Volgens mij hebben wij niet zo veel betaald. Mijn vriendin heeft besteld dus ik weet het niet precies, maar ik heb haar er niet over gehoord dus zal wel nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:32 schreef -Sum- het volgende:
Ja andere jaren ook wel, maar nu kan ik het gewoon niet vinden. maar hebben jullie echt zoveel aan verzendkosten betaald????
alles mag op de camping behalve vuurwerk en steekwapens. dus ook glas.
Komen die danquote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou postenmaar jawel, ik heb kaartjes! Leuk.
Ik hoop echt echt echt echt dat ik KoRn, Foo Fighters en Editors kan zien.
Trol, ga maar terug naar het Graspop topic om daar te trollenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef RoW_0 het volgende:
Nooit gedacht dat ik hier zou postenmaar jawel, ik heb kaartjes! Leuk.
Ik hoop echt echt echt echt dat ik KoRn, Foo Fighters en Editors kan zien.
Is KoRn vrijwel zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef AgeEll het volgende:
Ow sorry, je bent vaak wat trollerig bezig op GMM. En door je avatar schatte ik je niet in als fan van de Editors.
Foo Fighters komen denk niet. Alle headliners zijn al bekend.
KoRn is vrijwel zeker.
Gaan de Editors wel touren, die zanger is toch solo bezig. Of iig in een side project.
En hopelijk komt Slash ook nog!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Pfieuwtoen ik zag dat er nog 500 kaarten waren als een malle aan het bestellen geslagen, 2 weten te bemachtigen, en binnen 10 minuten was 't uitverkocht
Dat is wel zo ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:52 schreef AgeEll het volgende:
KoRn noemt zichzelf de huisband van RaR. Ze hebben een nieuwe cd. Sinds ik ga, 2007, zijn ze er geweest in: 2007 - 2008 Jonathan solo - 2009 - 2011. Dus dan kan het dit jaar toch weer. Dat ze niet in de geruchtkuche staan is wel vreemd. Kan niet terugvinden dat ze zeker niet komen in de fora op ringrocker.
Ik durf mijn geld er wel op in te zetten.
Op Download is Ugly Kid Joe bevestigd, hoe vet zou dat zijn!!
Zou wel leuk zijn. Niet echt een top act voor mij, maar ik vind zijn album zeker wel vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |