dat nou ook weer niet maar mannen die hun ogen uit krabben bij het idee alleen al dat is wel een beetje pijnlijkquote:Op maandag 28 november 2011 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vis je weer naar complimentjes?
Maar Daniel weet dat nog niet. Of hij doet alsof het hem niet interesseert omdat anders moeders de vrouw jaloers wordt.quote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker ding en dat weet ze
Klinkt als een goed begin van de week.quote:Op maandag 28 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo shoppen!
sint inkopen
en ik mag voor mezelf wat kleins kopen en ik mag lekker thee met iets er bij gaan drinken
daarna uit eten en naar de film
prima dagje volgens mij
Klinkt goed idd. Have fun.quote:Op maandag 28 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo shoppen!
sint inkopen
en ik mag voor mezelf wat kleins kopen en ik mag lekker thee met iets er bij gaan drinken
daarna uit eten en naar de film
prima dagje volgens mij
Denk dat laatstequote:Op maandag 28 november 2011 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar Daniel weet dat nog niet. Of hij doet alsof het hem niet interesseert omdat anders moeders de vrouw jaloers wordt.
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de week.
Ik blijf gewoon weer binnen.
Veel meer dan je medeleven betuigen kan je ook niet Rhu.quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
Blegh net het tweede kaartje dit jaar geschreven voor iemand wiens zoon zelfmoord heeft gepleegd
wat ze je daar nou in hemels naam op
naja dat zeg ik er dan meestal maar opdat ik ook niet weet wat te zetten en sterkte blabla
blegh
ik vertrek over 5 minuten!quote:
Gewoon iets schrijven wat je gevoel zegt, En zeker niet te lang over nadenken.quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar alleen sterkte en gecondoleerd vind ik zo te weinig of zo
dat is voor als je oma dood is gegaan op dr 93ste
Naja ik ga er ook maar niet te veel over nadenken daar word zo'n tekst meestal niet veel beter op
Jij ook.quote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar zij verdient speciale aandacht.
Die had ik nou toevallig net nog opstaan. Maar na het eerste stukje wordt ie toch minder toepasselijk.quote:
Het hele leven is tijdelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag van Frasier Crane geleerd dat woede een tijdelijke emotie is. Nu is 22 jaar ook maar een tijdje he.
Dan rip je de audio en open je het in Fruity Loops of Ableton Live (of wat voor audiomontage software je ook hebt) en knipt alleen dit stukje eruit:quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Die had ik nou toevallig net nog opstaan. Maar na het eerste stukje wordt ie toch minder toepasselijk.
Uit neurologie blijkt het tegenovergesteld wat de positiviteitsdenkers zeggen (dat woede een negatieve emotie is die je moet vermijden) Het is gezond.quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag van Frasier Crane geleerd dat woede een tijdelijke emotie is. Nu is 22 jaar ook maar een tijdje he.
Dat is dan ook precies wat ik gedaan hebquote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan rip je de audio en open je het in Fruity Loops of Ableton Live (of wat voor audiomontage software je ook hebt) en knipt alleen dit stukje eruit:
Oh my baby baby I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby I want you so it scares me to death
I can't say anymore than I love you
Everything else is a waste of breath
I want you
Hangt er vanaf wat je mee maakt. Bij mij ieder geval nooit langer dan 5 jaar maar dat zijn extreme situatiesquote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Mijn woede is meestal tijdelijk als in een paar minuten
Dan moet je eens goed slapen.quote:
Begin maar met je lijstje voor te dragen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef Tegan het volgende:
Als ik dan alle cadeautjes krijg die ik wil wel.
Daar moet wel wat meer voor gebeuren dan alleen schootzittenquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef Tegan het volgende:
Een huis om te beginnen.
En ik ben niet de beroerste, dan koop ik de rest zelf wel.
Dan faal wel behoorlijkquote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Onze bewonerscommissie heeft dus zo'n facebookpagina. Maar het bestuur van onze bewonerscommissie gaat afgezet worden, aangezien ze nogal falen. En nu zijn ze heel actief alle berichten die ook maar iets negatief klinken, van die facebookpagina aan het verwijderenLijkt FOK wel
Dat is idd ieuw. Maar Annie nietquote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ieuw, bij vieze oude mannen op schoot.
Je kent me. Je weet het bestquote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft dan gelukkig ook geen baard.Wel?
Ja, hoiquote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Niks mis met een stoppelbaard.rrrr
Singles is deaudtquote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niks meer te vangen in Singles?
Jeuj!quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh, nouja dan blijf je gezellig hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |