abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2012 @ 14:37:06 #226
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106832099
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik aannam dat je daar op doelde. Niet dus. :)
Waar staat dat The Cure al bevestigd is?
Maar jij bedoelt dus eigenlijk dat het gewoon een pechgeval voor PP is, dat er weinig grote acts beschikbaar zijn? Begrijp ik dat goed?
Ja, zo zou je het inderdaad ook kunnen omschrijven :)

quote:
[..]

Mwah... festivals zijn in beginsel gericht op jongeren tot een jaar of 25. Vaak studenten of gewoon scholieren. Daar gaat het hele verhaal qua geld absoluut wel op. Volwassenen hebben normaliter gewoon meer te besteden. Daarbij noem ik ook nog het BTW verhaal.
:)
(ben overigens wel met je eens dat iedereen zich gek laat maken door de media inzake die 'crisis'. Maar ja, de wereld economie wordt al veel te lang geleid door een luchtballon die 'de beurs' heet. )
Ja, het BTW verhaal maakt het natuurlijk een stuk duurder in één keer, maar persoonlijk zou het voor mij nooit een reden zijn geweest om NIET te gaan. Dan bespaar ik wel ergens anders op. Toen ik nog student was, had ik vaak meer te besteden aan leuke dingen dan nu. Als je volwassen bent, heb je ook wat meer uitgaven aan levensonderhoud.
Don't let my username fool you...
  zondag 15 januari 2012 @ 14:43:21 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_106832298
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, het BTW verhaal maakt het natuurlijk een stuk duurder in één keer, maar persoonlijk zou het voor mij nooit een reden zijn geweest om NIET te gaan. Dan bespaar ik wel ergens anders op. Toen ik nog student was, had ik vaak meer te besteden aan leuke dingen dan nu. Als je volwassen bent, heb je ook wat meer uitgaven aan levensonderhoud.
Weet niet hoe lang geleden jij gestudeerd hebt en/of je uitwonend was, maar dat was voor mij 15 jaar geleden al geen vetpot en ik werkte er wel bij.
160 euro voor een heel weekend... dan moet je er nog heen en nog eten en drinken. Als je het heel netjes doet, ben je 300 euro kwijt ofzo. Voor heel veel jongeren is dat toch heeeeel veel geld. Vind ik ook best veel trouwens. :)
pi_106832793
quote:
13s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor rare, totaal zinloze opmerking?
Oh god, het morele geweten van Fok! is ook aanwezig. :') Stel je niet zo aan man, het is maar een grapje.
pi_106832878
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik aannam dat je daar op doelde. Niet dus. :)
Waar staat dat The Cure al bevestigd is?
Maar jij bedoelt dus eigenlijk dat het gewoon een pechgeval voor PP is, dat er weinig grote acts beschikbaar zijn? Begrijp ik dat goed?

[..]

Mwah... festivals zijn in beginsel gericht op jongeren tot een jaar of 25. Vaak studenten of gewoon scholieren. Daar gaat het hele verhaal qua geld absoluut wel op. Volwassenen hebben normaliter gewoon meer te besteden. Daarbij noem ik ook nog het BTW verhaal.
:)
(ben overigens wel met je eens dat iedereen zich gek laat maken door de media inzake die 'crisis'. Maar ja, de wereld economie wordt al veel te lang geleid door een luchtballon die 'de beurs' heet. )
Ik vraag me af of dit argument wel steekhoudt. In de regel zijn het vooral jongeren die op de camping blijven slapen en daar ook consumeren. Ook zie ik over het algemeen jongeren meer drinken. Ik denk dat het verhaal niet helemaal opgaat voor een festival.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:06:27 #230
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_106833077
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit argument wel steekhoudt. In de regel zijn het vooral jongeren die op de camping blijven slapen en daar ook consumeren. Ook zie ik over het algemeen jongeren meer drinken. Ik denk dat het verhaal niet helemaal opgaat voor een festival.
Als je niet op de camping overnacht, waar dan? Hotel is nog duurder en thuis slapen kan alleen als je vlakbij woont. Drinken op de camping (ophalen bij dat pompstation buiten het festivalterrein) is vele malen goedkoper dan binnen de poorten.
Ik denk juist dat je aangegeven hebt waarom het argument steekhoudt. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oh god, het morele geweten van Fok! is ook aanwezig. :') Stel je niet zo aan man, het is maar een grapje.
Het kwam een beetje raar op mij over... getypt 'klinkt' het vaak anders ;)
pi_106833197
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je niet op de camping overnacht, waar dan? Hotel is nog duurder en thuis slapen kan alleen als je vlakbij woont. Drinken op de camping (ophalen bij dat pompstation buiten het festivalterrein) is vele malen goedkoper dan binnen de poorten.
Ik denk juist dat je aangegeven hebt waarom het argument steekhoudt. ;)

[..]

Het kwam een beetje raar op mij over... getypt 'klinkt' het vaak anders ;)
Oudere mensen komen toch vaker voor 1 dag is mijn ervaring. Jongeren drinken en eten zowel op de camping als op het terrein zelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 15:11:13 ]
  zondag 15 januari 2012 @ 15:14:58 #232
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_106833338
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oudere mensen komen toch vaker voor 1 dag is mijn ervaring. Jongeren drinken en eten zowel op de camping als op het terrein zelf.
Dat eerste is zeker waar.
Dat tweede betwijfel ik, maar goed heb ook geen idee in hoeverre dat onderzocht wordt.
pi_106833659
Overigens Go Back to the Zoo waarschijnlijk weer op Pinkpop, of was dat al voorbijgekomen?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 januari 2012 @ 15:24:58 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106833684
Waren aardig gegroeid qua band afgelopen weekend op ESNS, dus verwacht inderdaad wel weer een spot voor ze :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_106833728
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waren aardig gegroeid qua band afgelopen weekend op ESNS, dus verwacht inderdaad wel weer een spot voor ze :)
Ik vind het echt ongelofelijk dat die band niet opgepikt wordt in het buitenland. Ik vind bijna al hun nummers goed en ik ben nu niet zo'n extreme fan voor de rest, maar mag er toch graag naar luisteren.
pi_106833804
Hmm, ik blijf het allemaal moeilijk vinden. Ik ben slechts een arme scholier die niet weinig geld te makken heeft en ik heb erg genoten van de vorige editie (hele weekend) maar dit jaar willen wij (als vriendengroep) eigenlijk sowieso naar Lowlands. Dus Pinkpop moet wel echt met geweldige namen komen wil ik ook naar Pinkpop gaan dit jaar. Maarja, hopelijk hoef ik vanaf volgend jaar niet meer af te wisselen en kan ik gewoon met een gerust hart voor beide kaartjes kopen :)
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_106834043
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, ik blijf het allemaal moeilijk vinden. Ik ben slechts een arme scholier die niet weinig geld te makken heeft en ik heb erg genoten van de vorige editie (hele weekend) maar dit jaar willen wij (als vriendengroep) eigenlijk sowieso naar Lowlands. Dus Pinkpop moet wel echt met geweldige namen komen wil ik ook naar Pinkpop gaan dit jaar. Maarja, hopelijk hoef ik vanaf volgend jaar niet meer af te wisselen en kan ik gewoon met een gerust hart voor beide kaartjes kopen :)
Je verwacht volgend jaar 2 keer zoveel geld te verdienen? :P
pi_106834220
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je verwacht volgend jaar 2 keer zoveel geld te verdienen? :P
2x zou wel heel mooi zijn, maar in ieder geval flink wat meer. :P
En het zit nu zo dat ik beide misschien net zou kunnen betalen, maar dat ik me in moet houden met geld tijdens het festival, en op vakantie enzo (vrij dure vakantie dit jaar haha).
Dus vandaar :)
Time was so long ago
  zondag 15 januari 2012 @ 15:45:18 #239
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106834222
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het echt ongelofelijk dat die band niet opgepikt wordt in het buitenland. Ik vind bijna al hun nummers goed en ik ben nu niet zo'n extreme fan voor de rest, maar mag er toch graag naar luisteren.
Ik vind het eigenlijk helemaal niets speciaals voor de rest, beetje dertien in een dozijn. Maar het lijkt inderdaad wel heel erg moeilijk voor Nederlandse bands om door te breken in het buitenland.
pi_106835967
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef AppleBite het volgende:

[..]

2x zou wel heel mooi zijn, maar in ieder geval flink wat meer. :P
En het zit nu zo dat ik beide misschien net zou kunnen betalen, maar dat ik me in moet houden met geld tijdens het festival, en op vakantie enzo (vrij dure vakantie dit jaar haha).
Dus vandaar :)
Ik neem aan dat je volgend jaar gaat studeren?
pi_106836603
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je volgend jaar gaat studeren?
In 2013 haal ik hopelijk mijn vwo, dus na de zomer van 2013 ga ik studeren, als je dat bedoelt :P
Dus dan heb ik gelukkig een vrij lange zomervakantie waarin ik veel kan werken :)
Natuurlijk komen er in dat jaar ook veel kosten bij, maar die worden ingecalculeerd.
Time was so long ago
  zondag 15 januari 2012 @ 22:00:26 #242
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_106850892
Hmmm,

Persoonlijk vind ik het muzikaal jammer dat het meer een Pinkpop Classic edition wordt ipv de wat nieuwere bands. Ik kijk erg uit naar The Boss maar The Cure en Sound Garden heb ik bijvoorbeeld weinig mee (op een paar nummers na). Ik ga ook juist naar muziek festivals als Pinkpop om de bands van tegenwoordig te zien (ja ik kan dan beter naar LL gaan maar dat doe ik ook)

Hoop dat alles wordt goed gemaakt met bands als: Mumford and Sons en een paar wat harde rock (misschien een metal) bands.

Al met al maakt het mij ook weer niet al te veel uit welke bands er komen want het gaat mij voornamelijk om de sfeer en de camping :P
pi_106851086
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef mr-green het volgende:
Hmmm,

Persoonlijk vind ik het muzikaal jammer dat het meer een Pinkpop Classic edition wordt ipv de wat nieuwere bands. Ik kijk erg uit naar The Boss maar The Cure en Sound Garden heb ik bijvoorbeeld weinig mee (op een paar nummers na). Ik ga ook juist naar muziek festivals als Pinkpop om de bands van tegenwoordig te zien (ja ik kan dan beter naar LL gaan maar dat doe ik ook)

Hoop dat alles wordt goed gemaakt met bands als: Mumford and Sons en een paar wat harde rock (misschien een metal) bands.

Al met al maakt het mij ook weer niet al te veel uit welke bands er komen want het gaat mij voornamelijk om de sfeer en de camping :P
Ik weet niet hoor. Ik had het vorig jaar al een beetje met al die net-niet bandjes als Simple Plan etc.. Het is toch anders als je maar bij een bandje gaat kijken, terwijl je er eigenlijk niks mee hebt dan wanneer 3 keer per dag bij een leuke act kunt staan springen. Wat dat betreft vind ik de muziek wel van doorslaggevende factor om een kaartje te kopen of over te slaan. Maargoed, daar kunnen meningen natuurlijk over verschillen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 22:03:58 ]
  zondag 15 januari 2012 @ 23:30:16 #244
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_106855474
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. Ik had het vorig jaar al een beetje met al die net-niet bandjes als Simple Plan etc.. Het is toch anders als je maar bij een bandje gaat kijken, terwijl je er eigenlijk niks mee hebt dan wanneer 3 keer per dag bij een leuke act kunt staan springen. Wat dat betreft vind ik de muziek wel van doorslaggevende factor om een kaartje te kopen of over te slaan. Maargoed, daar kunnen meningen natuurlijk over verschillen.
Ik ben het gedeeltelijk me je eens.

Vorig jaar zat ik erg te twijfelen tussen Pinkpop en Lowlands en heb voor Pinkpop gekozen puur voor Foo Fighters. Daarin kan ik meegaan in je beredenering.

Echter heb ik met veel muziek wel iets. Zo ook met de oude muziek van Bruce etc. Dus het maakt mij niet zo heel veel uit wie er komt optreden. Ik weet ook zeker dat de kwaliteit van de optredens goed zal zijn.

Neemt niet weg dat ik ook persoonlijke voorkeur heb :)
pi_106861817
3FM gaat nu een naam bekend maken voor Pinkpop, een Oude naam!
  maandag 16 januari 2012 @ 09:38:56 #246
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106861830
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
3FM gaat nu een naam bekend maken voor Pinkpop, een Oude naam!
The Cure dus -O-
pi_106861843
Het is The Cure!
pi_106861856
Zijn ze nu headliner? Kreeg net een telefoontje tussendoor :(
pi_106861873
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is The Cure!
Maar niet door smeets officieel bevestigd..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_106861904
Wat hebben ze nou precies verteld? Smeets was aan het ontkennen.. toen kreeg ik telefoon op de zaak. Toen ik ophing hoorde dat er dus een nieuwe naam was bevestigd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')