Vrijdag vond ik echt slecht. Alleen Club Stage had nog wat leuke dingetjes.quote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef AgeEll het volgende:
Heb je nog geen kaartje gekocht, of wel?
je had het vorig jaar ook al over finance, maar volgens mij ga je elk jaar heen
Trivium heeft zich net bevestigd. Ik vind die wel aardig. Live klinken ze beter dan op een album
Afgelopen keer had je echt een slechte/softe dag, de vrijdag. De andere dagen vielen toch wel mee.
Maar er zit nog zat stevigs aan te komen hoor, Machine Head, Lamb of God, Slayer en dus Metallica
Mijn vriendin en ik hebben een paar winters in Oostenrijk gewoond en dan is het allemaal wat bekender. Best veel vrienden vinden DTH best cool dus ik ken redelijk wat muziek van ze.quote:Op maandag 19 december 2011 14:59 schreef AgeEll het volgende:
Wil jij Die Toten Hosen zien.
Het lukt me nooit zo die Duitse headliners interessant te vinden, (op Rammstein na dan)
- Om te beginnen is het in Duitsland. Veel nederlanders hebben toch een stiekeme afkeer tegen duitsers.quote:tis altijd eerst afwachten wat er komt, en daarna op welke dag en tijd. En tegenover wat staat.
Maar de eerste namen zijn erg veelbeloven. En ze zitten pas op 1/3.
Vraag me echt elk jaar af waarom men naar Pinkpop gaat met zo'n festival dat even duur is, en maar 2 uur verder rijden.
Die late optredens hebben altijd wel wat jaquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef AgeEll het volgende:
Ik snap dat Limburgers heen gaan. Maar als je die timetable ziet. Steeds een uur niets, de bands staan geschakeld (doen meer festivals). En dan om 21uur de laatste band (headliner) van de dag.
Dit jaar om 1uur snachts naar Deadmau5 en KoRn kijken! Dat was echt vet.
RaR is natuurlijk niet ook niet bepaald goedkoop natuurlijk, maar naar welk festival je ook gaat, het kost altijd een hoop geld. Moet je gewoon mee rekening houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:58 schreef AgeEll het volgende:
Werchter zou ze kunnen boeken. Maar voor de rest hebben ze niet elk jaar heel veel overlap volgens mij. Zit toch meer Duitse muziek en het hardere rockwerk bij RaR. Bij Werchter wat meer britpop en dance gebeuren. Ik vind Werchter persoonlijk veels te duur. Ook op het terrein zelf, en maar 2 podia. Ben ook benieuwd wat de prijs gaat doen als ze meer podia gaan neerzetten.
Ik twijfelde eigenlijk een beetje na de line up van vorig jaar. Ik was echt een beetje teleurgesteld. We waren waarschijnlijk toch wel gegaan, maar ik wilde toch nog even wachten.quote:@ Komakie, je durfde niet de vroegboekkorting te pakken dit jaar. Ik heb toen nog gauw mijn tickets voor 140euro gekocht. Vertrouw dit festival als enige voor vette namen. Hoewel dit jaar echt een minder jaar was. Wel veel meer leuke vrouwen. Maar daar heb zowel jij als ik niet veel aan met onze vriendin naast ons
Via www.eventim.nl kun je ook kaarten bestellen. Gewoon in het nederlands.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef Fixxxxer het volgende:
Vraagje voor jelui,
Als ik tickets wil bestellen via de site ( http://www.tickets-per-post.de/content/info/4422/ ) waar ik bij de officiële site van RaR heen wordt gestuurd, stuit ik op een probleem.
Ik kan op die site namelijk niet een volledige Nederlandse postcode invoeren!
Op het formulier krijg ik bij het kopje PLZ (de Duitse versie van postcode) maar 5 tekens, dit terwijl ik natuurlijk iets moet invullen in de trant van 1111 XX (Nederlandse postcode).
Kan één van jullie me wellicht uit de brand helpen? Hoe hebben jullie je kaarten besteld?
Bvd.
Buiten afgelopen editie heb ik dat ook altijd gehad bij RaR. Ik vind metal best leuk, maar punk en andere soorten rockmuziek vind ik ook leuk en die zie je op dat soort festivals weer niet. Dan is Pinkpop weer te algemeen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef AgeEll het volgende:
Headliners zijn altijd nu wel bekend hoor. En dan komt er volgens mij per een bulkje namen. Het heerlijkde dit keer is dat hier al namen bij zaten waar ik op hoopte. Nu dus rustig wachten wat het gaat brengen.
Vind het altijd heerlijk bands in te luisteren die ik niet zo goed ken om te kijken of ik het wat vind.
Rock am Ring zit echt precies in mijn interessehoek. Graspop is toch te veel metal. En PP en Werchter te weinig echte rock/metal. RaR heeft de perfecte mix.
Daar zit wel veel verschil tussen inderdaad. Voor 50 euro kun je gewoon een dag op RaR goed levenquote:oh ja, nog over de kosten. Ik heb nu voor 140 euro een ticket, en zou daar ook mee op de camping (of wildernis) kunnen staan. Bij werchter is het 188 euro. Plus geld voor de camping. Het is wel een extra dag, maar zoals gezegd maar 2 podia. Maar het blijft een eeuwige discussie wat je favoriete festival is. Bij Werchter was 2 jaar terug het eten ook schrikbarend duur. 12euro voor broodje Kebab! RaR is niet supergoedkoop ofzo, maar wel betaalbaar.
Vind bijvoorbeeld op RaR naast de muziek niet zoveel voorzieningen. Dit jaar op Graspop geweest. Daar staat dan een tent om te eten met zitgelegendheid. Dat mis ik wel is op RaR, vooral als het regent.
Nog 163 dagen!!
Dit heb je zelf ook gedaan, neem ik aan? Goede ervaringen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Via www.eventim.nl kun je ook kaarten bestellen. Gewoon in het nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |