abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104955972
En, ik ben net twintig en geen veertig. De relatie hoeft in mijn ogen niet zo overdreven serieus te zijn alsof we een getrouwd stel zijn.
pi_104956146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:33 schreef Soit het volgende:Ik ben net gestopt met mijn wo studie omdat ik geen zin meer had en toch niks deed. Komt nog wel. Ik spendeer mijn tijd liever aan de 'leukere' dingen zoals uitgaan en noem maar op en daar irriteert zij zich weer aan.
had dat ff in je fipo gezet, had ik niet eens hoeven reageren

groetjens
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:07:30 #128
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104956985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:33 schreef Soit het volgende:
Toch wil ik haar niet kwijt. Maar het is natuurlijk niet echt gezond allemaal.
Ja, dat is gewoon zo fuck. Maar vroeg of laat gaat zij het uitmaken, want zo lang zal ze het niet meer trekken, als ik het zo lees. Je kunt de beslissing nog eventjes uitstellen, maar let op mijn woorden: een kerel is pas echt een kerel, als hij zijn eigen koers uitzet.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:20:24 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104957217
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:40 schreef Soit het volgende:
En, ik ben net twintig en geen veertig. De relatie hoeft in mijn ogen niet zo overdreven serieus te zijn alsof we een getrouwd stel zijn.
Als zij daar met andere ogen naar kijkt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat jullie deze relatie stoppen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104958817
en als je een relatie niet serieus neemt moet je het ook niet willen. relaties hoor je namelijk serieus te nemen, tis geven en nemen. in een goede relatie doe je alsof je getrouwd bent, tenzij je liever op de zaak de secretaresse neemt en in je achteruitkijkspiegel het kinderzitje ziet :)
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_104958876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:24 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van "vechten voor je relatie", omdat het alternatief (goed bij elkaar passen) vele malen beter is. Een "zeikerd" als vriendin is volgens mij een signaal, dat je gewoon niet goed bij elkaar past.

Ook al voelt het nu niet zo, er zijn erg leuke meisjes op deze aardkloot, die zijn fris en opgeruimd. En die maken plezier in het leven, en vatten zo'n relatie niet zo fucking zwaar op. Gunnen jou een lolletje op z'n tijd.

Er zijn gewoon heel veel mensen, ook in dit topique, die zo'n relatie heel heftig en moeilijk oppakken. Niet als iets waar vrolijkheid uit komt, maar als iets wat beperkingen oplegt.

Zoek een ander, die beter bij je past. Zeg meteen hoe jij in het leven staat op dit moment. En daar wordt het echt veel, en veel leuker van. Wat je nu hebt, is niet leuk. Een relatie moet wel leuk blijven, hè?
Relatie moet leuk blijven, soms moet je alleen wel vechten voor een relatie door dingen die er gebeuren. Je kan ook wel heel goed bij elkaar passen maar toch momenten hebben dat je denk van euh..? :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:34:22 #132
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104960804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef Rick_dB het volgende:
en als je een relatie niet serieus neemt moet je het ook niet willen. relaties hoor je namelijk serieus te nemen, tis geven en nemen. in een goede relatie doe je alsof je getrouwd bent, tenzij je liever op de zaak de secretaresse neemt en in je achteruitkijkspiegel het kinderzitje ziet :)
Schei toch uit, relaties zijn er in allerlei soorten en maten. De ene past bij je, de andere niet. Dan wordt je tien jaar ouder, en is het weer andersom.

Kennelijk zijn JOUW relaties net alsof je getrouwd bent. En daaruit extrapoleer jij kennelijk, dat dat zo "hoort".

Hier is een mogelijke situatie in de toekomst:
quote:
TS vindt een leuke vriendin, en flirt er heftig op los. Z'n vriendin is een meisje met veel vertrouwen in de relatie, en vind het flirten van hem grappig en stoer, en is trots erop, dat andere meisjes hem leuk vinden.
Volgens jou mag dat geen relatie heten, ook al vinden zij allebei van wel?

[ Bericht 11% gewijzigd door Heinlein op 29-11-2011 11:40:29 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:36:11 #133
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104960872
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:34 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Relatie moet leuk blijven, soms moet je alleen wel vechten voor een relatie door dingen die er gebeuren. Je kan ook wel heel goed bij elkaar passen maar toch momenten hebben dat je denk van euh..? :P
Je hebt gelijk, het is niet zo zwart/wit. Soms moet je vechten voor een relatie door externe omstandigheden. Maar ik zie dat niet zozeer als vechten, maar meer als flexibel zijn. Go with the flow, als het ware.
pi_104961362
Je moet het verdienen, lamlul dat je er bent.
pi_104961422
Kennelijk was het voor TS meer een soort afspraak voor te batsen ipv een relatie.
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:22:14 #136
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104970800
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Kennelijk was het voor TS meer een soort afspraak voor te batsen ipv een relatie.
En wat is daar precies mis mee?

Helemaal niks, natuurlijk, gegeven dat het vantevoren duidelijk is. Meneer maakt een foutje in deze, en dan ga jij meteen kankeren. Maar hey -- we doen allemaal wel eens wat doms.
pi_104971084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Helemaal niks, natuurlijk, gegeven dat het vantevoren duidelijk is. Meneer maakt een foutje in deze, en dan ga jij meteen kankeren. Maar hey -- we doen allemaal wel eens wat doms.
Ja maar ik denk dat de vriendin er anders over denkt :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:36:20 #138
347320 Velma
nerdy vamp
pi_104971459
quote:

[..]

Ik zou het met je eens zijn (dat daar niet per se iets mis mee is) als je niet had gezegd 'meneer maakt een foutje'. Dat is geen foutje. Dat is een grote fout die meteen hersteld moet worden. Want de dame ziet het duidelijk niet zo, en dat is niet alleen haar probleem.
I lost my glasses again
pi_104974198
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als zij daar met andere ogen naar kijkt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat jullie deze relatie stoppen.
Kan elkaar ook compenseren natuurlijk, dat je elkaar aanvult. Bij ons helaas niet.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Nee, gewoon nee. Ik ga niet eens uitleggen waarom niet. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef Rick_dB het volgende:
Ik wil niet doen alsof ik getrouwd ben als ik net 20 ben. Leuk voor de mensen die dat op mijn leeftijd wel zo doen (die heb je er tussen zitten) maar mij niet gezien. Dat laatste vind ik dan ook wel weer het uiterste trouwens. ;( _O-
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:48:32 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104974357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef Soit het volgende:

Kan elkaar ook compenseren natuurlijk, dat je elkaar aanvult. Bij ons helaas niet.

Dat gaat op heel veel vlakken op, maar ik denk dat dit vlak nu nèt die regelbepalende uitzondering is.
pi_104975151
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat gaat op heel veel vlakken op, maar ik denk dat dit vlak nu nèt die regelbepalende uitzondering is.
Dit moet even. :@.

Nét. Klemtoonteken/nadrukteken. Accent aigu.

Kusje. :@.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:22:05 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104975663
Kusje terug!
:@
pi_104975774
quote:

[..]

als je er niet bij nadenkt lijkt het te kunnen, tot je vriendin ernaar vraagt en zichzelf raar voelt. maarja, anno 2011 praten zelfs kinderen van net 6 over neuken en hoe het gaat, dus tegenwoordig kan alles. of je jezelf nou een beetje inhoud en alleen sex hebt in een relatie of ff voor de leuk 10 meisjes neukt, reinheid bestaat toch al niet meer
pi_104979328
Soit, je krijgt heus niet opeens een andere persoonlijkheid als je getrouwd bent hoor. Je zult dezelfde behoeftes houden. Alleen heb je dan een groter probleem met je Lusten dan nu.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:35:37 #145
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104979337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:25 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

als je er niet bij nadenkt lijkt het te kunnen, tot je vriendin ernaar vraagt en zichzelf raar voelt. maarja, anno 2011 praten zelfs kinderen van net 6 over neuken en hoe het gaat, dus tegenwoordig kan alles. of je jezelf nou een beetje inhoud en alleen sex hebt in een relatie of ff voor de leuk 10 meisjes neukt, reinheid bestaat toch al niet meer
Mijns inziens is er voor beide kanten wat te zeggen. Het hangt helemaal van de situatie af wat het beste is. Mij is duidelijk dat TS niet in de fase zit dat jezelf inhouden en settelen. Dus dan is dat geen goed idee.

Aan de andere kant, als jij het over reinheid hebt, dan zou ik je adviseren om eens effe lekker te genieten van het leven. Laat jezelf eens deep throat pijpen ofzo.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:37:00 #146
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104979405
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef Salvad0R het volgende:
Soit, je krijgt heus niet opeens een andere persoonlijkheid als je getrouwd bent hoor. Je zult dezelfde behoeftes houden. Alleen heb je dan een groter probleem met je Lusten dan nu.
Dan zit hij waarschijnlijk in een andere fase van zijn leven. Het zou heel goed kunnen dat hij er dan anders over nadenkt.
pi_104984408
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als jij het over reinheid hebt, dan zou ik je adviseren om eens effe lekker te genieten van het leven. Laat jezelf eens deep throat pijpen ofzo.
pi_104985691
Ik denk dat jij beter als vrijgezel door het leven moet gaan
pi_104991771
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef Heinlein het volgende:

[..]

ik geniet al 8 jaar van mn leven met mn verloofde ;)
pi_104996372
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef o.us het volgende:
Had je maar niet moeten vreemdgaan, pik. Niet janken als ze je niet vertrouwt.
Dat soort mensen die ook nog menen te moeten klagen, hoe triest ben jij dan :') :r.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')