Dat is wel nice ja, handig ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je mag net zo veel bier en eten mee nemen als je zelf wil. Alleen op het festival terrein mag je alleen van die tetra pakken meenemen. Dat is trouwens al meer dan dat je op de nederlandse festivals (iig Pinkpop/Lowlands) mag meenemen. Je kunt ze bijvoorbeeld ook weer vullen met water oid.
Alles mag. Het is allemaal eigen verantwoording.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja, handig ook.
Ik neem dan wel aan dat het blikken bier moet zijn, en hoe zit het met sterke drank? (glas dus)
Wanneer vertrekken jullie eigenlijk? Woensdagavond of donderdag?
Ik denk niet dat het heel veel boeiends wordt. Meestal zijn de vervangende bands niet zo veelzeggend. Af en toe zit er wel eens 1 tussen waar je wat mee kunt, maar vervangers moeten er maar net zijn en dan zijn duitse bands net iets makkelijker te boeken dan een buitenlandse.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kasabian komt niet, hebben pinkpop afgezegd en ook RaR is uit het tourschema verdwenen. Hoop op een leuke vervanger, niet weer het zoveelste Duitse hiphop bandje...
Daarnaast ook 'nieuw':quote:Crystal Castles, Azealia Banks und A$AP Rocky haben ihre Teilnahme an den Zwillingsfestivals absagen müssen. Neu bestätigt haben u.a. Gallows, The Stranglers, Morning Parade und Axe Wound.
Uh? 1 uur 20 vs 1 uur 15?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hier tenminste wél een behoorlijke show voor Linkin Park (23:40 - 01:00), en niet de 5 kwartiertjes zoals op Pinkpop![]()
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah op vrijdag naar Linkin Park en net genoeg tijd om nog even Ace of Spades mee te pakken bij Mötorhead
[ afbeelding ]
Lol. kom ik 5 min later dan ik dit gepost heb tegen...
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef AgeEll het volgende:
Blokkenschema staat toch gewoon op de website, kan je ook printen.
Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Uiteindelijk ben ik er via via gekomen, maar ik vind het niet echt duidelijk te vinden.
Ik vind www.rock-am-ring.com sowieso een matige website.
Nee, vind t ook vrij makkelijk te vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het heeft wat het moet hebben toch? De duitstalige variant is duidelijk wel uitgebreider dan de engelse.
En blokkenschema onder 'spielplan/bands' vind ik nou ook niet echt heel opmerkelijk ofzo
Wtf? Nu is de site ineens anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Nee, vind t ook vrij makkelijk te vinden
En Komakie spreekt toch vloeiend Duits als skileraar?!![]()
quote:
Jep, vanmorgen kaarten besteldquote:Mijn werk doet ook moeilijk met sommige sites. Kan best is waar zijn.
Ga je nog naar Offspring in Melkweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |