Eindelijk weer eens een rustige Pinkpop. Heerlijk. Rustig lopen en op het gras liggen. Blijf allemaal maar weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here.
The Cure: leuk, maar geen headliner anno 2012.
Bruce: Leuk om zo'n legende aan het werk te zien. Muzikaal niet 100% mijn smaak.
Sound Garden: Ik moest het zelfs opzoeken. Shame on me, maar vind er niet veel aan.
Denk dat die kaartverkoop nog wel eens kan gaan tegenvallen dit jaar.
Jij bent toch ook een ouwe lul?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ouwe lullen Pinkpop dit jaar, ik digg het wel
Hangt van de definitie ouwe lul afquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een ouwe lul?
Boven de dertig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van de definitie ouwe lul af![]()
Heerlijk op het gras liggen bij een headliner.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een rustige Pinkpop. Heerlijk. Rustig lopen en op het gras liggen. Blijf allemaal maar weg.
Ik was eigenlijk van plan niet te gaan vanwege de financiën, maar aangezien ik toch niet op vakantie ga, en The Cure komt, ga ik toch twijfelen.
Daaaaagquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk op het gras liggen bij een headliner.Het is dan meestal al donker dus ik denk dat je dan een koutje zult vatten.
Dat rustig lopen doe ik sowieso wel, of het nu druk is of niet.
Voor mij zal het een ander festival worden, dit is me allemaal te tam met al die luierende 30+-ers.
Op Fok! zitten en een hekel hebben aan eenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daaaaag
Met je stinksmilie.
Doe ik altijd. Helemaal op mensen die alleen maar in een Pinkpop zitten om te vertellen dat ze niet gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op Fok! zitten en een hekel hebben aan een-smiley.
Kan me herinneren dat je vorig jaar ook al zo kippig reageerde op alles en iedereen.
Ben vorig jaar geweest en was dit jaar ook van plan om te gaan. Volg dit topic om te zien wie er komen. Natuurlijk gevolg is dan dat ik ook daar mijn mening over geef. Als je jezelf daar aan stoort kun je beter een blog beginnen waarin je sec je eigen visie op bepaalde zaken uiteenzet. Heb je geen last van individuen met andere meningen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Helemaal op mensen die alleen maar in een Pinkpop zitten om te vertellen dat ze niet gaan.
Dan wordt het écht een ouwelullen editie...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:33 schreef theKiD het volgende:
Ik lees net dat Madness een gerucht is, DAT was wel een heel gaaf feestje paar jaar terug. Die mogen van mij ook wel erbij komen eigenlijk
Madness lijkt me dan weer kneiters! Dacht dat ze in de geruchtenronde van Lowlands zaten overigens..quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan wordt het écht een ouwelullen editie...
Alleen reageer jij op iets andere toon dan gebruikelijk is gezien de omstandigheden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iedereen mag een andere mening hebben. Net zoals ik daarop mag reageren.
Dat is jouw interpretatie en jouw visie op wat gebruikelijk isquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen reageer jij op iets andere toon dan gebruikelijk is gezien de omstandigheden.
Ik vond ze de vorige keer op Pinkpop ook verre van boeiend... Heb het 5 minuten van afstand gezien, ben toen maar gaan eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:15 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Madness lijkt me dan weer kneiters! Dacht dat ze in de geruchtenronde van Lowlands zaten overigens..
Jij zit alles af te zeiken. In dat geval heb jij hier niks te zoeken in dit topic als je niet normaal kunt reageren...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest en was dit jaar ook van plan om te gaan. Volg dit topic om te zien wie er komen. Natuurlijk gevolg is dan dat ik ook daar mijn mening over geef. Als je jezelf daar aan stoort kun je beter een blog beginnen waarin je sec je eigen visie op bepaalde zaken uiteenzet. Heb je geen last van individuen met andere meningen.
Sinds wanneer staat "ouwelullen" voor iets negatiefs?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan wordt het écht een ouwelullen editie...
Ik heb me er toen zeer goed vermaaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond ze de vorige keer op Pinkpop ook verre van boeiend... Heb het 5 minuten van afstand gezien, ben toen maar gaan eten.
quote:
Dus ik MOET het leuk vinden? Het is gewoon totaal niet mijn smaak. The Cure gaat nog wel, maar als headliner vind ik het een beetje apart. Bruce kan ik helemaal inkomen, niet 100% mijn smaak maar het is wel een echte top-artiest. En Sound Garden spreekt me totaal niet aan. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij zit alles af te zeiken. In dat geval heb jij hier niks te zoeken in dit topic als je niet normaal kunt reageren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |