Ja, zelfs na 2 of 3 maal gebruik is het al een zwaar gewicht voor je lichaam, je hebt zelf ook twijfels, dus blijkbaar is er wel iets in jou dat er tegen probeert te vechten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken weer een afspraak om te kijken hoe de ontwikkeling is. Als ik het spul in die 2 weken gewoon neem, kan dat volgens jou al schade aanrichten dan?
Ik heb ook wel een beetje mijn twijfels over het spul, maar ik wil gewoon zo graag van al mijn verlanges af! Dit was eigenlijk een beetje mijn laatste hoop dat doel te bereiken.
Diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Jij wilt van je libido af en dus ga je maar aan de AD wánt daarvan gaat je libido sowieso al naar beneden. En? Werkt het? Ga in een klooster wonen ofzo, ik kan hier zo kwaad om wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken weer een afspraak om te kijken hoe de ontwikkeling is. Als ik het spul in die 2 weken gewoon neem, kan dat volgens jou al schade aanrichten dan?
Ik heb ook wel een beetje mijn twijfels over het spul, maar ik wil gewoon zo graag van al mijn verlanges af! Dit was eigenlijk een beetje mijn laatste hoop dat doel te bereiken.
Ach... Hij voelt zich ook triest omdat hij die gevoelens heeft, dus die kwaadheid van jou dat laat hem sowieso niet op andere gedachtes komen, dat bevestigd het alleen maar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
Diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Jij wilt van je libido af en dus ga je maar aan de AD wánt daarvan gaat je libido sowieso al naar beneden. En? Werkt het? Ga in een klooster wonen ofzo, ik kan hier zo kwaad om worden
Denk dat het beter is om je af te vragen op wat voor persoonlijks iets jij hier zo geraakt wordt in plaats van je af te reageren op een ander, waarom zou je boos worden om wat een ander doet? Vooral als het een onbekende is die niks met jou te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef sweetdancegirl het volgende:
Diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Jij wilt van je libido af en dus ga je maar aan de AD wánt daarvan gaat je libido sowieso al naar beneden. En? Werkt het? Ga in een klooster wonen ofzo, ik kan hier zo kwaad om worden
Nee natuurlijk niet. Ik wilde gewoon het spul krijgen, meer niet. Ik heb verder niet verteld waarom ik zo down was en heb gedaan alsof ik niet wist waar het negatieve gevoel vandaan kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:13 schreef capricia het volgende:
En dit heb je eerlijk met je HA besproken?
Nee natuurlijk zou ik dat niet, lijkt me vrij duidelijk toch!quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:05 schreef Bredemug het volgende:
Moofasah,
wss is dit al vaak gezegd, maar veel mensen hebben seksuele frustraties, zoals hetero mannen die nog maagd zijn en zich continu doodstressen, seksuele frustratie komt heel vaak voor en is het is jammer als je vind dat je doel in je leven het vinden van een ander geliefde is.
Mijn oma vertelde mij altijd: ''Wat je aan het leven geeft is wat je van het leven terug krijgt''
Zou jij met jezelf een relatie nemen als man zijnde, eerlijk?
dus wat geef jij aan het leven?, als alles in je leven om stress, valse dromen en pijn draait, dan is dat wat je zal ontvangen, want je kiest er immers voor, het leven is te kort om het te verspillen aan dromen en pijn. Jij bent de architect van je eigen leven. Jij alleen beslist hoe je eigen toekomst eruit zal zien door de keuzes die je zal maken.
Neem controle over je emoties door ze te confronteren, zoals het volledig accepteren van jezelf en verdiep jezelf in je eigen persoon, lees boeken, neem extra therapie, neem yoga lessen etc, investeer in je LEVEN, wat heb je te verliezen?
Jij net als iedereen heeft het recht om geliefd te worden, maar hier geloof jij niet in, omdat jij jezelf blijkbaar nog niet accepteert, zeg nooit nooit. Limiteer je zelf alsjeblieft niet met die nonsens. Er is ook helemaal niks mis met homo zijn, maar toch zeg je dat je er niks mee te maken wilt hebben terwijl je vanjezelf weet dat je het bent, maar toch wil je het niet accepteren.
Ik vind het echt kut en pijnlijk wat je moet doorstaan, maar geef de hoop in jezelf alsjeblieft niet op. Ik begrijp dat men als homo zich niet makkelijk kan uiten in een zwart/witte samenleving, maar dat betekent niet gelijk het einde.
Het continu onderdrukken van je eigen emoties zal op een gegeven moment een nuclaire meltdown bereiken.
Nee, maar het is wel funest voor je libido.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Bombshell het volgende:
Ik zal je uit de droom helpen van AD wordt je geen hetro
Maar niet in de zin dat je nooit meer met iemand samen zal willen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel funest voor je libido.
''het geven aan leven'' ,je moet het niet lezen als het geven aan anderen , maar aan jezelf, dat is wat ze bedoelt, als je jezelf leert waarderen dan trek je die waardering ook uit het leven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee natuurlijk zou ik dat niet, lijkt me vrij duidelijk toch!
Ik vind mezelf niet zielig hoor, en ik zeg echt niet dat het onterecht is dat ik alleen ben. Mijn vraag was immers ook niet hoe ik aan een partner kom, maar slechts hoe ik er niet meer naar verlang.
En die uitspraak van je oma klopt trouwens niet hoor. Ik ken mensen die een heleboel geven en niets terugkrijgen. Daarmee heb ik het overigens niet over mezelf, mag dat duidelijk zijn.
Ik ga in elk geval die AD een poging geven en dan zie ik wel wat er gebeurd.
Bedankt voor al jullie meedenkendheid
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Maar niet in de zin dat je nooit meer met iemand samen zal willen zijn.
Het feit dat alle mannen waar ik op val hetero zijn vind jij geen reden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen goede reden gehoord waarom jij nooit dat huisje boompje beestje zou kunnen krijgen met een leuke vent.
Ik hoopte juist dat een gebrek aan emotie dat verlangen kon wegenemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef Bombshell het volgende:
Maar niet in de zin dat je nooit meer met iemand samen zal willen zijn.
Dan het zijn dat degene waar je tot nu toe op gevallen bent dat waren en het in de toekomst anders kan gaan, of je zoekt ze er onbewust op uit omdat dat aansluiten bij de overtuiging nooit een leuke relatie te zullen/kunnen hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 03:33 schreef Moofasah het volgende:
Het feit dat alle mannen waar ik op val hetero zijn vind jij geen reden?
Nee hoor, maar ik val gewoon niet op homo's. Daarbij moet hij wel echt breed en sterk gebouwd zijn, anders heb ik per definitie geen interesse.quote:Op zondag 4 december 2011 08:55 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dan het zijn dat degene waar je tot nu toe op gevallen bent dat waren en het in de toekomst anders kan gaan, of je zoekt ze er onbewust op uit omdat dat aansluiten bij de overtuiging nooit een leuke relatie te zullen/kunnen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |