- het volgende:
check maar eens op youtube, de CM9 Galaxy Note filmpjes, loopt zo mooi allemaal
Denk dat je eerder zo rond de 800mb kwijt ben als ik het zo hoor, maar hangt ervan af waar je ben natuurlijk als je regelmatig wifi kan gebruiken valt het wel meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zit ook te kijken om voor t eerst een smartphone te kopen en voor deze te gaan.
Heb nu echt zon old skool ding... alleen smse, bellen.
Zat eerst te kijken naar iphone en galaxy S2 maar de iphone viel meteen al af door de specs en grootte enz.
Deze is wel nicer dan S2 maar ik zat vooral met het formaat, heb nu papiertje uitgeknipt om te kijken of ie in mn broekzak past want zon duur ding wil je niet ergens in je tas laten rondzwerven.
Hij paste in al mn broeken easy, eentje stak ie beetje uit maar de rest valt er mooi diep in dus eigenlijk valt het enige nadeel weg.
Behalve de prijs dan maar ik ben er van plan om er toch wel minimaal 2jaartjes mee te doen en dan ga je er toch spijt van krijgen om de galaxy S2 te kiezen denk ik...
Heb trouwens ook grote handen dus is het formaat daardoor niet echt een probleem, het is ook het formaat dat ie zo mooi maakt voor surfen op internet en filmpjes kijken.
Alleen ff kijken of ik abo doe of simlockvrij... bij de S2 kwam ik simlockvrij goedkoper uit wanneer ik het totaal bedrag uitreken... dus waarschijnlijk wordt dat m.
Ook omdat ik niet echt veel sms/bel wanneer je andere mogelijkheden hebt om te communiceren.
Wat voor internetbundel hebben jullie? is 500mb beetje genoeg?
Ben wel van plan om zo nu en dan eens filmpjes te kijken op internet.
Je kan toch ook op dit toestel msnen? dit kost dan ook weer internetgebruik?
Las dat uurtje youtube ongeveer 100mb kost... een uur doe je natuurlijk niet achter elkaar
kan je dat trouwens ook nog zien hoeveel je gebruikt ? is daar een app voor?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:45 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Denk dat je eerder zo rond de 800mb kwijt ben als ik het zo hoor, maar hangt ervan af waar je ben natuurlijk als je regelmatig wifi kan gebruiken valt het wel mee
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan je dat trouwens ook nog zien hoeveel je gebruikt ? is daar een app voor?
Ik ga deze week ff in de winkel kijken en de S2 en note met elkaar vergelijken.
Twijfel nog steeds of t niet te groot is wanneer je bijv. gaat zitten.
Mensen ervaring in je broek met het dagelijks gebruik?
Samsungzooi kan je verwijderenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Catch22- het volgende:
welke samsungzooi wordt je opgedrongen? Er staan een paar apps op, maar die doen verder niets als jij er niets mee doet. TouchWiz is wel prima imo, maar daar kan je wel makkelijk omheen door een andere launcher te installeren (LauncherPro, ADW Launcher etc)
Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.
Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samsungzooi kan je verwijderen
Note = baas
Ik heb er ook geen problemen mee als ik op de fiets zit ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.
[..]
Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom wil je hem standaard houden?
Zolang je probleem niet softwarematig is (dus verkeerde software oid geinstalleerd) is er geen probleemquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.
En de periode van "If it aint broke, fix 'till it is" heb ik wel gehad
Ik heb m vandaag ook ff gechecked in het echt, damn wat mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.
Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
Oh.. dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Deze kwam ik tegen op Fb, ik dacht ik deel hem ff![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |