Misschien zoeken ze daarom nieuw personeel.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Blaxje het volgende:
Tot mijn spijt draag ik mijn N&F Selvedge Chino nooit meer. Simpelweg omdat ie veel te strak zit en nooit maar een centimeter wijder is geworden. En dat terwijl TdN medewerker me het nog zo beloofd had, beetje flut maargoed. Nu maar op zoek naar een andere denim naast m'n APC.
Teruggaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Blaxje het volgende:
Tot mijn spijt draag ik mijn N&F Selvedge Chino nooit meer. Simpelweg omdat ie veel te strak zit en nooit maar een centimeter wijder is geworden. En dat terwijl TdN medewerker me het nog zo beloofd had, beetje flut maargoed. Nu maar op zoek naar een andere denim naast m'n APC.
Ja, alweer een hele tijd terug gedaan. Toen vertelde ze mij dat ik 'm gewoon fulltime moest dragen voor een aantal weken. Maar hielp uiteindelijk niet echt. Bijkomend probleem is dat ik 'm heb laten inkorten + de afdruk van de cuff staat erin en krijg je er niet meer uit. Daarbij hebben ze geen andere meer liggen.quote:
Vraag ik me ook af, fit is sowieso ace, maar ik vind hem wel heel erg skinny, en zeker met die All Stars een beetje té.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef M1stral het volgende:
@ DeGrote:
Wat vind je zelf van de fit? Ik vind wel dat je hem juist gesized hebt, maar ik vraag me af of dit wel de juiste cut voor jou is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:42 schreef BigSmurf het volgende:
Foto's vertekenen altijd inderdaad, dus misschien lijkt het maar zo. Vind wel altijd dat All Stars je voeten al snel heel groot maken met tapered en skinny fits, dus da's misschien een reden. Verder wel heel nice.zal ik doen! ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag toevallig vandaag in de AH een meisje met wat volgens mij een Samurai earth element was, met daaronder zilverkleurige oxfords. Eerst zag ik eigenlijk alleen de schoenen, daarna de bruinige warp en selvagequote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zag vandaag op de kunstacademie een dame in raw denim. Levi's volgens mij, met mega cuff. Ze hield er een beetje een mod style aan over. Kan niet zeggen dat ik het helemaal goed vond staan maar wel leuk om te zien.
Doe ik ook idd. Probeer vooral vaak raws te spotten maar is me maar 1 keer geluktquote:Op donderdag 8 december 2011 00:56 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag in de AH een meisje met wat volgens mij een Samurai earth element was, met daaronder zilverkleurige oxfords. Eerst zag ik eigenlijk alleen de schoenen, daarna de bruinige warp en selvageHebben jullie af en toe ook dat je jezelf er op betrapt naar cuffs te kijken op straat om te zien of er selvage in je buurt rondloopt?
Je had haar moeten aansprekenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:56 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandaag in de AH een meisje met wat volgens mij een Samurai earth element was, met daaronder zilverkleurige oxfords. Eerst zag ik eigenlijk alleen de schoenen, daarna de bruinige warp en selvageHebben jullie af en toe ook dat je jezelf er op betrapt naar cuffs te kijken op straat om te zien of er selvage in je buurt rondloopt?
Want?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb in Groningen wel eens dames in dry's gezien. Zijn dan vooral Nudies. Daarnaast draagt een bekende van mij wel eens een levi's dry en heeft m'n vriendin een Nudie slim Kim dry, maar daar gaat ze geen foto's van posten.
Is niet zoveel te zien. Ze heeft em 1x gewassen en daarnaast is die inmiddels iets te groot geworden.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ook geen progress pics zonder dat ze hem draagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |