Volgende keer beter luisteren? Giel heeft ze officieel bevestigd omdat hij dat contract heeft gezien? Maar Smeets zelf heeft NIETS op de radio bevestigd..quote:Op maandag 16 januari 2012 09:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
Smeets heeft bevestigd dat The Cure komt...
quote:
Voorstellen voor alternatieve festivals?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
The Cure op Pinkpop zou zo geniaal zijn...!
Het zal inderdaad afhangen van de rest van de line-up. Heb persoonlijke totaal niks met Sound Garden. Bruce Springsteen wil ik nog wel zien omdat het een levende legende is, maar qua muziek spreekt het me nou ook niet enorm aan. The Cure is wel cool, maar zie er nog geen heel festivalterrein op losgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Matig?
Sowieso The Cure, Bruce Springsteen en Sound Garden, dan kan het voor al niet meer stuk hoor!
Naast Bruce Springsteen ken ik die anderen niet eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Matig?
Sowieso The Cure, Bruce Springsteen en Sound Garden, dan kan het voor al niet meer stuk hoor!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
En ze zijn ook tot zaterdag headliner benoemd:
http://www.pinkpop.nl/201(...)kpopzaterdag-26-mei/
Same here.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef Bronson het volgende:
Ik wijk uit naar Rock Werchter.. Bruce vond ik nog leuk, maar dat The Cure nu ook nog eens als headliner komt is het voor mij klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |