Oh, daarover gesproken: Ik zal morgen mijn Derek Ogilvie-topic updaten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef JDude het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat dat paranormale geleuter afgelopen is.
Ja als zijn vader hem jarenlang in elkaar trapt dan gaat er ooit weleens een knop om, Nee het zal mij nooit gebeuren zegt iedereen... En vrienden zullen dat nooit doen hoor!quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je vader in elkaar slaan, betrokken raken bij vecht partijen en stelen vind ik wel zo ver van perfect dat ik er liever helemaal niks mee te maken heb
En niemand van mijn vrienden (met moreel besef en een redelijk niveau van intelligentie) raakt betrokken bij dat soort onzin
zo typisch
de meeste mensen zullen dat ook nooit doenquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja als zijn vader hem jarenlang in elkaar trapt dan gaat er ooit weleens een knop om, Nee het zal mij nooit gebeuren zegt iedereen... En vrienden zullen dat nooit doen hoor!
Stuur jezelf een kaartjequote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg verder nooit postDus ik zou het niet weten
Prutsers!quote:
Dan krijg je eerst de setting te zien in een filmpje, en dan als het spel te lang duurt krijg je ondertussen aanwijzingen van de recherche enzo.quote:
ik ookquote:
Jou staat niets stomquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
heb een mega koorstlip![]()
![]()
snif
staat echt altijd zo stom
Dit welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |