Waarquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef don-diablo het volgende:
Hmm een nieuwe Edwin ED49 dry voor 76 euro of een ED39 voor 85 euro. Very temtpting.
Wij mogen niks meer bokquote:
Valt best meequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wij mogen niks meer bokWe hebben al teveel
@don hoe had jij die moctoe redwing gesized? welktype nr was dat?
Ik heb de wabasha boat 9169 in US9,5. Ik heb m'n meeste sneakers in US10.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wij mogen niks meer bokWe hebben al teveel
@don hoe had jij die moctoe redwing gesized? welktype nr was dat?
Hehequote:
Oh jah die idd, draag je ze al vaak?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de wabasha boat 9169 in US9,5. Ik heb m'n meeste sneakers in US10.
Zaten weken bij waar ik ze elke dag droeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Oh jah die idd, draag je ze al vaak?
Ok beters dat ze nu flex zijn. Wil graag ooit ook redwing met een moc-toequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zaten weken bij waar ik ze elke dag droeg.Zo nu en dan afgewisseld met sneakers omdat ik voor m'n werk extern was. Maar in het begin moest ik ze zeker inlopen en kreeg ik snel wondjes aan m'n hiel. Nu zijn ze helemaal ingelopen en loop ik er met gemak de hele dag op. Heb er al een uitgebreide wandeling mee gemaakt zonder dat m'n voeten moe werden.
Ik wil er tzt denk ik nog wel een paartje bij. Bevalt goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok beters dat ze nu flex zijn. Wil graag ooit ook redwing met een moc-toe
Kan iemand btw bij projecten mijn Oldblue Co. 23oz bijzetten als er een nieuwe OP wordt geopend
Dan doe ik het wel zo, hij bood me ook een ruil aan met een gedragen Flathead in size 33, maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:28 schreef don-diablo het volgende:
Dat zou toch moeten lukken zo lijkt me? Ik heb ook geen ervaring met internationale verkoop.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel zo, hij bood me ook een ruil aan met een gedragen Flathead in size 33, maar daar heb ik geen behoefte aan.
Prijs is tevens 120 euro inclusief shipping, dus dan hou ik er zo'n 95 - 100 euro aan over.
Die was eerst 389,90quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Men at work verkoopt tegenwoordig ook Sugarcane online. Ze gaan nog de goede kant op.
Die gaat wel lekker. Sinds de regen soaks is er meer te zien imo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zonde, maar wel goed voor je momo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |