Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.
Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samsungzooi kan je verwijderen
Note = baas
Ik heb er ook geen problemen mee als ik op de fiets zit ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn broekzak normaliter. Op de fiets doe ik hem in mijn tas en als ik autorij heb ik mijn zakken sowieso leeg.
[..]
Idd, maar dan moet je eerst rooten en ik wil hem standaard houden.
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom wil je hem standaard houden?
Zolang je probleem niet softwarematig is (dus verkeerde software oid geinstalleerd) is er geen probleemquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.
En de periode van "If it aint broke, fix 'till it is" heb ik wel gehad
Ik heb m vandaag ook ff gechecked in het echt, damn wat mooiquote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem in verschillende broekzakken gehad.
Nergens problemen mee, ook niet met de broekzak van mijn traningsbroek en die zjn meestal toch wel kleiner dan veel jeans broekzakken enzo.
Oh.. dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Deze kwam ik tegen op Fb, ik dacht ik deel hem ff![]()
[ afbeelding ]
Echt niet rooten? Net of je geen administrator bent over je eigen systeem. En er staan zulke fraaie dingetjes op xda zoals criskelo rom en franco kernel. Krijg je er automatisch de laatste radio en baseband bij. Overigens heb ik de yellow triangle niet, buiten dat geef ik niet om garantie. Andere tip is de ppi van 320 naar 240 te zetten, dan heb je ineens echt een kleine tablet. Wat een heerlijk ding toch, de Note.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
garantie, hoofdzakelijk. Heb mijn SGS altijd getuned en dat moest eigenlijk wel. Ik ben nu tevreden met hoe hij loopt.
En de periode van "If it aint broke, fix 'till it is" heb ik wel gehad
Ik zie het voordeel niet met het normale toetsenbordquote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Deze kwam ik tegen op Fb, ik dacht ik deel hem ff![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ken de voordelen, maar ik ben tevreden met hoe hij nu werkt. Het kan alleen maar minder worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Echt niet rooten? Net of je geen administrator bent over je eigen systeem. En er staan zulke fraaie dingetjes op xda zoals criskelo rom en franco kernel. Krijg je er automatisch de laatste radio en baseband bij. Overigens heb ik de yellow triangle niet, buiten dat geef ik niet om garantie. Andere tip is de ppi van 320 naar 240 te zetten, dan heb je ineens echt een kleine tablet. Wat een heerlijk ding toch, de Note.
Ik denk wel dat hij sneller word als je het root, vergeleken met de iphone is de note nog best langzaamquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef Catch22- het volgende:
Maar wat kan je dan wat zoveel chiller is? Want ik heb niet het idee dat ik echt wat mis nu.
Not sure if troll or just stupid...quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij sneller word als je het root, vergeleken met de iphone is de note nog best langzaam
Of gewoon objectief. De Note is, ondanks de krachtige processor, minder vloeiend dan de 4S met (onder anderen) algemene navigatie en scrollen in de browser. Natuurlijk enigszins begrijpelijk, gezien het gigantische scherm en het hoge aantal pixels, en Android Gingerbread heeft niet de hardware acceleratie van ICS, wat ook een schokkerig gevoel geeft in vergelijking met de soepelheid van het veel lichtere iOS.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Not sure if troll or just stupid...
Misschien is het omdat ik niet iemand ben die graag complotten zie waar ze niet zijn, maar is het niet gewoon mogelijk dat hij toevallig een Note en een iPhone in huis had, en daarom deze twee toestellen met elkaar vergeleek? Waarom meteen denken dat iemand erop uit is je toestel af te zeiken, alleen maar omdat hij een vaststelling doet waarvan je nu zelf toegeeft dat het heel goed mogelijk is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee is gewoon een obvious troll. Hoe en waarom ga je een android toestel met een iOS toestel vergelijken? Dan kan je ook zeggen dat de Nokia Lumia 800 sneller is dan de Note.
Dat deed hij niet, hij vergeleek zijn ervaring met twee toestellen in een onderlinge vergelijking. Ik gaf een mogelijke verklaring voor het verschil.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nogmaals: Hoe ga je 2 verschillende OS-en op 2 verschillende telefoons vergelijken?
Ik post omdat ik de Note een verschrikkelijk interessant toestel vind. Is dat verboden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Catch22- het volgende:
waarom post je hier? om te trollen?
Nee, en niets wat ik hier zeg zou je tot die conclusie moeten leiden. Jij bent degene die meteen zo fel reageert als iemand ook maar iets zegt wat een beetje als kritiek beschouwd kan worden. Jij bent degene die meteen weer mijn toestel moet afzeiken, terwijl ik daar niets over gezegd heb.quote:of wil je weer even.laten weten hoe blij je met je postzegel van 700 euro bent?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik post omdat ik de Note een verschrikkelijk interessant toestel vind. Is dat verboden?
Eh..?quote:
wanneer komt ie uit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Catch22- het volgende:
de gelekte rom. damn nice en heerly soepel
Ik loop helemaal niet te trollen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee is gewoon een obvious troll. Hoe en waarom ga je een android toestel met een iOS toestel vergelijken? Dan kan je ook zeggen dat de Nokia Lumia 800 sneller is dan de Note.
Als je hem root is hij volgens mij sneller omdat er minder overbodige programma's op staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af waarom hij sneller wordt van alleen rooten...
Maargoed; als ik de ICS filmpjes zie dan denk ik dat de smoothness op het nivo van de iPhone komt.
Dat iOs soepeler lijkt komt namelijk puur door de HW acceleratie van GUI en dat heeft Android straks ook.
Voor iemand die beweert zelf ook uitvoerig getweaked te hebben met een toestel dat geroot was, doe je wel erg domme uitspraken.. Weet je echt niet dat rooten overclocken mogelijk maakt, of ben jij nu degene die probeert te trollen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af waarom hij sneller wordt van alleen rooten...
Vreemd.. Toen ik precies hetzelfde zei als jij hier nu doet, was ik zogenaamd aan het trollen..quote:Maargoed; als ik de ICS filmpjes zie dan denk ik dat de smoothness op het nivo van de iPhone komt.
Dat iOs soepeler lijkt komt namelijk puur door de HW acceleratie van GUI en dat heeft Android straks ook.
Ja natuurlijk, maar sec rooten helpt natuurlijk geen klap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert zelf ook uitvoerig getweaked te hebben met een toestel dat geroot was, doe je wel erg domme uitspraken.. Weet je echt niet dat rooten overclocken mogelijk maakt, of ben jij nu degene die probeert te trollen?
Dan kun je toch blijkbaar totaal niet lezen.. Maar jij noemt iemand dus op voorhand al een troll, zonder gelezen hebben wat diegene daadwerkelijk zegt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
En ik heb je posts verder niet gelezen omdat alles wat ik van je lees alleen maar Apple-adoratie is.
iphone is sneller omdat die niet echt kan multitaskenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:33 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te trollen.
Ik ben goed tevreden over de note maar mijn broertje heeft de iphone 4 en die is wat sneller dan de note maar volgens mij heeft de note een snellere processor dan de iphone 4 dus lijkt het mij logisch dat het aan de software ligt en ik denk dat als je hem root dat hij dan wat sneller word.
Dat heeft toch niks met trollen te maken?
over de snelheid vergeleken met de Nokia lumia kan ik niks zeggen want daar heb ik geen ervaring mee
Android kan ook niet echt multitasken. Het enige mobiele OS dat echt goed kan multitasken, is Blackberry Playbook OS.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
iphone is sneller omdat die niet echt kan multitasken
ik haf zelf blackberry 9780 en daar was multitasken hetzelfdebals galaxy s2 maar wat is er dan beter met playbook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Android kan ook niet echt multitasken. Het enige mobiele OS dat echt goed kan multitasken, is Blackberry Playbook OS.
Om maar een voorbeeld te noemen: als je een video aan het spelen bent in de videoplayer, blijft deze spelen wanneer je de applicatie verlaat. Als je een andere applicatie start, zoals de webbrowser, blijft de video op de achtergrond draaien. Ditzelfde geldt voor spellen, muziek, downloads, in-browser youtube-video's, etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:32 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik haf zelf blackberry 9780 en daar was multitasken hetzelfdebals galaxy s2 maar wat is er dan beter met playbook?
als je roaming uit zet is t goed. als je je powerknop ingedrukt houdt kan je je dataverbinding ook uit zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je je internet volledig uitzet? Is wel handig als je op vakantie gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |