Vind ik niet. Die curve id is erg nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef BigSmurf het volgende:
Ook geen verkeerd broekje, wel zonde dat die Nudie te groot is.
Als het je maat is, zeker die Prescott Sterling doen. Za-lig broekje.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef Atta-boy het volgende:
Nice! Is wel mijn maat maar ALD trekt mij eigenlijk niet zo.
Zou m'n maat wel moeten zijn, maar ik denk dat ik het de komende tijd maar rustig houd qua denim.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef sarlo013 het volgende:
Hier mijn N&F
[ afbeelding ]
Trouwens iemand nog interesse in een ald royston selvedge en een ald prescot sterling? (beide 28x33)
Gezien ik eindelijk wat aangekomen ben passen deze broeken mij niet meer en vraag het eerst hier voordat ik ze op marktplaats pleur.
Wat is je budget? Anders gewoon even laten repareren bij de lokale Turk?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
na meer dan een jaar moet ik nu toch echt een nieuwe jeans kopen. Ik blijf het maar uitstellen en met de feestdagen om de hoek zal het pas in februari zijn voor ik een apc kan kopen
Dan toch maar een andere broek aanschaffen. Even rondsnuffelen op eBay, MyNudies of SuFu?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef vault_tec het volgende:
kan hem zelf ook repareren maar er zit echt 0 leven meer in die broek.
Of van andere fokkersquote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan toch maar een andere broek aanschaffen. Even rondsnuffelen op eBay, MyNudies of SuFu?
Ik heb nog een Nudie SJDOEE in 34/32 welke je zeker moet passen. Mag je hebben voor cheap als je wilt. Staat stof te happen in m'n kast aangezien ik em kocht toen ik veel trainde. Is hooguit 5x gedragen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:54 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
na meer dan een jaar moet ik nu toch echt een nieuwe jeans kopen. Ik blijf het maar uitstellen en met de feestdagen om de hoek zal het pas in februari zijn voor ik een apc kan kopen
Ik weet niet wat redelijk is? 50 euro of zo?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:57 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zou m'n maat wel moeten zijn, maar ik denk dat ik het de komende tijd maar rustig houd qua denim.
Wat zou je er voor willen vragen?
Ziet er nice uit, hoelang gedragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef sarlo013 het volgende:
Hier mijn N&F
[ afbeelding ]
Trouwens iemand nog interesse in een ald royston selvedge en een ald prescot sterling? (beide 28x33)
Gezien ik eindelijk wat aangekomen ben passen deze broeken mij niet meer en vraag het eerst hier voordat ik ze op marktplaats pleur.
Hoeveel wear zit er ongeveer in?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat redelijk is? 50 euro of zo?
Ik vind dat zo lelijk he, die neuzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ziet er nice uit, hoelang gedragen?
Voor grenson liefhebbers:
http://www.asos.com/Grens(...)&sort=-1&clr=Tan&r=2
Ook niet mijn favorietquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk he, die neuzen.
Dat is nou eenmaal de neus van een brogue schoen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk he, die neuzen.
Heb deze nu 13 maanden gedragen en een keer of twee gewassen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ziet er nice uit, hoelang gedragen?
Voor grenson liefhebbers:
http://www.asos.com/Grens(...)&sort=-1&clr=Tan&r=2
Ik heb ze beide ongeveer een jaar gedragen en toen beide één keer gewassen.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef don-diablo het volgende:
Hmm een nieuwe Edwin ED49 dry voor 76 euro of een ED39 voor 85 euro. Very temtpting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |