Daar is de hele reeks toch om begonnen, niet?quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, en daarom zit je hier. In de hoop dat je nog wat op kan pikken. Klopt dat?
Is primaquote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is de hele reeks toch om begonnen, niet?
Maar ik ben nu even weg. Ik lees het straks wel weer.
Valt wel mee.quote:Op zondag 27 november 2011 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrienden maken is gewoon heel erg moeilijk
Gek...waarom niet dan?quote:Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat iedereen me aardig vind, maar vrienden worden, ho maar
Heb je dan helemaal geen vrienden?quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat wist dan had ik meer vrienden
Er zijn een paar mensen die ik een soort van als vrienden beschouwquote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen vrienden?
Als je er al een paar hebt (soort van) dan weet je ook hoe je nieuwe moet maken (soort vanquote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die ik een soort van als vrienden beschouwMaar verder heb ik niet echt vrienden nee.
Mwaah, ik wil ook wel een keer vrienden maken die niet een soort van vrienden zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je er al een paar hebt (soort van) dan weet je ook hoe je nieuwe moet maken (soort van)
Dat is een kwestie van mensen ontmoeten en met ze om gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik wil ook wel een keer vrienden maken die niet een soort van vrienden zijn.
Daarnaast was dat puur toeval, ik heb niets anders gedaan dan normaal.
Precies. En de rotte appels er van tevoren uit halen zodat je niet genaaid wordt als het even minder met je gaatquote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van mensen ontmoeten en met ze om gaan.
Daar zit dus al een groot deel van het probleem. Een vriend had eerst vaak iedere week een ander meisje (en hij is niet knap, wel vrij zelfverzekerd), die vertelde een keer dat volgens hem de meeste meisjes bij het uitgaan wel zin hadden in een one night stand.quote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Allicht knapper dan ik. En je hebt wel je leeftijd mee. Ik kan me geen vrouw bedenken die geheel uit eigen beweging mij nog voor zou stellen om me te leren zoenen
Fijn dat het voor jou zo makkelijk gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef ook_gek het volgende:
vrienden maken is zo gebeurd. Ik maak nog altijd nieuwe vrienden in de kroeg. Je praat wat met elkaar, en de keer er op ook. En dat gaat vaker gebeuren. Je gaat eens met ze alle op stap en voor je het weet zit je op een verjaardag en is het 1 groot feest.
De date verliep een beetje rommelig. Supermooi meisje, ik was een beetje zenuwachtig/onwennig en volgens mij zij ook.quote:
Dat heb ik ook, ik heb wel heel veel kennissen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
Ik maak niet snel vrienden, wel snel contact, maar voordat ik iemand als vriend beschouw duurt nog wel even.
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
Ik maak niet snel vrienden, wel snel contact, maar voordat ik iemand als vriend beschouw duurt nog wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |