Jep ik zoek wekelijks, maar er zit nooit wat tussen... ik heb nu wel een van Ede en een van Woensel... maar ja dat is niet van Groningen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel nog gezocht de laatste tijd, of dat ook niet?
Ik kijk wel even mee, dan scoort BamBerry weer.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef YUR het volgende:
0-1 achter. Volgens mij kan ik alleen verliezen als ik tegen een MOTS aan wandel, of als de ME weer streken heeft....of als ie weken lang zn B team heeft opgesteld
T werktquote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk wel even mee, dan scoort BamBerry weer.
Hij is wel aan het schoppen ja...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef BrandX het volgende:
speler van Moon trapt een trainee van mij van het veld af
ja net de tweedequote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is wel aan het schoppen ja...
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Drassss het volgende:
Wees ook niet bang dat het 2-1 blijft, want ik kijk nog steeds mee.
quote:De discussie over elektronische hulpmiddelen laaide in het uitvak weer flink op nadat de scheidsrechter in de 70e minuut een dubieuze strafschop gaf aan de thuisploeg. De spelers van het bezoekende team gingen nog met hem in discussie, maar hij bleef onverbiddelijk naar de stip wijzen. Simon van Groningen liet zich niet afleiden en scoorde 1-0 voor Dynamo.
4-1 voorquote:
quote:82:00
Het gemis aan routine leek fataal voor de organisatie van KKA in de laatste minuten.
Geeft nix, sta inmiddels 4-1 voorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Drassss het volgende:
Had laatst iemand ook al.. geen idee wat het is.
Oh dat is goed, nodig maar uitquote:Op woensdag 30 november 2011 18:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week tegen de Prentjes?
Hehe:quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
Slechte dag voor BamBerry, maar 1 goal.
quote:87:24
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Nazareno Aguerreberry, waarmee KKA de voorsprong uitbreidde: 5-1.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
Slechte dag voor BamBerry, maar 1 goal.
quote:
quote:18:44 Van: starkoo
Je traint dus niet voledige capisiteid, ik wel, veel succes verder!
Ballen wel in Brabant, komen wat meer supporters naar de wedstrijd gok ik!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik neem de koffie mee, incl. wat lekkers, en thee voor de jongens.
Inderdaad, nix mis mee. Zondag wellicht mn eerste verliespotje in de competitie, dat dan weer wel. Of ik ga PICcen of PINnen hangt af van mn bekertegenstander in de volgende ronde.quote:
Altijd gezellig in brabolandquote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ballen wel in Brabant, komen wat meer supporters naar de wedstrijd gok ik!
Wat heb je er voor over? Dan regel ik ff dat je tegen mij mag spelenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef NelisZ het volgende:
5-1 gewonnen
Voor mij word de zesde ronde een evenaring van mijn clubrecord. Een keer de zevende ronde halen zou wel super zijn...
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over? Dan regel ik ff dat je tegen mij mag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |