Het feit dat je je iets aantrekt van wat anonieme twitteraars is wel droevig eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.
Oh niet te vergeten de kneuzen op twitter die hem nu al vergelijken met de grote mannen van vroeger bij ajax.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om heel dat ajax, je wordt gewoon moe van dat ophypen van ajax altijd, het is barca2, alleen zijn ze niet goed.
Oh niet te vergeten de kneuzen op twitter die hem nu al vergelijken met de grote mannen van vroeger bij ajax.
Ongesteld dit weekend, dat zal het zijnquote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je je iets aantrekt van wat anonieme twitteraars is wel droevig eigenlijk.
Idd, vaste basisopstelling met een mix van verschillende kwaliteiten, niet drie dezelfde soort middenvelders opstellen zoals vandaag.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we dat juist niet gaan doen chaos aankopen.
Co moet gewoon niet zo raar doen
Ik doel juist op die kwaliteiten, in mijn ogen zijn die te laag voor Twente. Hiermee houden ze het toch nooit vol?quote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, vaste basisopstelling met een mix van verschillende kwaliteiten, niet drie dezelfde soort middenvelders opstellen zoals vandaag.
Doelstelling is ook eerste 4quote:Op zondag 27 november 2011 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Chaos aankopen? Helemaal niet. Als je kwalitatief nu mee kon met de andere toppers, maar dat is nu niet het geval. Hiermee tot het eind van het seizoen is buiten de top 3, gok ik.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat 'ie zwart is zeker.quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef Geo3kant het volgende:
Op de een of andere (hele) vage manier moet ik altijd aan King denken uit Tekken 3 als ik Snow zie bewegen.
Doelstelling is eerste 4, serieus?quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doelstelling is ook eerste 4
[..]
[ afbeelding ]
Lekker gewoon gebleven he, dat Twente.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelstelling is eerste 4, serieus?
Ej paul jonge kut!quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef YazooW het volgende:
Draaiden ze nou dat nummer van New Kids toen RKC scoorde?
Volgens Jopie welquote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doelstelling is eerste 4, serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |