abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105074654
NOOIT doen, zeker niet om die reden!!
Straks vind je wél iemand met wie je je leven wilt delen en dan is elk gevoel van lust gewoon blijvend verdoofd. Want stoppen gaat ook niet 1,2,3.
Naar mijn mening kun je beter leven met pijn/onvrede en daardoor de pieken nog herkennen, dan geen hoogtepunten meer voelen.
pi_105078908
Bereid je wel voor dat de eerste zes weken dat je het middel slikt geen pretje zullen zijn.
pi_105110835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik heb over 2 weken weer een afspraak om te kijken hoe de ontwikkeling is. Als ik het spul in die 2 weken gewoon neem, kan dat volgens jou al schade aanrichten dan?

Ik heb ook wel een beetje mijn twijfels over het spul, maar ik wil gewoon zo graag van al mijn verlanges af! Dit was eigenlijk een beetje mijn laatste hoop dat doel te bereiken.
Ja, zelfs na 2 of 3 maal gebruik is het al een zwaar gewicht voor je lichaam, je hebt zelf ook twijfels, dus blijkbaar is er wel iets in jou dat er tegen probeert te vechten.

en nee dit is niet jou laatste hoop, dat is bullshit, nu lieg je weer tegen jezelf, je zoekt gewoon een makkelijke uitweg en een makkelijke uitweg bestaat niet, niet in zo een extreem geval. Stop met liegen tegen jezelf.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_105112699
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik heb over 2 weken weer een afspraak om te kijken hoe de ontwikkeling is. Als ik het spul in die 2 weken gewoon neem, kan dat volgens jou al schade aanrichten dan?

Ik heb ook wel een beetje mijn twijfels over het spul, maar ik wil gewoon zo graag van al mijn verlanges af! Dit was eigenlijk een beetje mijn laatste hoop dat doel te bereiken.
Diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Jij wilt van je libido af en dus ga je maar aan de AD wánt daarvan gaat je libido sowieso al naar beneden. En? Werkt het? Ga in een klooster wonen ofzo, ik kan hier zo kwaad om worden :(
pi_105113017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef sweetdancegirl het volgende:

[..]

Diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Jij wilt van je libido af en dus ga je maar aan de AD wánt daarvan gaat je libido sowieso al naar beneden. En? Werkt het? Ga in een klooster wonen ofzo, ik kan hier zo kwaad om worden :(
Ach... Hij voelt zich ook triest omdat hij die gevoelens heeft, dus die kwaadheid van jou dat laat hem sowieso niet op andere gedachtes komen, dat bevestigd het alleen maar.

Misschien vragen aan de doc voor een andere methode?
Rustig aan.
pi_105113654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef sweetdancegirl het volgende:
Denk dat het beter is om je af te vragen op wat voor persoonlijks iets jij hier zo geraakt wordt in plaats van je af te reageren op een ander, waarom zou je boos worden om wat een ander doet? Vooral als het een onbekende is die niks met jou te maken heeft.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105114270
Maybe slikt ze zelf antidepressiva en komt het naar haar mening in een slecht daglicht als het om dit soort ''onzinnigheden'' gebruikt wordt, tjah ik ken de feiten niet, en ik denk zij ook niet... De arts moet zich er maar over uitspreken
Rustig aan.
pi_105115936
Wanneer veroordeling van een ander stamt uit het veroordelen van jezelf kan je afvragen welk onrecht je in je gedachtengang wordt aangedaan als je boos wordt op iets of iemand wat volledig los van je staat. Ze zal een reden hebben voor de boosheid maar die reden heeft te maken met haarzelf, niet de ander, boosheid is slechte de illusie dat het door een ander komt om zo de blik van jezelf weg te richten.

Daarnaast vind ik het niet echt een gepaste reactie op iemand die het duidelijk moeilijk heeft, en juist als je het zelf ook moeilijk hebt zou begrip in 1e instantie de reactie moeten zijn, niet veroordeling.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105124818
Ik wil gewoon van mijn homoseksuele gevoelens af, zo graag dat ik er zelfs AD voor wil slikken. Het maakt me verder niet uit wat er met me gebeurd, als ik maar niet meer het verlangen heb om samen te zijn met een andere man. Ik heb niks tegen mensen die homoseksueel zijn maar ik wil het zelf gewoon niet zijn!

Mensen als sweetdancegril kunnen lekker boos zijn wat ze willen, maar eerlijk gezegd zal me dat worst wezen. Het is mijn leven en ik ben degene die er mee zit. Ik heb gewoon last van mijn seksualiteit en ik wil er op dit moment gewoon zielsgraag vanaf!

Het is continu als iets willen dat je niet kunt krijgen. Als ik nu nog op mannen viel die inderdaad van de verkeerde kant waren, maar alle mannen die ik aantrekkelijk vind zijn gewoon hartstikke hetero. Na zoveel jaar frustreert dat me gewoon en dat verlangen lijkt alleen maar sterker te worden naarmate ik ouder word.

Zo is er een jongen bij me op de sportschool die ik gewoon hartstikke aantrekkelijk vind. En laatst toen ik hem zag voelde ik me gelijk ongemakkelijk, alsof ik niet wist hoe ik me een houding moest geven. Ik wil dat soort gevoelens dus niet en het irriteert me als ik zoiets voel opkomen.

Ik kan er niets aan veranderen dat ik homo ben maar ik wil er niets mee doen verder, en lustgevoelens voor mannen vind ik gewoon hartstikke vervelend om te hebben. Ik wil er dus kost wat kost vanaf, en als ik daarvoor een robot moet worden zal me dat geen moer schelen!

Ik heb hier al velen topics over aangemaakt, daarom wilde ik de aandacht er verder ook niet opnieuw op vestigen. Maar aangezien mensen nu toch weer gaan graven naar de dieper liggende gedachten zal ik het maar weer op tafel leggen.

Nee ik wil niet naar homotenten en ik heb geen behoefte aan de gay parade. Ik wil een heel simpel huisje-boompje-beestje leven, maar dan met een leuke bodybuilder in plaats van met een leuke vrouw.

In zoeken naar zo iemand geloof ik niet, en in het ''toevallig'' tegenkomen van zo iemand nog minder. De enige optie voor mij is momenteel dat ik gewoon dat verlangen kan doden, want ik heb er echt last van.

Ik wil helemaal niet een persoon zijn die niet gelukkig kan zijn zonder het gevoel te hebben om echt bij iemand te horen, maar helaas maar waar ben ik zo'n zacht gekookt ei dat van binnen sterk het gevoel heeft dat het leven draait om het samen zijn met iemand waar je echt van houd. Het maakt me dan ook doodongelukkig dat ik alleen ben, en ik wil me er gewoon niet meer mee bezig hoeven houden.

Ik voel me (helaas) gewoon niet snel tot iemand aangetrokken, en als ik dat al wel heb is het niet wederzijds. De kans dat ik vind wat ik zou willen is dus te klein om van te zeggen dat het wel een keer komt. Het zal nooit komen, en het zou mijn leven een stuk makkelijker maken als ik dan op zijn minst niet meer verlang naar iets dat ik niet kan hebben.

Waarschijnlijk zal nu nog niemand begrijpen hoe moeilijk dit voor me is, want er zijn immers genoeg homo's die een gelukkig leven leiden, maar ik KAN hier op de een of andere manier gewoon niet mee dealen!

Ik begin zelfs steeds meer de dood als een verlossing te zien van alles. Laatst heb ik heel internet afgezocht naar allemaal mogelijkheden hoe ik mezelf eventueel van kant kon maken. Niet omdat ik het echt wilde doen, maar omdat ik iets achter de hand wilde hebben voor het geval ik er op een dag echt niet meer tegen kan. Ik heb gewoon het gevoel dat ik steeds ongelukkiger wordt en verbitter voordat ik überhaupt de 30 heb gehaald.

Ook al vind ik het BELACHELIJK dat iemand zich zo druk kan maken om iets als dit, op de een of andere manier voel ik dit als iets heel groots, ook al weet mijn verstand dat het nergens over gaat en niet belangrijk is!
pi_105124932
En dit heb je eerlijk met je HA besproken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_105125044
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 02:13 schreef capricia het volgende:
En dit heb je eerlijk met je HA besproken?
Nee natuurlijk niet. Ik wilde gewoon het spul krijgen, meer niet. Ik heb verder niet verteld waarom ik zo down was en heb gedaan alsof ik niet wist waar het negatieve gevoel vandaan kwam.
pi_105125423
Moofasah,

wss is dit al vaak gezegd, maar veel mensen hebben seksuele frustraties, zoals hetero mannen die nog maagd zijn en zich continu doodstressen, seksuele frustratie komt heel vaak voor en is het is jammer als je vind dat je doel in je leven het vinden van een ander geliefde is.

Mijn oma vertelde mij altijd: ''Wat je aan het leven geeft is wat je van het leven terug krijgt''

Zou jij met jezelf een relatie nemen als man zijnde, eerlijk?

dus wat geef jij aan het leven?, als alles in je leven om stress, valse dromen en pijn draait, dan is dat wat je zal ontvangen, want je kiest er immers voor, het leven is te kort om het te verspillen aan dromen en pijn. Jij bent de architect van je eigen leven. Jij alleen beslist hoe je eigen toekomst eruit zal zien door de keuzes die je zal maken.

Neem controle over je emoties door ze te confronteren, zoals het volledig accepteren van jezelf en verdiep jezelf in je eigen persoon, lees boeken, neem extra therapie, neem yoga lessen etc, investeer in je LEVEN, wat heb je te verliezen?

Jij net als iedereen heeft het recht om geliefd te worden, maar hier geloof jij niet in, omdat jij jezelf blijkbaar nog niet accepteert, zeg nooit nooit. Limiteer je zelf alsjeblieft niet met die nonsens. Er is ook helemaal niks mis met homo zijn, maar toch zeg je dat je er niks mee te maken wilt hebben terwijl je vanjezelf weet dat je het bent, maar toch wil je het niet accepteren.

Ik vind het echt kut en pijnlijk wat je moet doorstaan, maar geef de hoop in jezelf alsjeblieft niet op. Ik begrijp dat men als homo zich niet makkelijk kan uiten in een zwart/witte samenleving, maar dat betekent niet gelijk het einde.

Het continu onderdrukken van je eigen emoties zal op een gegeven moment een nuclaire meltdown bereiken.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_105141379
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:05 schreef Bredemug het volgende:
Moofasah,

wss is dit al vaak gezegd, maar veel mensen hebben seksuele frustraties, zoals hetero mannen die nog maagd zijn en zich continu doodstressen, seksuele frustratie komt heel vaak voor en is het is jammer als je vind dat je doel in je leven het vinden van een ander geliefde is.

Mijn oma vertelde mij altijd: ''Wat je aan het leven geeft is wat je van het leven terug krijgt''

Zou jij met jezelf een relatie nemen als man zijnde, eerlijk?
dus wat geef jij aan het leven?, als alles in je leven om stress, valse dromen en pijn draait, dan is dat wat je zal ontvangen, want je kiest er immers voor, het leven is te kort om het te verspillen aan dromen en pijn. Jij bent de architect van je eigen leven. Jij alleen beslist hoe je eigen toekomst eruit zal zien door de keuzes die je zal maken.

Neem controle over je emoties door ze te confronteren, zoals het volledig accepteren van jezelf en verdiep jezelf in je eigen persoon, lees boeken, neem extra therapie, neem yoga lessen etc, investeer in je LEVEN, wat heb je te verliezen?

Jij net als iedereen heeft het recht om geliefd te worden, maar hier geloof jij niet in, omdat jij jezelf blijkbaar nog niet accepteert, zeg nooit nooit. Limiteer je zelf alsjeblieft niet met die nonsens. Er is ook helemaal niks mis met homo zijn, maar toch zeg je dat je er niks mee te maken wilt hebben terwijl je vanjezelf weet dat je het bent, maar toch wil je het niet accepteren.

Ik vind het echt kut en pijnlijk wat je moet doorstaan, maar geef de hoop in jezelf alsjeblieft niet op. Ik begrijp dat men als homo zich niet makkelijk kan uiten in een zwart/witte samenleving, maar dat betekent niet gelijk het einde.

Het continu onderdrukken van je eigen emoties zal op een gegeven moment een nuclaire meltdown bereiken.
Nee natuurlijk zou ik dat niet, lijkt me vrij duidelijk toch!

Ik vind mezelf niet zielig hoor, en ik zeg echt niet dat het onterecht is dat ik alleen ben. Mijn vraag was immers ook niet hoe ik aan een partner kom, maar slechts hoe ik er niet meer naar verlang.

En die uitspraak van je oma klopt trouwens niet hoor. Ik ken mensen die een heleboel geven en niets terugkrijgen. Daarmee heb ik het overigens niet over mezelf, mag dat duidelijk zijn.

Ik ga in elk geval die AD een poging geven en dan zie ik wel wat er gebeurd.

Bedankt voor al jullie meedenkendheid ;)
pi_105145649
Ik zal je uit de droom helpen van AD wordt je geen hetro
pi_105145770
Ik heb geen goede reden gehoord waarom jij nooit dat huisje boompje beestje zou kunnen krijgen met een leuke vent.

[ Bericht 50% gewijzigd door -Strawberry- op 03-12-2011 21:31:34 ]
pi_105145818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Bombshell het volgende:
Ik zal je uit de droom helpen van AD wordt je geen hetro
Nee, maar het is wel funest voor je libido.
pi_105146541
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel funest voor je libido.
Maar niet in de zin dat je nooit meer met iemand samen zal willen zijn.
pi_105147363
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nee natuurlijk zou ik dat niet, lijkt me vrij duidelijk toch!

Ik vind mezelf niet zielig hoor, en ik zeg echt niet dat het onterecht is dat ik alleen ben. Mijn vraag was immers ook niet hoe ik aan een partner kom, maar slechts hoe ik er niet meer naar verlang.

En die uitspraak van je oma klopt trouwens niet hoor. Ik ken mensen die een heleboel geven en niets terugkrijgen. Daarmee heb ik het overigens niet over mezelf, mag dat duidelijk zijn.

Ik ga in elk geval die AD een poging geven en dan zie ik wel wat er gebeurd.

Bedankt voor al jullie meedenkendheid ;)
''het geven aan leven'' ,je moet het niet lezen als het geven aan anderen , maar aan jezelf, dat is wat ze bedoelt, als je jezelf leert waarderen dan trek je die waardering ook uit het leven.

Succes, ik hoop dat je vindt waar je op zoek naar bent. :)
pi_105155067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
pi_105156939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen goede reden gehoord waarom jij nooit dat huisje boompje beestje zou kunnen krijgen met een leuke vent.
Het feit dat alle mannen waar ik op val hetero zijn vind jij geen reden?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef Bombshell het volgende:
Ik hoopte juist dat een gebrek aan emotie dat verlangen kon wegenemen :{
pi_105158043
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:33 schreef Moofasah het volgende:
Het feit dat alle mannen waar ik op val hetero zijn vind jij geen reden?
Dan het zijn dat degene waar je tot nu toe op gevallen bent dat waren en het in de toekomst anders kan gaan, of je zoekt ze er onbewust op uit omdat dat aansluiten bij de overtuiging nooit een leuke relatie te zullen/kunnen hebben.
pi_105161382
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:55 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dan het zijn dat degene waar je tot nu toe op gevallen bent dat waren en het in de toekomst anders kan gaan, of je zoekt ze er onbewust op uit omdat dat aansluiten bij de overtuiging nooit een leuke relatie te zullen/kunnen hebben.
Nee hoor, maar ik val gewoon niet op homo's. Daarbij moet hij wel echt breed en sterk gebouwd zijn, anders heb ik per definitie geen interesse.
  maandag 12 december 2011 @ 04:55:00 #98
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105482217
Woah een beetje raar verhaal. In ieder geval, ik slikte zo'n 5 jaar Anti Depressiva (Setraline, niet omdat ik depressief was maar whatever) en ben er nu een maandje mee gestopt.

Je gevoelens worden niet verdoofd, ze nemen alleen bij depressieve of in mijn geval anstige mensen de ergste gevoelens weg, maar ik kon zeker nog wel angstig worden in triggersituatie's. Ik vond wel dat mijn sexuele uh... lust wat minder was, maar ik kreeg er echt geen andere sexuele gedachten van, en ik dacht er minder dan normaal aan, maar als ik een lekker wijf zag lopen dan was echt niet zo dat het mij helemaal niks meer deed O-) Zoals iemand al zei, AD gaat je niet helpen om van je seksuele voorkeur af te komen, en ik heb nog nooit gehoord van een medicijn dat mensen, zoals jij suggereert, van homoseksuele gevoelens afhelpt.
pi_105862207
Ik begin mijn twijfels te krijgen. Ik gebruik het spul nu een paar weken en voel me er in principe wel beter door.

Echter heb ik net een nieuw doosje gehaald, en deze keer bij een andere apotheek met een iets andere bijsluiter. In deze bijsluiter staat dat er mensen zijn die tinnitus (oorsuizen) krijgen door het gebruik van Paroxetine, en daar stond dus helmaal niets over in in die vorige bijsluiter.

Ik heb ooit een documentaire gezien over tinnitus en heb er een sterke angst voor. Ik doe er juist altijd alles aan om te voorkomen dat ik het krijg. Ik draag gehoorbescherming bij het uitgaan en zet mijn muziek nooit te hard aan. Ik ken namelijk mensen die het al hebben.

Nu ben ik op internet gaan zoeken en vind ik inderdaad verhalen over mensen die hier last van hebben door Paroxetine, of juist als afkickverschijnsel na het stoppen met Paroxetine.

Mijn vervelende gevoel is minder, mijn sociale fobie is minder en mijn lustgevoelens worden ook met de dag minder. Allemaal positieve dingen dus. Maar wat ik nu lees beangstigd me toch echt.

Wat mij dus niet duidelijk is, is of dit verschijnsel tijdelijk is, of perminent? Want in dat tweede geval wil ik dus geen risico's nemen. Nooit van mijn leven wil ik tinnitus krijgen!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:13:58 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_105865948
Lijkt me niet permanent want de meeste bijwerkingen verdwijnen wel na stoppen en anders wasvde waarschuwing wel veel duidelijker geweest. Grappig is zelfs dat er studies zijn gedaan met paroxetine in tinnitus patiënten, met positieve resultaten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')