Ik ga ook even goed denken en meten... Is dit dezelfde die MaW nu ook heeft? Kan ik hem even bekijken en passen daar anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor 100 euro (ex shipping) mag die gelijk weg. Normaal gaan ze voor zo'n 200 dollar weg. 100 euro lijkt me dan ook een hele redelijke prijs.
Lijkt me van wel. Ik kijk op de site en zie staan dat hun Okinawa een cinch heeft. Dat heeft de mijne niet. Voor de rest is die hetzelfde geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik ga ook even goed denken en meten... Is dit dezelfde die MaW nu ook heeft? Kan ik hem even bekijken en passen daar anders.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
ff wat prOn
Oldblue/Edwin seawash/Indo-belt/Corterleatherbelts/Elhaus/Potmeetspop
http://s1238.photobucket.com/albums/ff483/Ali_Ilegali/
Heb het maar geupload in photobucket, want anders 1 voor 1 met tinypic ben ik uren bezig
Nice die Edwin.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
ff wat prOn
Oldblue/Edwin seawash/Indo-belt/Corterleatherbelts/Elhaus/Potmeetspop
http://s1238.photobucket.com/albums/ff483/Ali_Ilegali/
Heb het maar geupload in photobucket, want anders 1 voor 1 met tinypic ben ik uren bezig
quote:
Jah dat was echt fantastisch om te doen. 1 van de 17 eilanden daar onbewoond lkkr fish-bbq en Edwin soakenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nice die Edwin.Vervelend ook zo'n uitzicht terwijl je in het zand zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Indigo invasion!quote:
Een mooie, charmante dame als toetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
Jah dat was echt fantastisch om te doen. 1 van de 17 eilanden daar onbewoond lkkr fish-bbq en Edwin soakenWat wil je nog meer hehe
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Indigo invasion!
[..]
Een mooie, charmante dame als toetje.
@Don: Geen nachtje slapen, doe mij die Nudie maar. Too tempting too resist.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef BigSmurf het volgende:
Geld naar je overgemaakt Don!
Zal thuis wel weer te horen krijgen dat ik nu wel genoeg denim heb.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]zodra binnen gaat die op de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |