Ach dat weet ik ook wel, maar we mogen toch wel een beetje hopen enzoquote:Op maandag 2 april 2012 13:32 schreef AgeEll het volgende:
Bij die laatste bevestigingen verwacht ik ook niks. Het schema is ook aardig vol.
Het naar vorig jaar kijken is niet altijd een goede leidraad. Het is iig geen regel en kan zo maar weer een paar weken duren. Maar elk stapje is altijd fijn. Eerst de podiumindeling, en dan hopen op een goede tijdindeling. Ik vrees nog steeds de vrijdagplanning.
Welkomquote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef sorcees het volgende:
Zo, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock am Ring, mede aangestoken door mijn zwager (heeft voor de kaarten gezorgd) en zijn 2 maten (alle 3 duitsers), en mijn zoon (20 jaar) gaat ook mee.
Zijn we nu met z'n vijven, wordt best leuk, zolang het maar niet over voetbal gaat (EK begint pas na RaR).
We gaan op de caravancamping staan, zwager heeft "alles" koelkast, generator, geluidsinstallatie, zal wel heftig worden.
We gaan van donderdag t/m maandag en ontwijken zo de allergrootste drukte en hebben geen problemen met de BOB.
Programma spreekt mij zeer aan, lekker stevig, moeilijke keuze ook wel.
Ik ben ook wel bekend met een aantal duitse bands en DTH vind ik zelfs erg goed.
Alles geregeld, alleen nog goed weer, komt goed.
Van mij hoeft dat voetbal nooit zo. Ik vind voetbal best leuk, maar het hoeft voor mij niet op een festival.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef AgeEll het volgende:
Slapen jullie met zijn 5en in die caravan?
Het is juist leuk tijdens een voetbaltoernooi. Zenden ze dat uit op mainstage.
Je zwager is Duits, dan spreek jij ook wel een aardig woordje Duits denk ik. Dat is toch wel fijn hoor. Ik sta altijd maar te hakkelen. En op zondag komt er meestal helemaal niks meer uit. Ben ik een beetje vermoeid.
Wij doen ook donderdag tm maandag. Heerlijk relaxed.
Over 8 weken precies zitten we in de auto!!
Haha een echte duitserquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:
Ik ben ook al aan het aftellen, ook al aan het inluisteren wat betreft de onbekende bands, elke dag een ander.
Ik ben wel van plan veel meer bands te bezoeken dan mijn zwager, die schijnt toch veel en lang op de camping te zitten met de BBQ en een kratje per man per dag.
(Wij zijn wel al rond de 50) maar ook aan de conditie wordt gewerkt.
Same here. Vroeger probeerde ik wel zo'n beetje de hele lineup van zo'n festival te luisteren, of t nou leuk was of nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Haha een echte duitser
Ik heb gewoon een aantal bands die ik wil zien en verder struinen we gewoon een beetje het terrein af en zien we wel waar we uit komen.
quote:Dit jaar is er voor het eerst een Groene Camping Area bij Rock am Ring. De Groene Camping Area zal zich in vak D6 en D7 bevinden. Deze plek geeft bezoekers de mogelijkheid om in een rustigere en schonere omgeving te verblijven. Koelkasten, grote geluidsinstallaties en generators zijn hier namelijk verboden. Ook zal het van 01.00 uur tot 07.00 uur stil zijn.
Hmmm ok dat is ook een manier.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef AgeEll het volgende:
Nee ik check alle bands minimaal 1x op youtube. Als dat me bevalt zoek ik hun succesvolste album op en ga dat inluisteren, mocht ik iets echt te gek vinden volgen alle albums.
De kans dat je dan op het festival iets ontdekt is wat kleiner, maar ik vind het irritant als ik een band vet vind, en er achter kom dat die vorig jaar op RaR stond ofzo.
Straks ook nog wat nieuwe albums beluisteren die nog moeten uitkomen van oa Tenacious D, Marilyn Manson, Halestorm en Chase & Status.
Nieuwe album van Shinedown viel tegen.
Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Dit jaar een Groene Camping, die overigens meer als bejaardencamping klinkt;
[..]
Precies, jij blij dat er niemand met een lang gezicht naast je woont en hun blij dat ze kunnen slapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.
Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op die manier van het festival willen genieten. Het hoeft niet altijd druk te zijn.
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.
Overigens heeft Duitsland sinds kort ook Spotify en is er dus een officiele Rock am Ring spotify lijst;
http://open.spotify.com/u(...)IXCyZGWlo4f5tFxYX2bR
Je moet bij het inschrijven verklaren dat je niks achterlaat, alle tenten e.d. weer mee naar huis neemt, en je troep zelf opruimt. Daarnaast geen benzine arregaten etc. scheelt ook al veel voor het 'groen'quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het ook niet nee, maar ik vraag me af wat er zo groen is aan is dan zeg maar? Het klinkt gewoon meer als een meer 'rustigere' camping, dan dat ze er nou echt onwijs milieuvriendelijk bezig zijn. Uiteraard is 'rustiger' al snel 'groener' als er daar dus geen generatoren enzo mogen gebruiken.
Overigens heeft Duitsland sinds kort ook Spotify en is er dus een officiele Rock am Ring spotify lijst;
http://open.spotify.com/u(...)IXCyZGWlo4f5tFxYX2bR
Wat is camping b5 'extra extra'?quote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Tenrash1 het volgende:
[..]
Je moet bij het inschrijven verklaren dat je niks achterlaat, alle tenten e.d. weer mee naar huis neemt, en je troep zelf opruimt. Daarnaast geen benzine arregaten etc. scheelt ook al veel voor het 'groen'
Ik ga het dit jaar eens proberen na in 2009 naast een disco tent gezeten te hebben en vorig jaar op camping B5 extra extra (kortom een heel eind lopen)
Ik vermaak me wel met lawaai op t terrein, een beetje nachtrust vind ik wel lekker![]()
Oh en hallo allemaal, dit is ongeveer mijn eerste post hierzo, maar ik volg het topic al wel een tijdje
Hangt er vanaf wat je gewend bent, in vergelijking met, lowlands pinkpop, etc is het een explosie van lawaai en drukte denk ik.. Graspop is al wat meer in de richting, maar rock am ring is nog wel veel meer.quote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is camping b5 'extra extra'?
Wij zijn er nog niet uit qua camping. Wellicht is dat groene ook wel wat, alhoewel we op andere festivals nooit echt last hebben gehad van het rumoer of de drukte. Zijn de Duitsers dan echt zoveel erger?
ja precies, kruipend naar het terrein!quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Die Green Camping ligt wel idioot dichtbij ingang B trouwens, wat dat betreft zou t ideaal zijn
Dat is niet groen, dat is kruipen over het groenquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Tenrash1 het volgende:
[..]
ja precies, kruipend naar het terrein!
Je mag net zo veel bier en eten mee nemen als je zelf wil. Alleen op het festival terrein mag je alleen van die tetra pakken meenemen. Dat is trouwens al meer dan dat je op de nederlandse festivals (iig Pinkpop/Lowlands) mag meenemen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook weer vullen met water oid.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef RoW_0 het volgende:
Hm, wat lees ik nu? Bier is niet toegestaan? Alleen tetra-pakken van 1L? (om mee te nemen). Of is dat alleen voor de festivalterrein.
Ofterwel, mag ik trayen bier meenemen in de campinplaats?
Dat is wel nice ja, handig ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je mag net zo veel bier en eten mee nemen als je zelf wil. Alleen op het festival terrein mag je alleen van die tetra pakken meenemen. Dat is trouwens al meer dan dat je op de nederlandse festivals (iig Pinkpop/Lowlands) mag meenemen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook weer vullen met water oid.
Alles mag. Het is allemaal eigen verantwoording.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja, handig ook.
Ik neem dan wel aan dat het blikken bier moet zijn, en hoe zit het met sterke drank? (glas dus)
Wanneer vertrekken jullie eigenlijk? Woensdagavond of donderdag?
Ik denk niet dat het heel veel boeiends wordt. Meestal zijn de vervangende bands niet zo veelzeggend. Af en toe zit er wel eens 1 tussen waar je wat mee kunt, maar vervangers moeten er maar net zijn en dan zijn duitse bands net iets makkelijker te boeken dan een buitenlandse.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kasabian komt niet, hebben pinkpop afgezegd en ook RaR is uit het tourschema verdwenen. Hoop op een leuke vervanger, niet weer het zoveelste Duitse hiphop bandje...
Daarnaast ook 'nieuw':quote:Crystal Castles, Azealia Banks und A$AP Rocky haben ihre Teilnahme an den Zwillingsfestivals absagen müssen. Neu bestätigt haben u.a. Gallows, The Stranglers, Morning Parade und Axe Wound.
Uh? 1 uur 20 vs 1 uur 15?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hier tenminste wél een behoorlijke show voor Linkin Park (23:40 - 01:00), en niet de 5 kwartiertjes zoals op Pinkpop![]()
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah op vrijdag naar Linkin Park en net genoeg tijd om nog even Ace of Spades mee te pakken bij Mötorhead
[ afbeelding ]
Lol. kom ik 5 min later dan ik dit gepost heb tegen...
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef AgeEll het volgende:
Blokkenschema staat toch gewoon op de website, kan je ook printen.
Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Uiteindelijk ben ik er via via gekomen, maar ik vind het niet echt duidelijk te vinden.
Ik vind www.rock-am-ring.com sowieso een matige website.
Nee, vind t ook vrij makkelijk te vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.
En blokkenschema onder 'spielplan/bands' vind ik nou ook niet echt heel opmerkelijk ofzo
Wtf? Nu is de site ineens anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Nee, vind t ook vrij makkelijk te vinden
En Komakie spreekt toch vloeiend Duits als skileraar?!![]()
quote:
Jep, vanmorgen kaarten besteldquote:Mijn werk doet ook moeilijk met sommige sites. Kan best is waar zijn.
Ga je nog naar Offspring in Melkweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |