Ik post omdat ik de Note een verschrikkelijk interessant toestel vind. Is dat verboden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Catch22- het volgende:
waarom post je hier? om te trollen?
Nee, en niets wat ik hier zeg zou je tot die conclusie moeten leiden. Jij bent degene die meteen zo fel reageert als iemand ook maar iets zegt wat een beetje als kritiek beschouwd kan worden. Jij bent degene die meteen weer mijn toestel moet afzeiken, terwijl ik daar niets over gezegd heb.quote:of wil je weer even.laten weten hoe blij je met je postzegel van 700 euro bent?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik post omdat ik de Note een verschrikkelijk interessant toestel vind. Is dat verboden?
Eh..?quote:
wanneer komt ie uit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Catch22- het volgende:
de gelekte rom. damn nice en heerly soepel
Ik loop helemaal niet te trollen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee is gewoon een obvious troll. Hoe en waarom ga je een android toestel met een iOS toestel vergelijken? Dan kan je ook zeggen dat de Nokia Lumia 800 sneller is dan de Note.
Als je hem root is hij volgens mij sneller omdat er minder overbodige programma's op staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af waarom hij sneller wordt van alleen rooten...
Maargoed; als ik de ICS filmpjes zie dan denk ik dat de smoothness op het nivo van de iPhone komt.
Dat iOs soepeler lijkt komt namelijk puur door de HW acceleratie van GUI en dat heeft Android straks ook.
Voor iemand die beweert zelf ook uitvoerig getweaked te hebben met een toestel dat geroot was, doe je wel erg domme uitspraken.. Weet je echt niet dat rooten overclocken mogelijk maakt, of ben jij nu degene die probeert te trollen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me af waarom hij sneller wordt van alleen rooten...
Vreemd.. Toen ik precies hetzelfde zei als jij hier nu doet, was ik zogenaamd aan het trollen..quote:Maargoed; als ik de ICS filmpjes zie dan denk ik dat de smoothness op het nivo van de iPhone komt.
Dat iOs soepeler lijkt komt namelijk puur door de HW acceleratie van GUI en dat heeft Android straks ook.
Ja natuurlijk, maar sec rooten helpt natuurlijk geen klap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert zelf ook uitvoerig getweaked te hebben met een toestel dat geroot was, doe je wel erg domme uitspraken.. Weet je echt niet dat rooten overclocken mogelijk maakt, of ben jij nu degene die probeert te trollen?
Dan kun je toch blijkbaar totaal niet lezen.. Maar jij noemt iemand dus op voorhand al een troll, zonder gelezen hebben wat diegene daadwerkelijk zegt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Catch22- het volgende:
En ik heb je posts verder niet gelezen omdat alles wat ik van je lees alleen maar Apple-adoratie is.
iphone is sneller omdat die niet echt kan multitaskenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:33 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te trollen.
Ik ben goed tevreden over de note maar mijn broertje heeft de iphone 4 en die is wat sneller dan de note maar volgens mij heeft de note een snellere processor dan de iphone 4 dus lijkt het mij logisch dat het aan de software ligt en ik denk dat als je hem root dat hij dan wat sneller word.
Dat heeft toch niks met trollen te maken?
over de snelheid vergeleken met de Nokia lumia kan ik niks zeggen want daar heb ik geen ervaring mee
Android kan ook niet echt multitasken. Het enige mobiele OS dat echt goed kan multitasken, is Blackberry Playbook OS.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
iphone is sneller omdat die niet echt kan multitasken
ik haf zelf blackberry 9780 en daar was multitasken hetzelfdebals galaxy s2 maar wat is er dan beter met playbook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Android kan ook niet echt multitasken. Het enige mobiele OS dat echt goed kan multitasken, is Blackberry Playbook OS.
Om maar een voorbeeld te noemen: als je een video aan het spelen bent in de videoplayer, blijft deze spelen wanneer je de applicatie verlaat. Als je een andere applicatie start, zoals de webbrowser, blijft de video op de achtergrond draaien. Ditzelfde geldt voor spellen, muziek, downloads, in-browser youtube-video's, etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:32 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik haf zelf blackberry 9780 en daar was multitasken hetzelfdebals galaxy s2 maar wat is er dan beter met playbook?
als je roaming uit zet is t goed. als je je powerknop ingedrukt houdt kan je je dataverbinding ook uit zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je je internet volledig uitzet? Is wel handig als je op vakantie gaat
Jep dat lijkt te werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je roaming uit zet is t goed. als je je powerknop ingedrukt houdt kan je je dataverbinding ook uit zetten
Als je een 16gb iPhone hebt, scheelt het niet veel dus het is een aardig aanbod. Waarom wil je je iPhone wegdoen? Afhangend van je redenen, kan het een uitstekende deal zijn, want je krijgt er een heerlijk toestel voor terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Galaxy Note aangeboden gekregen voor mijn Iphone 4s om te ruilen met gesloten beurs. Alleen twijfel ik nog een beetje. De iPhone 4S is toch wat meer waard.
Het scherm van de iPhone begint me te ergeren. Aangezien ik veel browse op mijn smartphone. Het scherm van de Note is verleidelijk om te nemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een 16gb iPhone hebt, scheelt het niet veel dus het is een aardig aanbod. Waarom wil je je iPhone wegdoen? Afhangend van je redenen, kan het een uitstekende deal zijn, want je krijgt er een heerlijk toestel voor terug.
Daar heb je wel gelijk in maar om nou en telefoon te hebben waar je jezelf aan zit te ergeren alleen maar om de handelswaarde is toch ook niet echt handig lijkt mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het scherm van de iPhone begint me te ergeren. Aangezien ik veel browse op mijn smartphone. Het scherm van de Note is verleidelijk om te nemen. Het enige waar ik mee zit is de restwaarde. Ik merk op dat de Samsung Galaxy Note steeds goedkoper wordt en tweedehands te verkrijgen is, terwijl de iPhone altijd waardevast blijft
.
Ik denk niet dat je een mobiel moet kopen voor de waarde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het scherm van de iPhone begint me te ergeren. Aangezien ik veel browse op mijn smartphone. Het scherm van de Note is verleidelijk om te nemen. Het enige waar ik mee zit is de restwaarde. Ik merk op dat de Samsung Galaxy Note steeds goedkoper wordt en tweedehands te verkrijgen is, terwijl de iPhone altijd waardevast blijft
.
Pinnacle voor windows of heb je ook een pinnacle voor de note?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
Filmkwaliteit is ook ruim voldoende:
Filmpje heb ik zondag geschoten, even door Pinnacle Studio HD 15 gesmeten en ge-upload naar YouTube.
Ik gebruik dat ding echt overal voor
Windowsquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:24 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Pinnacle voor windows of heb je ook een pinnacle voor de note?
Ik zal voor zoveel mogelijk dingen Google-diensten gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef nikky het volgende:
Yes!! Hebbes!
Welk programma heb ik op de PC nodig om via de PC de note aan ta pessen? Zoals muziek, foto's e.d.?
Netzoals dat SE PCsuite heeft zeg maar.
hmmmm. De telefoon wordt niet gezien door pc.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zal voor zoveel mogelijk dingen Google-diensten gebruiken.
Foto's (deze instellen alleen over Wifi), contacten, mail, kalander, taken. Kies is pure ellende qua software voor overgooien van je muziek zal ik gewoon ''sleur en pleur'' gebruiken via windows verkenner.
Ja kies air werkt fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
hmmmm. De telefoon wordt niet gezien door pc.
Ik hoor meer mensen juist positief over kies
Die heb ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:36 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ja kies air werkt fijn.
Je moet alleen wel de juiste programma's op je pc hebben, adobe en java geloof ik
je heb toch wel opnieuw het http nummer ingevuld?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Die heb ik.
Ik heb inmiddels KIES geïnstalleerd. Gisteren werkte alles en ik sluit hem nu aan en wederom ziet de PC de telefoon niet.
In KIES en in verkenner niet.
Ik voel mij even blond hoor, maar que? Wat is dat en hoe doe ik dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef jofer het volgende:
[..]
je heb toch wel opnieuw het http nummer ingevuld?
je gaat op je telefoon naar kies air, die zet je aan door erop te drukken.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik voel mij even blond hoor, maar que? Wat is dat en hoe doe ik dat?
Oke, dit is dus een andere manier dan ik gisteren heb gedaan. Ik heb de software op mijn computer staan. Gisteravond/vannacht had ik ook al zo'n moeite met connecten.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:18 schreef jofer het volgende:
[..]
je gaat op je telefoon naar kies air, die zet je aan door erop te drukken.
als kies air opent druk je op start.
dan zie je een http:// en dan een paar cijfers
dan open je de browser op je pc/laptop en voer je dat http:// en die cijfers incusief punten in de adresblak van de browser en druk je op gaan.
ik snap het niet, ik heb niks op mijn laptop en telefoon hoeven te instaleren.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Oke, dit is dus een andere manier dan ik gisteren heb gedaan. Ik heb de software op mijn computer staan. Gisteravond/vannacht had ik ook al zo'n moeite met connecten.
Heb nu gedaan wat jij zei. Maar: The connection has timed out
Helaas. Werkt ook niet. De PC ziet de telefoon niet.
Precies. Ik snap het ook niet. Ben vannacht bijna een uur bezig geweest om te connecten met de software die ik gedownload heb. Uiteindelijk is dit gelukt.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:25 schreef jofer het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik heb niks op mijn laptop en telefoon hoeven te instaleren.
gewoon browser openen en dat http cijfer invoeren dan maakt hij contact via je modem.
je kan in je verkenner zoeken wat je wil maar daar staat hij niet tenzij je hem via een usb kabel aansluit
Hij is aangesloten via de USB kabel. Vandaar dat ik er geen reet meer van snap en er nu alweer helemaal klaar mee benquote:Op zondag 26 februari 2012 10:25 schreef jofer het volgende:
[..]
ik snap het niet, ik heb niks op mijn laptop en telefoon hoeven te instaleren.
gewoon browser openen en dat http cijfer invoeren dan maakt hij contact via je modem.
je kan in je verkenner zoeken wat je wil maar daar staat hij niet tenzij je hem via een usb kabel aansluit
als je nou gewoon die usb kabel ff losmaakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij is aangesloten via de USB kabel. Vandaar dat ik er geen reet meer van snap en er nu alweer helemaal klaar mee ben
Ga ik doen!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef jofer het volgende:
[..]
als je nou gewoon die usb kabel ff losmaakt.
telefoon ff uit en aan zetten en dan doe je nog een keer wat ik zei.
naar applicaties en dan kies air dan start en dan dat nummer wat je ziet in je adresbalk van je browser invoeren daarna zal je note toestemming vragen aan je of de betreffende computer verbinding mag maken.
ik gebruik i.e als browser misschien dat daar nog een verschil in zit.
kies air is echt een heel fijn programma kan geen usb kabel tegenop
wel vreemd want ik heb niks van kies hoeven te instaleren op de laptop.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:45 schreef nikky het volgende:
Ik heb Kies opnieuw geïnstalleerd op de PC. Er waren bestanden beschadigd oid. Telefoon uit en weer aangezet. Ik ga nu eerst wat muziek erop zetten en daarna ga ik Kies Air proberen.
Heb nu immers verbinding.. straks misschien weer niet
Ik vind het ook raar hoor. Normaal gesproken hoor je een telefoon te zien in verkenner. Dat gebeurde ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:52 schreef jofer het volgende:
[..]
wel vreemd want ik heb niks van kies hoeven te instaleren op de laptop.
1#accuweatherquote:Op zondag 26 februari 2012 12:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar hoor. Normaal gesproken hoor je een telefoon te zien in verkenner. Dat gebeurde ook niet.
Iemand nog tips voor leuke Apps? Ik ben Android Noob en de enige twee Apps die ik had waren Facebook en IRC
Ik heb aan navigatie: Sygic ( zat ook op mijn andere telefoon. Beviel erg goed ) en CoPilot Live EU Full.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:27 schreef jofer het volgende:
[..]
1#accuweather
2#albert heijn(ideaal voor boodschappen)
3#whatsapp Check
4#viber Ga ik idd doen! Goeie
5#fake gps <-- wasda?
6#als je auto rijd, flitsmeister
7#kenteken opzoeken(handig als je auto wil kopen of gewoon nieuwsgierig bent)
8#msn <- gebruik ik niet
9#skype Goeie!
10#soundhound Check
11#streetview Ga ik uitzoeken
12#wordfeud Got it
13#navigon
met fake gps laat je de telefoon denken dat hij ergens anders is, grappig als je locatie verstuurd met whatsapp.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb aan navigatie: Sygic ( zat ook op mijn andere telefoon. Beviel erg goed ) en CoPilot Live EU Full.
Heb net een Skyp App geïnstalleerd. Voor de sterretjes en planeten. Leuk!
Ik woon in Duitsland. Flistpalen in navigatie mag ik niet gebruiken.
Ben gisteren de hele dag aan het spelen geweest en flink wat zitten dowloaden aan apps. Heerlijk dat ik nu een telefoon heb waarbij ik mij helemaal kan uitleven.
samequote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb aan navigatie: Sygic ( zat ook op mijn andere telefoon. Beviel erg goed ) en CoPilot Live EU Full.
Ben gisteren de hele dag aan het spelen geweest en flink wat zitten dowloaden aan apps. Heerlijk dat ik nu een telefoon heb waarbij ik mij helemaal kan uitleven.
Wat had je hiervoor dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Aha. Leuk!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef jofer het volgende:
[..]
met fake gps laat je de telefoon denken dat hij ergens anders is, grappig als je locatie verstuurd met whatsapp.
uhuhquote:
Sony Ericsson Satio. Is echt een fijne telefoon geweest, maar vertoonde steeds meer softwarekuren.quote:
Handig! maar idd dik en lijkt mij niet handig wanneer je hem er elke keer uit moet halen wanneer je hem in de autohouder plaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ziet er wel tof uit
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2a1a58ff1a
Portemonnee en telefoon hoesje in 1!
Alleen zit ik te twijfelen over de dikte
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item46015bde63
Wat meer foto's
Hey dat ziet er handig uit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ziet er wel tof uit
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2a1a58ff1a
Portemonnee en telefoon hoesje in 1!
Alleen zit ik te twijfelen over de dikte
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item46015bde63
Wat meer foto's
Ebay werkt met paypal, deze kan je na registratie ook van een bankrekening laten afschrijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Hey dat ziet er handig uit!
Ik zal eens kijken of ik die ook kan bestellen zonder credit card
Bij nader inzien toch maar niet gekocht, ik ben heel de dag met de telefoon bezig en dan is zo'n mapje niet handig denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 03:00 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Ebay werkt met paypal, deze kan je na registratie ook van een bankrekening laten afschrijven
Anders kan je bij Primera een v3card aanschaffen, een prepaid visacard die 3 maanden geldig is
( vanaf 21 euro )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |