Dat is wel een heel groot verschil.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
Heb je Nudie binnen don, maar hij is echt veuls te groot. BIG gemeten plat is hij 44,5 cm, en echt geen 42.
Anyway, maakt niet uit, ik heb hem op SuFu gezet voor 120 excl. shipping, verschil delen we gewoon als ik er winst op maak.
Heb 'm nog een keertje gemeten en kom uit op precies 44,3 cm. Foto maken lukt niet, heb geen drie handen om én het rolmaatje aan beide kanten vast te houden én de foto te maken. Maar as said, maakt niet zo uit. Verkoop 'm wel gewoon weer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot verschil.ik had toch echt 42 gemeten. Ik begrijp er niks van.
Tja, al zou jij geen sizing advice moeten geven heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef don-diablo het volgende:
Nee. Ik heb een full time baan.
Op zich wel een leuke winkel om voor te werken omdat je zelf veel affiniteit hebt met de producten.
Hater.quote:Op zondag 4 december 2011 00:35 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, al zou jij geen sizing advice moeten geven heb ik me laten vertellen
De laatste regensoak over mn jeanshops zorgde er voor dat ze nou niet bepaald frisser roken. Beetje natte hond achtig aroma... Zo'n geurbuiltje van Robijn werkte weer goed om de boel op te frissen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef don-diablo het volgende:
Vorige week een flinke regen soak gekregen over m'n momo en vandaag een halve regen soak. Zat ik natuurlijk niet op te wachten, maar goed hij ruikt iig weer wat frisser.
Jouw momo's zijn toch je werkbroeken?quote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef M1stral het volgende:
Ik heb helemaal geen dry aangehad vandaag. Werkbroeken ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |