Puur uit nieuwsgierigheid, wat zou je voor die broeken willen vangen? Ze zijn wel mijn maat.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nudie AJ:
waist: 42
inseam: 85
thigh: 29
leg opening: 21
Sugarcane:
waist: 42,5
inseam: 84
thigh: 31
leg opening: 22
En ik je Samuraiquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef One_conundrum het volgende:
Als je je Red Cloud kwijt wil neem ik em van je over Ali
M'n Momo is 32'quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef BigSmurf het volgende:
Welke maat heb jij van je 0201 dan Don?
Zijn ze met 42 en 42,5 al helemaal uitgestretcht of lopen ze nog wat verder uit denk je?
En wat heb je in gedachten qua richtprijs?
De Nudie mag weg voor 80 als iemand van hier em wil. De Sugarcane weet ik zo nog niet. Even kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:13 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, wat zou je voor die broeken willen vangen? Ze zijn wel mijn maat.
Edit: Smurf ook al
Aangezien ik net nieuwe boots gekocht heb kan ik t ff niet betalen. Succes met de verkoopquote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De Nudie mag weg voor 80 als iemand van hier em wil. De Sugarcane weet ik zo nog niet. Even kijken.
Nieuwprijs is 250, dus sla je slag hahah.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:20 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, mijn Momo was een 31, maar ik moest natuurlijk een hanger in de waist doen om die niet mee te laten krimpen. Ik ga er eens even over nadenken, die Nudie is wel tempting voor 80 euries.
Zo heb ik een SJODEE die ik op een grijze maandag had gekocht tijdens m'n sportschool periode in 34/32. Nu veel te groot. Die ga ik voor 30 in de verkoop doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben mijn kast op aan het ruimen en kwam een nudie tegen van zo'n 5 jaar geleden denk ik.
Is een dry denim zonder selvedge, een loose frank. Is dat iets waard? Is niet veel gedragen maar ben er ooit op gevallen waardoor er een heel klein plekje iets lichter geworden istoen nooit meer aangedaan omdat ik het niet mooi vond.
Als ik nu kijk zie je dat plekje amperwat een aanstellertje was ik zeg.
Dat bedoel ik. En de kleur van de denim is echt jummie.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nieuwprijs is 250, dus sla je slag hahah.Ik ga em na het weekend denk ik op marktplaats zetten voor wat hoger.
Zal denk ik niet veel uitlopen. Deze rekt imo minder dan de red selvage (ook 32/34) die ik ook heb en die is ook niet veel gestretcht.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef BigSmurf het volgende:
Even snel m'n Momo gemeten, die is 41,5 cm waist en thigh is 30 cm. Dan mogen ze dus eigenlijk amper meer wat uitlopen, of ik moet ze met een riem dragen. Ik slaap er even een nachtje over.
Bok stelde van wel, maar ik heb het zelf niet gemerkt. Ik heb geen bleed iig.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
Bloedt die Nudie eigenlijk erg of niet?
Niet doenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef Hands0me het volgende:
APC Petit Standard nu precies 70 dagen daadwerkelijk gedragen. Ik zie nog niet veel fading. Heeft het nut om 'em eens een coldsoak te geven om het proces wat te versnellen?
Ik zeg doen natuurlijk. Voor die prijs kun je niet mis schieten. Mocht die niet passen kun je altijd nog goed doorverkopen hahah.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef BigSmurf het volgende:
Nop, lekker doordragen die hap, 70 dagen is nog geen 2,5 maand joh.
@Don: Twijfel echt over die Nudie, aan de ene kant wil ik hem wel heel graag overnemen, maar ik heb net even m'n ALD opnieuw gemeten en ik zat iets verkeerd, die is 43,5 cm. En die zakt echt als een malle van m'n reet af. Nou kan ik het natuurlijk gokken dat hij weinig uitloopt, maar toch. En ook ik draag toch het merendeel van de tijd m'n Momo.![]()
Gimme advais piepol.
Weet je inmiddels hoeveel voor de Sugarcane?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n Momo is 32'Ze zijn amper gedragen dus nog niet veel gestretcht. Maar de Sugarcane is lekker slubby en de AJ is nog helemaal fluffy en juist erg smooth.
[..]
De Nudie mag weg voor 80 als iemand van hier em wil. De Sugarcane weet ik zo nog niet. Even kijken.
Voor 100 euro (ex shipping) mag die gelijk weg. Normaal gaan ze voor zo'n 200 dollar weg. 100 euro lijkt me dan ook een hele redelijke prijs.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:43 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Weet je inmiddels hoeveel voor de Sugarcane?
Tsja, da's natuurlijk helemaal waar. Ik denk er even één nachtje over na, ik laat het morgen weten.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zeg doen natuurlijk. Voor die prijs kun je niet mis schieten. Mocht die niet passen kun je altijd nog goed doorverkopen hahah.
Patience my boy, patience. Time will bring you fortune.quote:
Geen probleem joh. 80 euro is een redelijke steal natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, da's natuurlijk helemaal waar. Ik denk er even één nachtje over na, ik laat het morgen weten.
[..]
Patience my boy, patience. Time will bring you fortune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |