quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier, deze pasfoto heb ik vorige week laten maken.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat ik nooit vrienden heb kunnen makenquote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Waarom heb je geen vrienden?
Nah 1 of 2 kinderen is echt niet mega veel verschilquote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die ene van mij kan al vermoeiend genoeg zijn dat ene weekend in de twee weken dat hij er is... Dat in drievoud? No thanks
Die ga je ook nooit maken als je achter je computer blijft zitten.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik nooit vrienden heb kunnen maken
Ja, dat hoor ik wel vaker de laatste tijd, dus ik zou het bijna gaan geloven. En ik weet ook heus wel waar het probleem wel zit. Maar dat los je niet zomaar op.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er helemaal niets mis is met je uiterlijk. Daar zit het probleem niet hoor.
Vrienden maken is gewoon heel erg moeilijkquote:Op zondag 27 november 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ga je ook nooit maken als je achter je computer blijft zitten.
Fapfapfapquote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hier mijn slipje!
[ http://img522.imageshack.us/img522/1930/slipje1.jpg (copy/paste deze link) ]
In de tijd dat ik nog geen computer had kon ik het ook niet, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ga je ook nooit maken als je achter je computer blijft zitten.
Niet lullig bedoeld ja je werkt maar de ervaring die je opdoet om levenservaring op te doen ontbreekt en ja dat noem ik toch een beetje buiten de maatschappij. Voor mij kom je op dit moment heel erg over als iemand die het leven totaal aan zich voorbij laat gaan terwijl andere leven en ervaring opdoen . En ja klinkt misschien hard maar zo komt het heel erg over.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, hoor. Heb alleen geen hobbies waarvoor ik de deur uit moet. En om uitgaan geef ik niets. Maar om dat nou "buiten de maatschappij" te noemen...
waar zit het dan?quote:Op zondag 27 november 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaker de laatste tijd, dus ik zou het bijna gaan geloven. En ik weet ook heus wel waar het probleem wel zit. Maar dat los je niet zomaar op.
Ik heb best een strak kontje en dat dansje kan ik wel lerenquote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik wil het kontje in de strakke broek![]()
en het dansje
kun je het dansje? dan komen we al een heel eind
Nu ja...als mijn voormalige stiefdochter er ook nog eens bij is (komt nog eens in de maand mee) breken ze gezellig samen de tent af... al zou je dat ook kunnen zien als elkaar bezighouden ja. En mij, niet te vergeten.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nah 1 of 2 kinderen is echt niet mega veel verschil
ze kunnen elkaar ook bezig houden
5 word lastiger ja
nah daar kun je prima aan werken!quote:Op zondag 27 november 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik straal niks uit. En nog veel belangrijker, ik ben verbaal gezien ronduit zwak.
Tja dan moet je geen kinderen maken hequote:Op zondag 27 november 2011 20:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja...als mijn voormalige stiefdochter er ook nog eens bij is (komt nog eens in de maand mee) breken ze gezellig samen de tent af... al zou je dat ook kunnen zien als elkaar bezighouden ja. En mij, niet te vergeten.
Nee dan gaat het niet door, ik kan niet presteren zonder publiekquote:Op zondag 27 november 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
post maar een filmpje dan kan ik kijken of het de moeite is om langs te komen met mijn slipje
helaas helaasquote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan gaat het niet door, ik kan niet presteren zonder publiek
Je hebt dus weinig zelfvertrouwen. Een punt waar je wel aan zal moeten werken danquote:Op zondag 27 november 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik straal niks uit. En nog veel belangrijker, ik ben verbaal gezien ronduit zwak.
Pools hoertje?quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, had 'm er vandaag diep inzitten bij de dame van de date.
Het is ook meer dat ik in veel situaties wel op mezelf vertrouw, hoor. Alleen niet voor wat betreft het onderwerp van deze reeks.quote:Op zondag 27 november 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt dus weinig zelfvertrouwen. Een punt waar je wel aan zal moeten werken dan
Bulgaarse, ik hoor van iedereen dat het in is en vet goedkoop. En toeristisch nog vrij ongerept.quote:
Ah, en daarom zit je hier. In de hoop dat je nog wat op kan pikken. Klopt dat?quote:Op zondag 27 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is ook meer dat ik in veel situaties wel op mezelf vertrouw, hoor. Alleen niet voor wat betreft het onderwerp van deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |