abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104886026
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_104886133
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In jouw beleving zal dat vast wel zo zijn... maar goed wat heb je concreet gedaan de afgelopen twee weken?
wat mailtjes heen en weer gestuurd, wat gechat (en helaas alweer genegeerd en teleurgesteld geraakt, maar dat schijnt erbij te horen volgens mijn vrienden die internetdate-experts zijn), voorstel gedaan voor een date en rondgekeken. voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.
pi_104886272
Sorry Minnemin, maar toen ik op een datingsite stond had ik binnen no time tig berichtjes van mannen. De helft was alleen op mijn kont uit, maar de andere helft had meer interesse dan alleen dat..
pi_104886487
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef minnemin het volgende:

[..]
voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.
Het klinkt in ieder geval positief en jah je vrienden hebben gelijk.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104886501
ja duh ik heb ook veel meer berichtjes gehad maar vooral van mannen die ik mij niet zoveel deden. met twee van de ca 20(?) nu contact opgenomen.

[edit] en ja ik kan niet zoveel met een profiel waar alleen een foto in staat, de tekst 'ik zoek een maatje' en verder weinig aanvullende informatie over beroep, interesses etc. hoe in hemelsnaam moet ik een beeld bij diegene krijgen?
pi_104886532
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef pizza_doos het volgende:

De helft was alleen op mijn kont uit, maar de andere helft had meer interesse dan alleen dat..
Had je zo'n lekkere kont? :9~
pi_104886561
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef minnemin het volgende:
ja duh ik heb ook veel meer berichtjes gehad maar vooral van mannen die ik mij niet zoveel deden. met twee van de ca 20(?) nu contact opgenomen.
En daar komt de vrouwlijke aap uit de mouw.

En wij moeten wel met meer kunnen?
UITGESCHREVEN
pi_104886641
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef picardmike het volgende:
En wij moeten wel met meer kunnen?
que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijn
pi_104886888
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.
Hoe combineer je dit met de verhalen van zelfmedelijden?
pi_104886910
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijn
Tja helaas spreken ong 1 op de 5 vrouwen mij wel aan qua uiterlijk en dat weeg ik af met de profieltekst als ze op het randje zitten. Maar als het een stoot is maakt die tekst nog heel weinig uit, Sowieso zegt die tekst weinig, daaruit ga je echt niet halen of iemand bij je past. Tenzij je heel oppervlakkig bent. Het meeste haal je uit de gesprekken daarna, maar dat is voor een man bijna onmogelijk. Een kritische vraag en je ligt al uit de race.

je zet al een hele andere toon op dan denet. Die 20 zijn echt niet zo snel weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 27-11-2011 18:26:34 ]
UITGESCHREVEN
pi_104887106
Denet? Had die een toon dan?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 27 november 2011 @ 18:31:23 #12
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104887562
Maar ga je nu wel of niet op date, minnemin?
pi_104887615
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Ordos20 het volgende:
Denet? Had die een toon dan?
Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.
UITGESCHREVEN
pi_104887783
Tsjhmmm, laten we het even bij belangrijkere onderwerpen houden: de kont van pizza_doos.
pi_104888037
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Tsjhmmm, laten we het even bij belangrijkere onderwerpen houden: de kont van pizza_doos.
Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben. oO<
UITGESCHREVEN
pi_104888344
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.
Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).

De kwaliteit doet er soms ook van af. Tsja het is maar net wat je als maatstaaf neemt natuurlijk!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104888393
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).

De kwaliteit doet er soms ook van af. Tsja het is maar net wat je als maatstaaf neemt natuurlijk!
Onzin, dingen gezeur noemen is een dooddoener.
UITGESCHREVEN
pi_104888446
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben. oO<
Dat heb ik niet gezegd.
pi_104888457
  zondag 27 november 2011 @ 18:53:19 #20
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104888483
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd.
Foto :P
pi_104888573
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd.
Nee, maar je zei dat andere dat zeiden, toen keek ik naar je avatar en toen dacht ik is effe kijken naar je fobo, en idd.
UITGESCHREVEN
pi_104889201
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef Thornado het volgende:

[..]

Foto :P
Zou dat binnen de mogelijkheden horen?
pi_104889677
-O-
pi_104890844
Nou ja het zal allemaal wel, ik snap geen reet meer van jullie (pun intended).

Ik krijg het in het echte leven moeilijk voor elkaar, ik ben bezig met live versieren en dat gaat steeds beter maar er is mij aangeraden daarnast het eens op een datingsite te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik stap hier nog maar net in, en dat ik op een datingsite sta wil niet zeggen dat ik dan direct maar terug MOET mailen op alle intereseberichtjes die ik krijg en met die mannen moet daten. Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden, maar ik ga niet met de eerste de beste in zee omdat het moet, ofzo. Ik mag ook eisen stellen. Als je eigen gefrustreerde geest daar niet mee overweg, kan, jouw probleem.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Thornado het volgende:
Maar ga je nu wel of niet op date, minnemin?
Vanavond hopelijk chatten met larpguy en dan ga ik een date voorstellen.
pi_104891193
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zou dat binnen de mogelijkheden horen?
Ik heb meer in mijn fobo dan jij, dus gebruik je fantasie maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')